Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zmiana designu nie S LINE nie S4


sveevs

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem A4 B6 2001 rocznik przywieziona z Niemiec. Chciałbym jednak trochę zmienić design szare dokładki, hokeje zderzaków zamienić i tu zaczynają się moje schody, chciałbym się was poradzić nie chcę robić żadnej wioski, auto ma nabrać sportowych zarysów. Pakiet S-line czy S4 jest bardzo drogi jak na ucznia za drogi, od czasu do czasu dorobię jakiś hajs i odkładam właśnie i czy jest możliwość w ogóle zmiany na jakiś pakiet ospojlerowania czy lakierowanie szarych dokładek zmieni trochę wygląd . Czy jest możliwość wymiany dokładek zderzaków lub całych za jakieś rozsądne pieniądze liczę się jeszcze z kosztami lakierowania czy coś w ten deseń. Czekam na wasze odpowiedzi pomysły ! może coś napisałem nie tak jak trzeba dopiero zaczynam wybaczcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


nie chcę robić żadnej wioski

I to się chwali! A tak serio to cała grupa VAG ma to do siebie, że za daleko poza ogólnopojęte "OEM+" nie da się wyjść, żeby właśnie nie zepsuć auta. Mówisz że pakiet S jest drogi - i tak i nie. Wiadomo, że każdy operuje innym budżetem, ale też przy odrobinie zaparcia można trafić ciekawe graty w naprawdę korzystnej cenie :wink: Warto trenować cierpliwość, zbierać pieniądze te kilka miesięcy dłużej i kupić porządne podzespoły. Odradzałbym jakieś aftermarketowe pakiety ospoilerowania. Pamiętaj że odpowiednio potraktowana seria też może być ładna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomaluj dokladki,obniż auto daj nawet dokładkę od cupry i jak na początek będzie dobrze. A na reszte dozbierasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cierpliwością gorzej, bo się chcę ale się nie ma takiego budżetu żeby się zamknąć bo i też nowe pomysły

Jakby nie udało się nic zmienić to chciałbym te szare dokładki w kolor nadwozia a z przodu taką dokładeczkę jeszcze, mam czarne auto więc robił bym na ten wzór, zglebić też bym chciał lecz to też kosztuje .. :/ biedacko na razie



3aa28b627b9b6e89med.jpg

Edytowane przez sveevs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez cierpliwości i budżetu to albo kradzież albo kredyt, ale nie tędy droga... Rozplanuj to sobie na spokojnie i powoli działaj. Do gleby możesz uderzać w używane zawiasy. Da się trafić zdrowe komplety w fajnych pieniądzach. Uczniem też wiecznie nie będziesz. Trafi się stała robota to wszystko ruszy do przodu :)

Wiem że to wszystko nie jest łatwe, wszystko chce się "na już". Też kiedyś byłem młody hahahaha :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten przód wyglada tragicznie,szukaj okazji mi sie udalo gwint KW wyrwać za 350 zl. Ja rozumiem ze chcialo by sie wszystko na raz mieć;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem taki przód jest ok ale pod warunkiem polakierowania dokładki bo inaczej nędza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro widziałem dokładke zderzaka s-line ori bez kratek za 300zl także grosz do grosza a będzie.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro widziałem dokładke zderzaka s-line ori bez kratek za 300zl także grosz do grosza a będzie.... :)

Ale sama dokładka S-line z tego co wiem nie pasuje do zderzaka ori i trzeba ją rezać, znalazłem dziś coś takiego może się wypowiesz co sądzisz?

http://dragon.istore.pl/pl/zderzak-przedni-s-line-audi-a4-8e.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro widziałem dokładke zderzaka s-line ori bez kratek za 300zl także grosz do grosza a będzie.... :)

Ale sama dokładka S-line z tego co wiem nie pasuje do zderzaka ori i trzeba ją rezać, znalazłem dziś coś takiego może się wypowiesz co sądzisz?

http://dragon.istore.pl/pl/zderzak-przedni-s-line-audi-a4-8e.html

Teraz tylko pytanie z jakiego to plastiku zrobione? Iczy aby napewno cały derzak czy dokładka.

Do rezanie góry zwykłego zderzaka do dokładki s-line to 10 minut roboty, żadna filozofia...

Pierwsze cięcia trochę się bałem, ale później to już bez zastanowienia

Taki efekt:

870b0c0ae066b46b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro widziałem dokładke zderzaka s-line ori bez kratek za 300zl także grosz do grosza a będzie.... :)

Ale sama dokładka S-line z tego co wiem nie pasuje do zderzaka ori i trzeba ją rezać, znalazłem dziś coś takiego może się wypowiesz co sądzisz?

http://dragon.istore.pl/pl/zderzak-przedni-s-line-audi-a4-8e.html

Teraz tylko pytanie z jakiego to plastiku zrobione? Iczy aby napewno cały derzak czy dokładka.

Do rezanie góry zwykłego zderzaka do dokładki s-line to 10 minut roboty, żadna filozofia...

Pierwsze cięcia trochę się bałem, ale później to już bez zastanowienia

Taki efekt:

870b0c0ae066b46b.jpg

Ci wyszło no ja jeszcze tego nigdy nie robiłem może z jakimiś instruktażami i bym poleciał, no ale kupić dokładkę dokupić te kratki S-line drogie lakiernik trochę sporo, spróbuję się skontaktować z tym sklepem i się dowiedzieć co to za materiał, czy to cały zderzak co i jak.

Edytowane przez wrclaguna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to policz to.

Dokładka + malowanie = 700

Kratki tak czy tak musisz kupić czyli (jak nowe) 100 + 100 + 350(chyba tyle dałem z grill) 550.

Razem 1250

Nawet jak kupisz tamtą dokładke ze strony co podałeś to i tak do malowania czyli wyjdzie cie to 750 + 350 lakiernik = 1100.

Dokładając 150 zł masz ori używaną dokładkę z nowymi kratkami, chyba że poszukasz używanych kratek to wyjdzie taniej...

Może wystawie swój grill od s-line a w jego miejsce wrezam grill od eski :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sveevs... zaoszczędziłeś na auto to i na pakiet zaoszczędzisz... wiochę z auta zrobić można szybko, a jak dla mnie to w grę wchodzą tylko 2 typy... S-line i S4, żadnych ms czy hofele... poczekaj trochę i na wszystko budżet znajdziesz, na pewno nie będziesz żałował :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek gleba dobre koło i już jest dobrze reszta pomału z czasem przyjdzie odkładać i dokładać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło i gleba to też nie mały $$

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej zacząć od gleby i koła

to najlepsza droga na poprawianie serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Koło i gleba to też nie mały $$

Dobre koło faktycznie na początku zaboli w budżecie. Ale potem zaprocentuje dobrym wyglądem :D Poza tym wg mnie jeśli chodzi o takie "wymienialne" graty jak właśnie koła, to tylko początek jest ciężki, bo potem każde kupno nowego można częściowo sfinansować ze sprzedaży starego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy piszą, zacznij od jakiegoś zawiasu - czasami nawet na forum coś w dobrej kasie się trafia :) gdybym miał wydać 1200 na dokładkę, kratki itd, to wolałbym założyć chociażby alu 17, myślę że spokojnie coś do dojeżdżenia znalazłbyś w tej kasie..

Ogólnie sprzedający jakieś graty mające w nazwie S / RS / Sline troche wariują z cenami już za samą nazwę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem się do pracy zaczynam od kółek o to mój nowy nabytek 8jx17 odsadzenie feli 35. Rant troszkę pokarany ale przy oponie nawet nie będzie widać za sezon dwa, to naprawię teraz nie mam na to funduszy polerka wchodzi w grę.


d9ff31309b70ef91med.jpg

15a2f29ea9511394med.jpg
Teraz czas na zawieszenie, jakby ktoś wiedział, miał namiary na jakieś używki sprężyny, czy nawet nowe które polecacie zielonemu, Będę wdzięczny !

Edytowane przez sveevs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo conajmniej B6 będzie wyglądało na tym kole :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...