zelek2012 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 jakieś lekkie spawy chyba są, ale uderz młotkiem i pójdzie. ja wyciągałem z amora audi, a jak tam w passacie to ja nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrysek83 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 . Dobrze gdzieś podeprzeć i młotek w rękę i Sru. ... W passacie te same numery były ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byradzio 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak wpiszę ten nr w google to wyskakuje że do paska 1997-2005 też szły, na amorku wyglądają tak samo jak na zdjęciach. W weekend będę to spróbuję większym młotem a na amorku to się po założeniu trzyma tylko na tym wypustku? Tutaj też tak wychodzi http://www.partsbase.org/vw/passat-4motion-santana-pa-eu-1997-3b-v-000-001-40710-front-wishbone-link-wheel-bearing-housing-wheel-hub-suspension-anti-roll-bar/#p-vw-8d0412103b a i w naszych to wystarczy to położyć czy też jakoś przyspawać? Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez byradzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrysek83 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Taka wypustke mają. Dzięki temu talerz ma swoje jedno miejsce. Na amor swój amor tylko nasuwasz do odpowiedniego momentu i koniec. Żadnego spawania. Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez tygrysek83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byradzio 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 A jeszcze w takim razie pytanko, a z naszych amorków schodzi normalnie czy też trzeba zbić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrysek83 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Trzeba zbić, ale u mnie to wystarczyło dwa razy klepnac i zeszło elegancko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Koledzy chce zakupić talerzyki od b5 żeby je włożyć do b6. na allegro jest mase tego czy jest to obojętne jakie czy tylko z tych czerwonych amorków??? Pomóżcie, dajcie jakiś link może ktoś ma na zbyciu. Z góry dzięki, zależy mi na czasie Z tych będą ok??? http://allegro.pl/mcperson-amortyzator-audi-a4-b5-lift-fl-s4-s-line-i5649041262.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimok 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Z tych będą ok??? To te ale nie za tą kasę. Szukaj coś tańszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forseco 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Pytanko...a talerzyk 8d0412103b-02 będzie pasowal? Pytanko...a talerzyk 8d0412103b-02 będzie pasowal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Panowie czy jeśli amorek jest czerwony czyli S-linowy to talerzyk sprężyny zawsze jest o tym numerze 8D0412103B czyli ten który fajnie obniża czy może się trafić inny? Tak jak na podanym linku poniżej http://allegro.pl/show_item.php?item=5915768741 Koledzy na czym polega modernizacja gumy z b6 do talerzyka z b5??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotras 4 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Koledzy na czym polega modernizacja gumy z b6 do talerzyka z b5??? Najlepiej nie dawać w ogóle tej gumy, wtedy zyskujesz dodatkowe ~2 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Lepiej chyba ją dać, żeby nic nie zgrzytało i piszczało podczas jazdy. Poza tym aż tak dużego obniżenia nie potrzebuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotras 4 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Nic się nie dzieje. Miałem bez gumy w b7 i mam tak teraz w b6 i wszystko jest w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Talerzyki wpadły do auta i siadło ładnie nawet za bardzo chyba podłoże podkładkę 0,5 cm Przed wymianą od ziemi do rantu było 65,5cm po zmianie jest 62,8 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClNEK 0 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 To ja chyba faktycznie wywale jeszcze te gumy bo nie siadlo az tak jakbym chcial a mam oryginalnie 1BV tylko zmieniajac talerzyki zmienilem tez amory na 1BE ale nie powinno miec to wplywu na wysokosc zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Amorki 1BE i 1BV mają taką samą długość różnią się tylko twardością. A jakie masz sprężyny??? bo ja eibach pro kit -30mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClNEK 0 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Ja zostawilem sprezyny z 1BV bo chcialem nisko ale szukalem nieco komfortu zmieniajac amory na 1be. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Mi siadło tylko 1,5cm ale dałem oryginalne podkładki pod gumy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClNEK 0 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Ja po zmianie podpor mam 64,5cm przeswitu od rantu a z tyl 64cm wiec cos malo mi to siadlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Gdzie wy te talerzyki znajdujecie? Ja szukam cały czas i nie mogę znaleźć :@. No w końcu mi też udało się wyrwać te talerzyki :-) w sobotę montaż jak dojdą B-) No i ja też po wymianie talerzykow. Lewa strona bajka raz dwa i zrobione z drugiej jak zawsze śruba się zapiekla i nie obyło się bez demontażu zwrotnicy dopiero tam dałem rade z ta śruba. Przed wymiana auto stało na wysokości 66,5 zaraz po wymianie stoi 65,5 myślę że jeszcze z 0,5 centymetra sądzie jak się ułoży zawieszenie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się