Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Problem z uruchomieniem silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przyłącze się do tematu.Ma to samo :evil: koszmar ,też nie pokazuje żadnego błędu :evil:

i dzieje się to od przypadku do przypadku.Pompa jest cała :)

Opublikowano

U mnie raz byla taka sytuacja, ze jak postawilem samochod pochylony w lewo, poszedlem do pracy na 8h i po wyjsciu nie moglem odpalic :(

Komputer pokazywal paliwa na 30km, nie krecilem go za duzo tylko poszedlem na najblizsza stacje i wlalem mu 5l ON.

Krecilem go jakies 15min i w koncu zapalil, ale na trasie zauwazylem ze max pojdzie 130km :(

Pojechalem do specjalisty od dislow i powiedzial mi ze prawdopodobnie pompowtryski poszly sie pasc, ale najpierw zebym wymienil filtr paliwa na MAN-a :(

O dziwo po wymianie filtra wszystko wrocilo do normy i tak jest do dzisiaj :)

Ale podobno przez ten incydent skrocilem znacznie zywot silnika mojej niuni i pewnie niedlugo bede sie musial wziasc za pompowtryski :(

Gdzies byl poruszany temat spadku mocy przy 2500 obr i u mnie tez tak to sie dzieje :( Mam wrazenie jakby mi odcielo paliwo :(

Chetnie wyslucham waszych opini...

Opublikowano

JA nie mam takiego problemu, jak zapali leci nawet i 180... :no: A sluchajcie jezeli padl czujnik poozenia wałka rozrzadu to bedzie palil jak jest cieply ? (tak do 2 godzin, jak stoi dluzej nie zapali...)

Opublikowano

U mnie raz byla taka sytuacja, ze jak postawilem samochod pochylony w lewo, poszedlem do pracy na 8h i po wyjsciu nie moglem odpalic :(

Komputer pokazywal paliwa na 30km, nie krecilem go za duzo tylko poszedlem na najblizsza stacje i wlalem mu 5l ON.

Krecilem go jakies 15min i w koncu zapalil, ale na trasie zauwazylem ze max pojdzie 130km :(

Pojechalem do specjalisty od dislow i powiedzial mi ze prawdopodobnie pompowtryski poszly sie pasc, ale najpierw zebym wymienil filtr paliwa na MAN-a :(

O dziwo po wymianie filtra wszystko wrocilo do normy i tak jest do dzisiaj :)

Ale podobno przez ten incydent skrocilem znacznie zywot silnika mojej niuni i pewnie niedlugo bede sie musial wziasc za pompowtryski :(

Gdzies byl poruszany temat spadku mocy przy 2500 obr i u mnie tez tak to sie dzieje :( Mam wrazenie jakby mi odcielo paliwo :(

Chetnie wyslucham waszych opini...

Gratuluję wyboru "wspaniałego" mechanika, który w Twoim aucie doszukał się pompowtrysków :polew:

Opublikowano

Mam nadzieję że to to.Moje A4 stało u mechanika 5 dni sprawdzili wszystko i.... mam nadzieję że To jest TO

Przewody stwardniały zasilające ON i opaski były luźne.Zapowietrzał się .

Mam nadzieję że już nie spotka mnie niespodzianka rano.

Co wy na to ....

Opublikowano

ten czujnik położenia wału miałem uszkodzony w swoim starym samochodzie Fordzie on czesto siadał i tez nie mogłem zapalić , wymień go a napewno będzie git :hi:

Opublikowano

Miałem podobny problem. Nie mogłem auta zapalić jak zimny. Niekiedy zdarzało się że jak stanałem pod górkę to juz go nie zapałiłem. Odpalałem go wtedy na plaka od tapicerki. Zapalał bez problemu.Spece mówiły że paliwo się cofa, że zapowietrzony układ. A okazało się że pompki nie domagały. Wymieniłem i problem zniknął jak ręką odjął.

Opublikowano

Mam nadzieję że to to.Moje A4 stało u mechanika 5 dni sprawdzili wszystko i.... mam nadzieję że To jest TO

Przewody stwardniały zasilające ON i opaski były luźne.Zapowietrzał się .

Mam nadzieję że już nie spotka mnie niespodzianka rano.

Co wy na to ....

U mnie było to samo, zrobiłem i nadal nie pali...

A okazało się że pompki nie domagały. Wymieniłem i problem zniknął jak ręką odjął.

Można jaśniej, bo zielony jestem w tych tematach.

To jeszcze może niech mi ktoś powie gdzie ten czujnik dostane ? U mnie w miescie nikt go nie ma, na necie szukałem i nic... :wallbash:

Opublikowano

Myślę że chodzi o pompę paliwa.A czujnik w ASO kup . :)

Ja nadal testuję na razie pali :gwizdanie:

Opublikowano

Myślę że chodzi o pompę paliwa.A czujnik w ASO kup . :)

Ja nadal testuję na razie pali :gwizdanie:

Wolałbym jakiś zamiennik... Auto chce zrobić i na sprzedaż, a kupić nowszy rocznik.

W ASO 200zł i tylko tam zanlazlem nigdzie indziej nie ma :thumbdown:

Opublikowano

jeśli czujnik G40 jest OK to trzeba sprawdzić kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym - ale to tylko po wymianie rozrządu przez jakiegoś partacza i tu pies pogrzebany. Kąt synchronizacji powinien wynosić 0 z tolerancją +/-2 jednostki.

Jest też możliwość, że przycięła się klapa gasząca w obudowie zaworu EGR i wtedy silnika się nie odpali - trzeba zdjąć wąż z obudowy EGR i zaglądnąć w jakiej pozycji jest klapa.

Opublikowano

Jest też możliwość, że przycięła się klapa gasząca w obudowie zaworu EGR i wtedy silnika się nie odpali - trzeba zdjąć wąż z obudowy EGR i zaglądnąć w jakiej pozycji jest klapa.

Troszke skomplikowanie napisales... jak dla mnie :slina:

Opublikowano

jeśli czujnik G40 jest OK to trzeba sprawdzić kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym - ale to tylko po wymianie rozrządu przez jakiegoś partacza i tu pies pogrzebany. Kąt synchronizacji powinien wynosić 0 z tolerancją +/-2 jednostki.

Jest też możliwość, że przycięła się klapa gasząca w obudowie zaworu EGR i wtedy silnika się nie odpali - trzeba zdjąć wąż z obudowy EGR i zaglądnąć w jakiej pozycji jest klapa.

+/- 3 stopnie, jednak silnik mozna uruchomic nawet gdy kat przekroczy wartosc tolerancji.

z zamknieta klapa gaszaca silnik sie uruchomi, z tym ze bedzie dymic jak lokomotywa.

Opublikowano

U mnie pomogła wymiana przewodów i opasek.Pali od kopa :)

Opublikowano
z zamknieta klapa gaszaca silnik sie uruchomi, z tym ze bedzie dymic jak lokomotywa.

nie jestem fachowcem ani nawet mechanikiem samochodowym ale wydaje mi się, że ta opcja dotyczy tylko gorącego silnika;

zimny silnik nie odpali bo do zapłonu mieszanki jest potrzebne sprężone i rozgrzane do wysokiej temperatury powietrze w komorze spalania a przy zamknietej klapie tego powietrza tam nie będzie;

dodam, że nie sprawdzałem tego doświadczalnie na własnym przykładzie ale przy pracującym silniku (nawet przy zwiększonych obrotach) zamknijcie klapę a zobaczycie czy silnik będzie kopcił czy zgaśnie bo ja obstawiam tą drugą opcję i tę akurat sprawdziłem na własnym aucie.

Opublikowano
z zamknieta klapa gaszaca silnik sie uruchomi, z tym ze bedzie dymic jak lokomotywa.

nie jestem fachowcem ani nawet mechanikiem samochodowym ale wydaje mi się, że ta opcja dotyczy tylko gorącego silnika;

zimny silnik nie odpali bo do zapłonu mieszanki jest potrzebne sprężone i rozgrzane do wysokiej temperatury powietrze w komorze spalania a przy zamknietej klapie tego powietrza tam nie będzie;

dodam, że nie sprawdzałem tego doświadczalnie na własnym przykładzie ale przy pracującym silniku (nawet przy zwiększonych obrotach) zamknijcie klapę a zobaczycie czy silnik będzie kopcił czy zgaśnie bo ja obstawiam tą drugą opcję i tę akurat sprawdziłem na własnym aucie.

klapa gaszaca nie jest w 100% szczelna.

Opublikowano

Pochwaliłem się :evil: dzisiaj nie odpaliła :evil:

Opublikowano

No i powiem wam tak. Pojechałem do specjalisty od Audi w Szczecinie, powiedział ze czujnik położenia wałka. Wymieniłem ten czujnik, podlaczyl pod komputer powiedział, że jeszcze jakis tam czujnik temperatury, wymienilem i ten czujnik, a auto jak nie palilo tak nie pali... na komputerze jest wszystko OK, idealnie... Fachowiec stwierdzil ze musze zostawic samochod na dluzej, i bedzie je rozbierał... bo on nie wie co sie dzieje... mowi ze wyglada na to jakby coś prad odcinało...

Opublikowano

zdaje się, że przekaźnik 109 podaje prąd do ECU i na pompowtryskiwacze no i musi być sprawny G28 skoro G40 już wymieniłeś

Opublikowano

Sluchajcie zauwazylem cos takiego dzisiaj jak nie chcial zapalic to odrazu przekrecilem i zapalilem bez czekania na podgrzanie swiec itd..i auto o dziwo zapalilo... moze zbieg okolicznosci...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...