stachu86 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Witam,przyszło mi zmierzyć się ze strojeniem instalacji podtlenku LPG stag 4, w silniku 1.8T 210KM.Reduktor kme gold, wtryski hana niebieskie. pod tym linkiem są 2 zdjęcia z program ACSynchro http://we.tl/dnUJDVDbEb wszelkie sugestie mile widziane, strojenie było na szybko. Najpierw wykasowane błędy i wyzerowane korekty na benzynie, potem 30km uczenia ECU na benzynie i dopiero strojenie LPG (autokalibracja i korekta LPG). Do poprawy jest cisnienie na reduktorze ale nie było ampola pod ręką pozdrawiam Paweł
kosmo.a3 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 potem 30km uczenia ECU na benzynie i dopiero strojenie LPG tylko jesli dobrze kojarze to bex ma juz szerokopasmówke więc stroisz na korekty w vag, więc po co ucznie ecu?
stachu86 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Opublikowano 9 Marca 2015 Silnik to amk 210KM Tak jak napisalem. Pierwszy cos takiego robilem. W jakich widelkach maja byc korekty krotkie i dlugie jesli chodzi o podtlenek lpg?
Czaszy Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 z tego co wiem korekty maja byc jak najblizej 0
jacek70 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Telimeny 30a Tam są kumaci i Ci pomogą.
stachu86 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Opublikowano 10 Marca 2015 Ok. Wystroje na spokojnie. Ale trzeba pojezdzic i doregulowac. Na kanale 32 pierwsze pole mam 0.6 a drugie 0 przy obciazeniu. Kanal 33 to sobie troche faluje. Pierwsze pole w dochodzi do -8proc. Zajrze za kilka dni jak sie krzywa rozbiegla. Ale jak cos to wysle kumpla do tego gaziarza.
kosmo.a3 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Pierwsze pole w dochodzi do -8proc. czyli troche za duzo lpg podane ma, jeszcze troche podreguluj, jak bedziesz miał w granicach +/-5% to juz bedzie ok
stachu86 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Super. Dzieki za pomoc :-) Edytowane 11 Marca 2015 przez kapitan_chaos
Rekomendowane odpowiedzi