Fernandes Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Witam Postanowiłem naswietlic swoj problem w nowym temacie bo nic podobnego nie zdolalo mi sie znalezc w innych postach. Wiec Audi A4 B6 1.9 TDI 101 koni silnik AVB moj problem zaczyna sie gdy probuje odpalic samochod czasami odpala za 1 razem czasami trzeba troche pokrecic rozrusznikiem...Gdy juz odpali trzesie silnikiem chociaz tez nie zawsze podobnie jest przy gaszeniu trzesie samochodem . podłaczamy komputer blok 13 wartosci jakie pokazuje to od 2 do 3 silnik pracuje raz rowno a za chwile trzesie. swiece sprawdzone wymieniona wiązka elektryczna przy pompowtryskach dalej nic...zaczynam jezdzic obroty 3-4 tys zmiana biegu i tak kilka razy samochod wtedy pracuje rowniutko podlaczam komputer blok 13 korekcje od 0 do 0,5 obroty w miejscu silnik pracuje idelanie. odpala i gasnie tak jak powinien. mechanik moj uparł sie zeby sprawdzic pompowtryski. Wydaje mi sie ze jak by to byly pompki to albo by działały albo nie . moze ktos mial podobny problem i moglby cos podpowiedziec. z gory dzieki Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Czytając ten raczej skąpy opis problemu , obstawiam nieszczelne uszczelniacze pompowtrysków . Tutaj masz mój temat o problemie z którym walczyłem jakiś czas temu, uszczelniacze wymienione i silnik pracuje jak zegarek : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/#entry4220965
Fernandes Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 No wlasnie mechanik przymierza sie do wyjecia pompek zobaczymy co sie okaze dzieki wielkie za podpowiedz Pozdrawiam
krzych_87 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Sprawdź przy okazji czy wszystkie mają ten sam numer miałem podobnie i okazało się że jeden był od 105km a ja mam też AVB 101km tylko że mój dobrze palił jak było -25 a jak było 0 to szarpał przy odpalaniu terepało budą ktoś zrobił auto na handel i padło na mnie
Fernandes Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 Ale do tej pory było wszystko dobrze takze mysle ze powinny byc identyczne mam samochod ponad rok ale dzieki za sugestie
krzych_87 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 u mnie po roku właśnie się to porobiło rok jeździł jak złoto a potem nadeszła zła passa
Fernandes Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Opublikowano 15 Marca 2015 WItam ponownie mam pytanie odnosnie mojej usterki. Czy pompa vacum moze miec cos z tym wspolnego ??
piotrsob1 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Jak by to była tandempompa, to nie pracował by czasami równo, trząsł by cały czas, byłby problem z osiąganiem mocy maksymalnej i miał by tendencję do gaśnięcia przy schodzeniu z obrotów. Ala dla pewności zmierz ciśnienie wytwarzane przez część paliwową tandemu, będzie wtedy pewność
Fernandes Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 Witam ponownie Problem z autem rozwiazany koleg Pitrseb miales racje problem tkwił w nieszczelnych uszczelniaczach pompowtryskow. Po wymianie samochod jest nie do poznania od momentu zakupu nie jezdzil tak jak teraz:) dzieki jeszcze raz za pomoc. Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) No większość mechaników przy tych objawach wymienia, albo każe regenerować pompki, czyli wymienia dobre na dobre, a jak ma się pecha to dobre na gorsze Dlatego warto zacząć od samych uszczelniaczy, ewentualnie przy tej robocie zamienić pompki miejscami, będzie łatwiej o pewną diagnozę jak się nie poprawi. Z wymianą/regeneracją pompek przy takich objawach się zawsze zdąży Edytowane 24 Marca 2015 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się