azure Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Twoje objawy bardziej wskazują na luz na wale, typowe dla podpory lub krzyżaka. Jakkolwiek zainteresuj się też tematem oleju w moście. Jeśli na pierwszych biegach czujesz uderzenie w podłogę, a nasila się na skrzyżowaniach na skręconych kołach, to może być już czas na zmianę oleju w moście. Olej mam już zakupiony, bo tak czy inaczej miałem to robić wcześniej. Jak będę pod autem to posprawdzam jeszcze w/w sugestie. /UPDATE/ Jestem po zmianie oleju w moście i muszę powiedzieć że większa część stuków została wyeliminowana. Nie mniej jednak, z obserwacji po wymianie doszedłem o wniosku że pozostaje jeszcze wymiana oleju w torsenie oraz jak wyżej nadmieniono- podpora wału. Dla tych co twierdzą że oleju w moście wymieniać nie trzeba: Ta felga na sprzedaż? :-)
Koucz Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 wymiana oleju niewiele da jak juz sa stuki na torsenie, zuzycie na pewno juz jakies jest i jedynie naprawa w jakims zakladzie co sie tym zajmuje moze cos dac (mialem w rekach torsena po 300tys km i byla bieda)Masz jakiś namiar na taki warsztat? Bo z tego co patrzyłem temat jest Ci już znany.Ogólnie nie liczę na to że wymiana oleju coś tu pomoże. Przy zmianie simmeringu przy torsenie, nie zmieniłem oleju tylko uzupełniłem więc w wolnej chwili zrobię i to. Tapnięte z mojego Sony Z3
pioteros Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 nie mam, uderzałbym do tych co naprawiaja napedy dla tenerowek, jest kilka wiekszych firm w polsce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się