Salin92 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Witam. Ostatnio w audi przy bardzo dynamicznym jeżdżeniu zauważyłem ze bardzo dużo ubyło mi płynu chłodzącego, jak jeżdżę normalnie to dużo go nie ubywa . Sprawdzałem czy w oleju nie ma wody i czy nie ma oleju w płynie chłodzącym, wszystko jest ok. Nie wiem co może być przyczyną ubywania płynu, w poprzednim roku miałem też podobny problem i był to króciec , wymieniłem go i było wszystko ok aż do teraz. Odkręciłem osłonę silnika i zauważyłem 1 mokry element, nie wiem od czego on jest , mokry nalot ma zapach ropy. Poniżej fotki : Proszę o pomoc Pozdrawiam
Hezen Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Ropa Ci cieknie z pompy, a dokładniej z dolnej uszczelki. Ten wyciek nie ma nic wspólnego z ubywającym płynem chłodniczym i jego wycieku musisz szukać dalej. Zajrzyj na blok silnika przy podszybiu, tam też lubi się lać. Jeszcze raz skontroluj wymieniony króciec czy spowrotem nie zaczął ciec. Najlepszym sposobem jest karton pod auto
Salin92 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 A ten wyciek z pompy to coś poważnego jaki są koszty? Musze zdjac osłonę silnika pod autem i zobaczyć na kartonie
tfk83 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Cieknąca pompa to zawsze coś poważnego - ropa w dłuższym oddziaływaniu na węże je poprostu zje - koszt uszczelnienia u mechanika ok. 450 zł za całą pompę - tyle płaciłem ja - nie wiem ile u Ciebie sobie życzą mechanicy
trepek Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Dolna uszczelka nastawnika cieknie, koszt pewnie ok 100zł.
Salin92 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 Jutro zajade zapytam do mechanika, dla tata 2 lata temu robił tez dolna w passacie b4 to 80 zł zapłacił wiec myślę że u mnie pewnie 100-120
tulipan 1310 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 komplet uszczelek,kosztuje 50 zł,czas pracy 40 min,tylko trtzeba miec specialny klucz,ja to robiłem niedawno samemu i nie jest to wcale bardzo trudne. a potrzebny jeszcze vag
matisstz Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 A4 B5 lubi sączyć płyn chłodniczy na wężach przeważnie górny i dolny wąż na chłodnicy, oraz lewy i prawy na nagrzewnicy obok akumulatora ostrożnie i z wyczuciem możesz je dokręcić
tulipan 1310 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 W 40 minut całą pompę uszczelniłeś? W 40 minut całą pompę uszczelniłeś? nie cała,tylko te dwie uszczelki pod deklami W 40 minut całą pompę uszczelniłeś? W 40 minut całą pompę uszczelniłeś? nie cała,tylko te dwie uszczelki pod deklami
Salin92 Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 Byłem u mechanika i mówił ze za 2 uszczelki wymiana 100 zł a wyjęcie pompy i wymiana uszczelki obok wtrysków to 250 zł za wszystkie 3 uszczelki, jak myślicie to tanio czy drogo ?
tulipan 1310 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Byłem u mechanika i mówił ze za 2 uszczelki wymiana 100 zł a wyjęcie pompy i wymiana uszczelki obok wtrysków to 250 zł za wszystkie 3 uszczelki, jak myślicie to tanio czy drogo ? cenna dobra,tylko niech ustawi pompe dobrze
Salin92 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Opublikowano 7 Marca 2015 Podłącza pod kompa i reguluje obroty, wiec wydaje mi się ze spoko, 2 lata temu dla tata robił i jeździ tato do tej pory
mantix Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Podłącza pod kompa i reguluje obroty, wiec wydaje mi się ze spoko, 2 lata temu dla tata robił i jeździ tato do tej pory Raczej dawkę
Salin92 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Opublikowano 7 Marca 2015 We wtorek jadę to ogarnąć A z tym płynem chłodzącym to już mi nie ubywa i nic nie robiłem, nie wiem pewnie to wina przewodow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się