lopes1987 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Panowie, opiszę co się dzieje, może doradzicie od czego zacząć diagnoze. model A4 B6 avant silnik 1.8 T skrzynia automatyczna tiptronic. podczas jazdy na niskich obrotach czyki do ok 2 tys co jakiś czas czuć sarpnięcie i wahanie obrotów silnika o ok 200 obrotów. dodatkowo takie szarpnięcia występują częsciej przy skręconych przednich kołach. Gdy auto wkręce na wyrzsze obroty skrzynia zmienia biegi super i nie czuć tych szarpnięć. pod skrzynie był podpinany komputer i nie wykazał błedów. Więć? może to być wina niskiego stanu oleju w skrzyni lub jego stanu, przepracowany? czy to coś mechanicznego, może konwenter, czy uszkodzenie jakiejś poduszki? Nikt nic nie doradzi?
Hezen Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Błędy sprawdzane w ecu i sterowniku skrzyni? (Są to dwa inne sterowniki) Podczas jazdy ze stałą prędkością obroty falują? Poziom oleju jak i jego stan sprawdzić nie zaszkodzi Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 13 Marca 2015 przez Hezen
lopes1987 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 Skrzynia nie ma żadnych błędów, tak obroty falują i są szarpnięcia. Pytałem tu i tam i jeden gość mówi, że to wytarty łańcuch i wałek na którym pracuje( droga impreza ) druga opcja jakiś czujnik prędkości biegów czy synchronizator biegów ( tańsza zabawa ) Ale to nic pewnego, może jeszcze jakieś pomysły? A może to nie skrzynia???
Rek1n82 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) chyba multitronic. na trybie recznym ok? jak sie czegos dowiesz to pisz. mam to samo Edytowane 16 Maja 2015 przez Rek1n82
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się