Wąski Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Przyłącze się do tematu.Ma to samo koszmar ,też nie pokazuje żadnego błędu i dzieje się to od przypadku do przypadku.Pompa jest cała
BrunoNH Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 U mnie raz byla taka sytuacja, ze jak postawilem samochod pochylony w lewo, poszedlem do pracy na 8h i po wyjsciu nie moglem odpalic Komputer pokazywal paliwa na 30km, nie krecilem go za duzo tylko poszedlem na najblizsza stacje i wlalem mu 5l ON. Krecilem go jakies 15min i w koncu zapalil, ale na trasie zauwazylem ze max pojdzie 130km Pojechalem do specjalisty od dislow i powiedzial mi ze prawdopodobnie pompowtryski poszly sie pasc, ale najpierw zebym wymienil filtr paliwa na MAN-a O dziwo po wymianie filtra wszystko wrocilo do normy i tak jest do dzisiaj Ale podobno przez ten incydent skrocilem znacznie zywot silnika mojej niuni i pewnie niedlugo bede sie musial wziasc za pompowtryski Gdzies byl poruszany temat spadku mocy przy 2500 obr i u mnie tez tak to sie dzieje Mam wrazenie jakby mi odcielo paliwo Chetnie wyslucham waszych opini...
Gość Matiz Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 JA nie mam takiego problemu, jak zapali leci nawet i 180... A sluchajcie jezeli padl czujnik poozenia wałka rozrzadu to bedzie palil jak jest cieply ? (tak do 2 godzin, jak stoi dluzej nie zapali...)
YATES Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 U mnie raz byla taka sytuacja, ze jak postawilem samochod pochylony w lewo, poszedlem do pracy na 8h i po wyjsciu nie moglem odpalic Komputer pokazywal paliwa na 30km, nie krecilem go za duzo tylko poszedlem na najblizsza stacje i wlalem mu 5l ON. Krecilem go jakies 15min i w koncu zapalil, ale na trasie zauwazylem ze max pojdzie 130km Pojechalem do specjalisty od dislow i powiedzial mi ze prawdopodobnie pompowtryski poszly sie pasc, ale najpierw zebym wymienil filtr paliwa na MAN-a O dziwo po wymianie filtra wszystko wrocilo do normy i tak jest do dzisiaj Ale podobno przez ten incydent skrocilem znacznie zywot silnika mojej niuni i pewnie niedlugo bede sie musial wziasc za pompowtryski Gdzies byl poruszany temat spadku mocy przy 2500 obr i u mnie tez tak to sie dzieje Mam wrazenie jakby mi odcielo paliwo Chetnie wyslucham waszych opini... Gratuluję wyboru "wspaniałego" mechanika, który w Twoim aucie doszukał się pompowtrysków
Wąski Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 Mam nadzieję że to to.Moje A4 stało u mechanika 5 dni sprawdzili wszystko i.... mam nadzieję że To jest TO Przewody stwardniały zasilające ON i opaski były luźne.Zapowietrzał się . Mam nadzieję że już nie spotka mnie niespodzianka rano. Co wy na to ....
tomasonpol24 Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 ten czujnik położenia wału miałem uszkodzony w swoim starym samochodzie Fordzie on czesto siadał i tez nie mogłem zapalić , wymień go a napewno będzie git
scholl22 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Miałem podobny problem. Nie mogłem auta zapalić jak zimny. Niekiedy zdarzało się że jak stanałem pod górkę to juz go nie zapałiłem. Odpalałem go wtedy na plaka od tapicerki. Zapalał bez problemu.Spece mówiły że paliwo się cofa, że zapowietrzony układ. A okazało się że pompki nie domagały. Wymieniłem i problem zniknął jak ręką odjął.
Gość Matiz Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Mam nadzieję że to to.Moje A4 stało u mechanika 5 dni sprawdzili wszystko i.... mam nadzieję że To jest TO Przewody stwardniały zasilające ON i opaski były luźne.Zapowietrzał się . Mam nadzieję że już nie spotka mnie niespodzianka rano. Co wy na to .... U mnie było to samo, zrobiłem i nadal nie pali... A okazało się że pompki nie domagały. Wymieniłem i problem zniknął jak ręką odjął. Można jaśniej, bo zielony jestem w tych tematach. To jeszcze może niech mi ktoś powie gdzie ten czujnik dostane ? U mnie w miescie nikt go nie ma, na necie szukałem i nic...
Wąski Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Myślę że chodzi o pompę paliwa.A czujnik w ASO kup . Ja nadal testuję na razie pali :gwizdanie:
Gość Matiz Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Myślę że chodzi o pompę paliwa.A czujnik w ASO kup . Ja nadal testuję na razie pali :gwizdanie: Wolałbym jakiś zamiennik... Auto chce zrobić i na sprzedaż, a kupić nowszy rocznik. W ASO 200zł i tylko tam zanlazlem nigdzie indziej nie ma
Sztomel Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 jeśli czujnik G40 jest OK to trzeba sprawdzić kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym - ale to tylko po wymianie rozrządu przez jakiegoś partacza i tu pies pogrzebany. Kąt synchronizacji powinien wynosić 0 z tolerancją +/-2 jednostki. Jest też możliwość, że przycięła się klapa gasząca w obudowie zaworu EGR i wtedy silnika się nie odpali - trzeba zdjąć wąż z obudowy EGR i zaglądnąć w jakiej pozycji jest klapa.
Gość Matiz Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 Jest też możliwość, że przycięła się klapa gasząca w obudowie zaworu EGR i wtedy silnika się nie odpali - trzeba zdjąć wąż z obudowy EGR i zaglądnąć w jakiej pozycji jest klapa. Troszke skomplikowanie napisales... jak dla mnie
Musashi Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 jeśli czujnik G40 jest OK to trzeba sprawdzić kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym - ale to tylko po wymianie rozrządu przez jakiegoś partacza i tu pies pogrzebany. Kąt synchronizacji powinien wynosić 0 z tolerancją +/-2 jednostki. Jest też możliwość, że przycięła się klapa gasząca w obudowie zaworu EGR i wtedy silnika się nie odpali - trzeba zdjąć wąż z obudowy EGR i zaglądnąć w jakiej pozycji jest klapa. +/- 3 stopnie, jednak silnik mozna uruchomic nawet gdy kat przekroczy wartosc tolerancji. z zamknieta klapa gaszaca silnik sie uruchomi, z tym ze bedzie dymic jak lokomotywa.
Wąski Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 U mnie pomogła wymiana przewodów i opasek.Pali od kopa
Sztomel Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 z zamknieta klapa gaszaca silnik sie uruchomi, z tym ze bedzie dymic jak lokomotywa. nie jestem fachowcem ani nawet mechanikiem samochodowym ale wydaje mi się, że ta opcja dotyczy tylko gorącego silnika; zimny silnik nie odpali bo do zapłonu mieszanki jest potrzebne sprężone i rozgrzane do wysokiej temperatury powietrze w komorze spalania a przy zamknietej klapie tego powietrza tam nie będzie; dodam, że nie sprawdzałem tego doświadczalnie na własnym przykładzie ale przy pracującym silniku (nawet przy zwiększonych obrotach) zamknijcie klapę a zobaczycie czy silnik będzie kopcił czy zgaśnie bo ja obstawiam tą drugą opcję i tę akurat sprawdziłem na własnym aucie.
Musashi Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 z zamknieta klapa gaszaca silnik sie uruchomi, z tym ze bedzie dymic jak lokomotywa. nie jestem fachowcem ani nawet mechanikiem samochodowym ale wydaje mi się, że ta opcja dotyczy tylko gorącego silnika; zimny silnik nie odpali bo do zapłonu mieszanki jest potrzebne sprężone i rozgrzane do wysokiej temperatury powietrze w komorze spalania a przy zamknietej klapie tego powietrza tam nie będzie; dodam, że nie sprawdzałem tego doświadczalnie na własnym przykładzie ale przy pracującym silniku (nawet przy zwiększonych obrotach) zamknijcie klapę a zobaczycie czy silnik będzie kopcił czy zgaśnie bo ja obstawiam tą drugą opcję i tę akurat sprawdziłem na własnym aucie. klapa gaszaca nie jest w 100% szczelna.
Wąski Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Pochwaliłem się dzisiaj nie odpaliła
Gość Matiz Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 No i powiem wam tak. Pojechałem do specjalisty od Audi w Szczecinie, powiedział ze czujnik położenia wałka. Wymieniłem ten czujnik, podlaczyl pod komputer powiedział, że jeszcze jakis tam czujnik temperatury, wymienilem i ten czujnik, a auto jak nie palilo tak nie pali... na komputerze jest wszystko OK, idealnie... Fachowiec stwierdzil ze musze zostawic samochod na dluzej, i bedzie je rozbierał... bo on nie wie co sie dzieje... mowi ze wyglada na to jakby coś prad odcinało...
Sztomel Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 zdaje się, że przekaźnik 109 podaje prąd do ECU i na pompowtryskiwacze no i musi być sprawny G28 skoro G40 już wymieniłeś
Gość Matiz Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Sluchajcie zauwazylem cos takiego dzisiaj jak nie chcial zapalic to odrazu przekrecilem i zapalilem bez czekania na podgrzanie swiec itd..i auto o dziwo zapalilo... moze zbieg okolicznosci...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się