Krzy0 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Zrobiono mi program w 2.0 Bmm na dsg dpf został oto wynik Mały przyrost wychodził od początku chyba z uwagi na dpf 150/345 po kilku poprawkach udało się uzyskac 159/372 tylko auto tnie dawke paliwa przy 3283 rpm mimo podnoszenia dawki paliwa.Czy może to być przez dpf? Jestem umówiony jeszcze raz na korektę albo wgranie seri Zrobiłem logi dyn. 004 http://vaglog.pl/log_207070.html 010 http://vaglog.pl/log_207071.html 011 http://vaglog.pl/log_207072.html 008 http://vaglog.pl/log_207073.html 003 http://vaglog.pl/log_207075.html 001 http://vaglog.pl/log_207076.html i dpf 068/074/074 http://vaglog.pl/log_207074.html
Krzy0 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 hp performance Rzeszów ,a jak to wyglada?
Daron7 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Wygląda to tak że nie został ruszony limiter momentu dla skrzyni (bez niego też da się wystroić, ale nie jest to w pełni skalibrowane tak jak być powinno - oszukuje się sterownik żeby brał wartości z kolumny 380NM, zamiast np. 410NM bo ktoś nie potrafi tego odblokować i odpowiednio zrobić). Druga sprawa to jeżeli by ciął limiter EGT to w grupie 8, okienko 3cie malało by przy wyższych obrotach, a tutaj jak widać do 4000obr jest w porządku cały czas tak samo, a więc nie tnie. Po grupie 4 widać natomiast że czas wtrysku maleje powyżej 3400obr = powyżej tych obrotów moc utrzyma się na tym samym poziomie bądź spadnie i nie jest to wina "cięcia dawki" lecz no takiego wystrojenia i tyle. Dodatkowo seryjny początek wtrysku... nie wygląda to zbyt profesjonalnie. Krótko mówiąc do poprawki albo do wystrojenia przez kogoś bardziej obeznanego w temacie //edit// Również doładowanie jest za duże dla tej małej turbinki. Edytowane 5 Marca 2015 przez Daron7
baszmak7 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Daron7 to mi sie podoba,merytoryka i zero ściemy,przyrost rzeczywiście słaby
ame-tuning Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 aktualnie każda firma ,która zajmuje się tuningiem , powinna mieć tdi na pompkach w małym palcu ,tym bardziej że teraz jest mnóstwo info na ten temat ,nie to co kiedyś ....wystarczy tylko trochę chęci ....których w tym przypadku ewidentnie zabrakło....lenie i tyle
Krzy0 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 No dzis byłem na korekcie miał byc koks a wyszlo 155ps potem został jeszcze zwiekszony kąt wtrysku i dalej 155ps w końcu została wgrana seria tu wrzucam plik mojego programu jak by ktoś chciał sobie popatrzeć http://speedy.sh/2twGC/VW-Toruan-2.0TDI-DSG-chip7.rar Na koncu chłopak przyznał ze nie robił jeszcze 2.0 tdi
JacaTouran Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 No dzis byłem na korekcie miał byc koks a wyszlo 155ps potem został jeszcze zwiekszony kąt wtrysku i dalej 155ps w końcu została wgrana seria tu wrzucam plik mojego programu jak by ktoś chciał sobie popatrzeć http://speedy.sh/2twGC/VW-Toruan-2.0TDI-DSG-chip7.rar Na koncu chłopak przyznał ze nie robił jeszcze 2.0 tdi Tak jak Ci pisałem na TKP, program shit, tuner amator, sciemniacz. Proste edc16 , po edycji widać zero wiedzy, zero doświadczenia tJUUUnera
ciahciah Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 ja jak pierwszy raz miałem do czynienia z dsg uświadomiłem właściciela że nigdy jeszcze nie robiłem dsg i to mu wystarczyło by więcej nie przyjechać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się