pablo311091 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Witam. Moje pytanie dotyczy wiskozy. Mam audi a4 b5 1.9 tdi bez klimy. Chhcialbym przerobic chlodzenie silnika czy dalo by sie jakos zrobic zeby przy dodaniu gazu wiatrak wchodzil z obrotami silnika?
misiek95 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Sąsiad mial w 2.5tdi sztywne wisko. Efekt dzwiekowy bardzo fajny
majkel_majki Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Głupota, tracisz moc, generujesz zbędny hałas i ryzykujesz rozerwanie wiatraka na wysokich obrotach.
kapete Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Wszystko się da, tylko po co? Tracisz moc. Silnik nie tak chętnie wkręca się na obroty. Miałem tak w poprzednim aucie - męczące, szczególnie gdy temperatury doszły do 25-30 stopni.J eżeli masz sprawną wiskozę - szkoda zachodu. Powinienneś się cieszyć, ponieważ jest to jeden z lepszych patentów jeżeli chodzi o chłodzenie silnika. Edytowane 11 Marca 2015 przez kapete
harley22 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Dokładnie pomysł bardzo kiepski. Ostatnio własnie przy 180 rozleciał mi sie wiatrak w niesprawnym wisko.. Więc nie polecam nikomu!
darkle Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Powinienneś się cieszyć, ponieważ jest to jeden z lepszych patentów jeżeli chodzi o chłodzenie silnika. Z czym ten patent jest taki dobry???
Michalmichalo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 A ktoś z Was demontował visco i wstawiał wiatrak elektryczny??U siebie planuję taką przeróbkę.
Michalmichalo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Bo denerwuje mnie dzwięk po zapięciu i spadek mocy.
Mesiah Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Dziwne , ze ja tego praktycznie nie odczuwam w 1.8 a Ty masz spadki mocy w 2.4. Jak chcesz się bawić to się baw ale sens jest znikomy. Wątpię żeby ktoś tu to przerabiał.
kapete Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zamieniałem Visco na elektrykę w Fordzie Sierra. Tylko i wyłącznie zego powodu, że przekładałem silnik na nieoryginalny i fizycznie wentylator nie mieścił się.Latem, w mieście była "masakra", elektryka pracowała prawie non stop. Płyn chłodzący prawie ciągle na granicy zagotowania. W końcu zmieniłem termostat na nietypowy i jakoś dało się jeździć.W czym Viscoza lepsza? We wszystkim. Stoisz w miejscu, silnik się chłodzi, jedziesz - praktycznie nie odczuwasz, bo silnik nie "przegrzany".Mam tylko 116 km, ale jakoś nie odczuwam spadku mocy, może dlatego,że chłodzenie działa ok i visco nie za często zasprzęgla się na full. Tak naprawdę to nie zauważyłem, żeby kiedyś tak było? W Fordzie przed wymianą silnika owszem czuć było, że viscoza załączyła się na full.obecnie bardziej czuć obciążenie generowane przez sprężarkę od klimy.Może Ty masz coś nie halo ze sprzęgłem?
Michalmichalo Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Z moim visco jest wszystko ok.Po zapięciu w ciepłe dni strasznie huczy co mnie denerwuje,chcę zmienić na elektrowentyl z tego powodu. PS.Sierra fajne auto! Posiadam takowe w garażu
Mesiah Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 PS.Sierra fajne auto! Posiadam takowe w garażu Cosworth?
Michalmichalo Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 PS.Sierra fajne auto! Posiadam takowe w garażu Cosworth? Chciałbym
michcio28810 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 w dieslach i w 1.8t są mniejsze wiatraki w wiskozach i dlatego nie odczuwa się tak bardzo spadku mocy po sklejeniu.u mnie w 2.6 v6 też czuć że wisko przymula auto jak jest sklejone
Jonas78 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Witajcie, chciałbym się dołączyć do tematu wiskozy z moim pytaniem / problemem / zagadką. Otóż u mnie podczas ostatnich tygodni kiedy są upały i silnik potrzebuje chłodzenia mam wrażenie, że główną robotę wykonuje wiatrak elektryczny - kiedy stoję na światłach (z włączoną klimą) załącza się na drugi bieg i zasuwa jak dziki, podczas gdy ten główny na wiskozie leniwie się obraca. Ze trzy tygodnie temu temperatura skoczyła mi do 100 stopni podczas jazdy po mieście i poza. Po powrocie i po zerknięciu pod maskę zobaczyłem, że poziom płynu opadł nieco poniżej minimum. Dolałem i się trzyma, ale zastanawia mnie cała sprawa. Więc pytanie: czy jeśli wiatrak główny się opiernicza w pracy to tak ma być, czy coś z wiskozą nie halo? Edytowane 23 Lipca 2015 przez Jonas78
Grztom Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 To że załącza Ci sie drugi bieg to normalne klima potrzebuje chłodzenia a jak stoisz to wiadomo że musi zwiekszyć obroty żeby była wydajna.
j4s2c2vr Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Panowie, jak się demontuje to ustrojstwo? Muszę u siebie chyba wymienić, bo nie jest w osi i przyciera gdzieś w środku lekko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się