egon@ Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Mam taki objaw, jak silnik dobrze rozgrzany to po ruszaniu z jedynki szarpie nie można ruszyć płynnie, najbardziej odczuwalne w mieście na światłach,jak silnik jest zimny to wszystko ok płynnie rusza, ze dwa miesiące temu przypalilem lekko sprzęgło na 4 biegu i było trochę spokoju Ale problem znowu powrócił co jest grane, tarcza jest krzywa czy co? Pany nikt nie miał takich objawów?
boges Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Sam mam identyczne objawy i nie rozgryzłem problemu. Na zimnym wszystko ok, a na rozgrzanym szarpie, zwłaszcza podczas ruszania
maq Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Wykończony docisk sprzęgła. Jest o tym kilka tematów na forum. Przeszedłem to również u siebie
egon@ Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 Wykończony docisk sprzęgła. Jest o tym kilka tematów na forum. Przeszedłem to również u siebie Nie mogę nigdzie znaleźć info o podobnym temacie, można z tym jeździć czy lepiej wymiana całego zespołu sprzęgła? a może sam docisk nalatane mam ok 45 tys. Razem z dwumasem Sam mam identyczne objawy i nie rozgryzłem problemu. Na zimnym wszystko ok, a na rozgrzanym szarpie, zwłaszcza podczas ruszania A próbowałeś przypalac tarczę mi to na jakiś czas pomaga i jest dobrze.
maq Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) Masz nalatane 45 tys na nowym zestawie? Ja małem ten sam objaw ale u mnie w b5 miałem od nowości prawdopodobnie zestaw i padł przy 300 tys. Mechanior od razu po objawach powiedzial że docisk ale jak rozebral to oprócz tego dwumas też już słabo zipał i wymieniliśmy całość. Docisk faktycznie był zajechany. Po wszystkim minęło jak ręka odjął. Przed wymianą po chwii stania w korkach w upalne dni ruszanie z miejsca to koszmar był.... Jak na nauce jazdy- tzw jazda kangurkami Edytowane 20 Marca 2015 przez maq
lukaszooo Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 45 tysi i szarpie sprzęgło, ja bym się mocno wku.... Dowiedz się na ile obowiązuje gwarancja. Jeśli juz nie obowiązuje musisz tak jeździć, nic złego się nie stanie. Kiedyś słyszałem ze takie rzeczy dzieją się gdy przy zmianie sprzęgła zostawi się stare łożysko.
egon@ Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) 45 tysi i szarpie sprzęgło, ja bym się mocno wku.... Dowiedz się na ile obowiązuje gwarancja. Jeśli juz nie obowiązuje musisz tak jeździć, nic złego się nie stanie. Kiedyś słyszałem ze takie rzeczy dzieją się gdy przy zmianie sprzęgła zostawi się stare łożysko. Z gwarancją to nic nie wyjdzie bo nie mam pudła ani paragonu,zestaw był wymieniony cały LUKA, może dlatego tak szybko się skończyło bo auto po wirusie? Edytowane 21 Marca 2015 przez egon@
tygrysek83 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 mam nadzieje że w dobrym temacie pisze.. otóż... założyłem sztywne koło z valeo. Cały komplet. Mam problem (a w sumie mnie to tak wygląda) przy ruszaniu. Troszke szarpie gdy chce delikatnie ruszyć, np półsprzęgłem, coś jak w korku stoimy. Gdy ruszam dynamicznie w zasadzie żadnych problemów - zapina jak należy. Na wyższych biegach jest ok. Usłyszałem, że to normalne przy sztywnym kole, prawda to? Czy reklamować? Mechanik tłumaczył mi, że takie sztywne tak ma i sprzęgło jest ok. Gdybym się upierał, to uziemię auto na czas reklamacji, na co nie mogę sobie pozwolić...
maq Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 45 tysi i szarpie sprzęgło, ja bym się mocno wku.... Dowiedz się na ile obowiązuje gwarancja. Jeśli juz nie obowiązuje musisz tak jeździć, nic złego się nie stanie. Kiedyś słyszałem ze takie rzeczy dzieją się gdy przy zmianie sprzęgła zostawi się stare łożysko. Z gwarancją to nic nie wyjdzie bo nie mam pudła ani paragonu,zestaw był wymieniony cały LUKA, może dlatego tak szybko się skończyło bo auto po wirusie? Ostatnio czytałem u nas na grupie Wrocławskiej ze jakiś kumpel kolegi z forum który prowadzi sklep lub warsztat ( nie pamiętam dokładnie) miał ostatnio dwie reklamacje na LUKA. u mnie te objawy były powodem zużycia docisku. Ty miałeś wymieniany komplet ( tarcza docisk , łożysko i dwumasa ?)
egon@ Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 45 tysi i szarpie sprzęgło, ja bym się mocno wku.... Dowiedz się na ile obowiązuje gwarancja. Jeśli juz nie obowiązuje musisz tak jeździć, nic złego się nie stanie. Kiedyś słyszałem ze takie rzeczy dzieją się gdy przy zmianie sprzęgła zostawi się stare łożysko. Z gwarancją to nic nie wyjdzie bo nie mam pudła ani paragonu,zestaw był wymieniony cały LUKA, może dlatego tak szybko się skończyło bo auto po wirusie? Ostatnio czytałem u nas na grupie Wrocławskiej ze jakiś kumpel kolegi z forum który prowadzi sklep lub warsztat ( nie pamiętam dokładnie) miał ostatnio dwie reklamacje na LUKA. u mnie te objawy były powodem zużycia docisku. Ty miałeś wymieniany komplet ( tarcza docisk , łożysko i dwumasa ?) Tak ja miałem wymieniony kpl razem z dwumasem bo po koksie zaczęło sie slizgac gdzieś po ok 5 tys i wskoczył cały zestaw, może Sachs robi lepsze graty jeżeli chodzi o sprzęgło?
maq Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Podobno tak. Ja wtedy do b5 kupoalem sachsa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się