Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Biały dym, kopcenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ale wypychało przez bagnet czy ssało?

Dymiło?

Pozdr.

Wypychało oraz dymilo.

Wysłane z mojego XT1032

Opublikowano (edytowane)
Dnia 22.03.2015 o 11:56, Brzozek napisał:

Mam podobne objawy w BRB. Musiałbym wrzucić filmik jak dymi :) podczas jazdy nie zauważyłem większego dymu w lusterku ale za to na postoju czasami dymi jak z lokomotywy.Podjechałem do mechanika, który regenerował turbinę bo myślałem że coś nie halo ale stwierdził po spalinach że winowajcą jest DPF. Drugi sprawdził DPFa i jest już zapchany ale jeszcze mogę pojeździć. Okazało się jeszcze, że jak odkręcę korek z oleju lub wyciągnę bagnet to mocno dymi i słychać charakterystyczny dźwięk coś w rodzaju jak by powietrze uchodziło. Od momentu jak pojawiło się kopcenie to ubyło oleju. Prawdopodobnie jest odma do wymiany ale jak wiadomo trzeba kupić całą pokrywę zaworów która w ASO kosztuje 712zł. Chyba, że starą odmę uda się wyczyścić?

Silnik ciepły, teraz mniej kopcił ale czasami było tak jak u kolegi wyżej...

 

Czy podczas wymiany pokrywy trzeba stosować specjalny klej na uszczelkę?

mam to teraz samo u siebie....silnik 1.9 awx 

pompki 2 mi cos poszarpywały i auto schodzac z wysokich obrotów potrafiło zgasnąć , po czym w trakcie jazdy ponownie normalnie je odpalałem...Oddałem auto do chyba najsłynniejszego zakładu w PL a mianowicie Diesel System w Nadarzynie.....

Auto jakie dziś chciano mi oddać było :

silnik był kropelkami oleju ubrudzony tak dookoła bagnetu w odległości 20 cm

auto fakt jezdzi , pracuje w miare równo , ma moc i nie gasnie

dym z wydechu -biało szary jak u kolegi wyzej - na zimnym mniej , po rozgrzaniu kopci jak z lokomotywy - zapach ewidentnie nie spalonego paliwa (własciciel zakładu nie potrafił jednoznacznie stwierdzic co to za zapach)

zakład twierdzi ze nie zauwazył dymienia jak wprowadzałem auto i ze auto musiało juz tak dymić jak je przyprowadziłem oraz ze takze takowym nie jezdził podczas gdy własciciel tego przybytku twierdzi ze holowano auto z jezdni poniewaz zgasło i nie chciano meczyc rozrusznika , co sam zauwazyłem iz autem jezdzono i holowano poniewaz zaslepke zderzaka do otworu przykrecenia zaczepu holujacego niechlujnie wrzucono do bagaznika...Ogólnie to moja 2 wizyta tam i szczerze odradzam zakład

 

Pytanie czy przyczyna tego kopcenia na 100% moze byc uszkodzona pokrywa zaworów?

 

Edytowane przez dydek1
Opublikowano

U mnie wymiana pomogla. Może ktoś Ci poleci innego mechanika...

Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie chce mi się od nowa wszystkiego zaczynać.

Jest temat w którym wałkujemy sprawę dymienia :

Przeczytaj go dokładnie od A do Z i zamieść wszystkie istotne informacje ( bo na razie to tylko wiemy  że dymi , nie wiemy kiedy , na zimnym czy rozgrzanym,  podczas jazdy czy tylko na postoju :decayed: itp itd ).

Zrób opisane tam testy i dopiero na tej podstawie będzie coś bedzie można powiedzieć :hi:

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Podłącze się do tematu. Mam a4 b7 1.9 BRB. na zimnym silniku dymi jak głupi, jak temp dojdzie do 90 to chwilę dymi chwilę nie. Jak go przeciągne z 500 m tak 4-5tys obrotów to potem przez kilka kilometrów zero dymu. Oleju nie ubywa, płynu nie ubywa i jest piękny różowiutki. Mechanik wyczyscil odme, sprawdził turbine( nie chlapie olejem) i jest sztywna.  Co to może być? Kupiłem sobie interfejs vag kll ale za nic nie mogę zainstalować sterownika USB.  Mechanik mówi że któryś wtrysk może lać ale dym z paliwa był by Bialy.  Liczę na pomoc panowie. Pozdrawiam 

Dodam jeszcze że egr też wyczyszczony. 

Edytowane przez balon123
Opublikowano

Witam.

Mam problem z białym kopceniem w 1.9 TDI BKE.

Kopci głównie na zimnym silniku i czuć olej, ostatnio sprawdzałem olej po dłuższej przerwie i musiałem dolać ponieważ było lekko poniżej minimum (7tyś od wymiany oleju).

Miałem auto u mechanika z tym problemem i wymienił mi wszystkie pompowtryski na nowe.. Problem nie ustąpił, miałem też robiony/wymieniany? zaworek przy turbinie. Dodatkowo podczas jazdy przy ponad 2.000 obrotów słychać w środku taki jakiś dziwny dźwięk ? Jakby lekko syczało czy coś, ciężko to opisać. Przy robieniu przeglądu diagnosta mówił że silnik cały zalany olejem. Ktoś coś poradzi ?

Opublikowano

No jak cały silnik w oleju to na pewno trzeba go uszczelnić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...