Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpanie na rozgrzanym sprzegle


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki objaw, jak silnik dobrze rozgrzany to po ruszaniu z jedynki szarpie nie można ruszyć płynnie, najbardziej odczuwalne w mieście na światłach,jak silnik jest zimny to wszystko ok płynnie rusza, ze dwa miesiące temu przypalilem lekko sprzęgło na 4 biegu i było trochę spokoju Ale problem znowu powrócił co jest grane, tarcza jest krzywa czy co?

Pany nikt nie miał takich objawów?

Opublikowano

Sam mam identyczne objawy i nie rozgryzłem problemu. Na zimnym wszystko ok, a na rozgrzanym szarpie, zwłaszcza podczas ruszania

Opublikowano

Wykończony docisk sprzęgła. Jest o tym kilka tematów na forum. Przeszedłem to również u siebie

Opublikowano

Wykończony docisk sprzęgła. Jest o tym kilka tematów na forum. Przeszedłem to również u siebie

Nie mogę nigdzie znaleźć info o podobnym temacie, można z tym jeździć czy lepiej wymiana całego zespołu sprzęgła? a może sam docisk nalatane mam ok 45 tys. Razem z dwumasem

Sam mam identyczne objawy i nie rozgryzłem problemu. Na zimnym wszystko ok, a na rozgrzanym szarpie, zwłaszcza podczas ruszania

A próbowałeś przypalac tarczę mi to na jakiś czas pomaga i jest dobrze.

Opublikowano (edytowane)

Masz nalatane 45 tys na nowym zestawie? Ja małem ten sam objaw ale u mnie w b5 miałem od nowości prawdopodobnie zestaw i padł przy 300 tys. Mechanior od razu po objawach powiedzial że docisk ale jak rozebral to oprócz tego dwumas też już słabo zipał i wymieniliśmy całość. Docisk faktycznie był zajechany. Po wszystkim minęło jak ręka odjął. Przed wymianą po chwii stania w korkach w upalne dni ruszanie z miejsca to koszmar był.... Jak na nauce jazdy- tzw jazda kangurkami

Edytowane przez maq
Opublikowano

45 tysi i szarpie sprzęgło, ja bym się mocno wku.... Dowiedz się na ile obowiązuje gwarancja. Jeśli juz nie obowiązuje musisz tak jeździć, nic złego się nie stanie.

Kiedyś słyszałem ze takie rzeczy dzieją się gdy przy zmianie sprzęgła zostawi się stare łożysko.

Opublikowano (edytowane)

45 tysi i szarpie sprzęgło, ja bym się mocno wku.... Dowiedz się na ile obowiązuje gwarancja. Jeśli juz nie obowiązuje musisz tak jeździć, nic złego się nie stanie.

Kiedyś słyszałem ze takie rzeczy dzieją się gdy przy zmianie sprzęgła zostawi się stare łożysko.

Z gwarancją to nic nie wyjdzie bo nie mam pudła ani paragonu,zestaw był wymieniony cały LUKA, może dlatego tak szybko się skończyło bo auto po wirusie? Edytowane przez egon@
Opublikowano

mało prawdopodobne.

Opublikowano

mam nadzieje że w dobrym temacie pisze..

otóż...

założyłem sztywne koło z valeo. Cały komplet. Mam problem (a w sumie mnie to tak wygląda) przy ruszaniu. Troszke szarpie gdy chce delikatnie ruszyć, np półsprzęgłem, coś jak w korku stoimy. Gdy ruszam dynamicznie w zasadzie żadnych problemów - zapina jak należy. Na wyższych biegach jest ok.

Usłyszałem, że to normalne przy sztywnym kole, prawda to?

Czy reklamować? Mechanik tłumaczył mi, że takie sztywne tak ma i sprzęgło jest ok. Gdybym się upierał, to uziemię auto na czas reklamacji, na co nie mogę sobie pozwolić...

Opublikowano

45 tysi i szarpie sprzęgło, ja bym się mocno wku.... Dowiedz się na ile obowiązuje gwarancja. Jeśli juz nie obowiązuje musisz tak jeździć, nic złego się nie stanie.

Kiedyś słyszałem ze takie rzeczy dzieją się gdy przy zmianie sprzęgła zostawi się stare łożysko.

Z gwarancją to nic nie wyjdzie bo nie mam pudła ani paragonu,zestaw był wymieniony cały LUKA, może dlatego tak szybko się skończyło bo auto po wirusie?

Ostatnio czytałem u nas na grupie Wrocławskiej ze jakiś kumpel kolegi z forum który prowadzi sklep lub warsztat ( nie pamiętam dokładnie) miał ostatnio dwie reklamacje na LUKA. u mnie te objawy były powodem zużycia docisku. Ty miałeś wymieniany komplet ( tarcza docisk , łożysko i dwumasa ?)

Opublikowano

45 tysi i szarpie sprzęgło, ja bym się mocno wku.... Dowiedz się na ile obowiązuje gwarancja. Jeśli juz nie obowiązuje musisz tak jeździć, nic złego się nie stanie.

Kiedyś słyszałem ze takie rzeczy dzieją się gdy przy zmianie sprzęgła zostawi się stare łożysko.

Z gwarancją to nic nie wyjdzie bo nie mam pudła ani paragonu,zestaw był wymieniony cały LUKA, może dlatego tak szybko się skończyło bo auto po wirusie?

Ostatnio czytałem u nas na grupie Wrocławskiej ze jakiś kumpel kolegi z forum który prowadzi sklep lub warsztat ( nie pamiętam dokładnie) miał ostatnio dwie reklamacje na LUKA. u mnie te objawy były powodem zużycia docisku. Ty miałeś wymieniany komplet ( tarcza docisk , łożysko i dwumasa ?)

Tak ja miałem wymieniony kpl razem z dwumasem bo po koksie zaczęło sie slizgac gdzieś po ok 5 tys i wskoczył cały zestaw, może Sachs robi lepsze graty jeżeli chodzi o sprzęgło?
Opublikowano

Podobno tak. Ja wtedy do b5 kupoalem sachsa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...