Waść Kolorowość Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Witam,A4 B6 1.8T BEX Quattro na taki polowałemSamochód ze Szwajcarii Wyposażenie z naklejki z dekodera po angielsku E4J = "S-line" 7A2 = CD changer 4UE = Air bag for driver and front seat passenger 6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated 5SL = Left exterior mirror: aspherical 5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field) 1KP = Disc brakes, rear J0L = Battery 340 A (70 Ah) 1LT = Disc brakes, front 1BV = Sports suspension/shock absorption troche jednak za sztywne 3FA = Without roof insert (standard roof) 5TG = Decorative aluminum inserts, dulling 7X0 = Without park distance control 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker F0A = No special purpose vehicle, standard equipment 8GL = Alternator 120 A 0G1 = Gearshift lever 0YL = Weight range 11 installation control only, no requirement forecast 0JG = Weight category front axle weight range 7 T0L = 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 06B.G 3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding 8JG = Headlight with gas discharge lamp for driving on the right U2A = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer X4B = National sales program Switzerland 1N1 = Power steering 1ML = Leather trimmed sports steering wheel 8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) 9Q4 = Multi-function display/on-board computerwith check control 8Z5 = Not hot country D7E = 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/140 kW 20V turbo base engine is T0L/T8C 7Q2 = Navigation system with color screen CL6 = Alloy wheels 7.5J x 17 7K0 = Without tire pressure warning light 4X3 = Side air bag front with curtain air bag VJ1 = Reinforced bumpers 6R2 = Leather gearshift boot 3L3 = Manual height adjustment for front seats 4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass 3Y0 = Without roll-up sun screen 4K4 = Radio remote controlled central locking 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 1SA = Without additional front underbody guard 0GG = Emission standard EU4 Q1D = Sports front seats 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshieldZostało zrobioneWyrzucony katalizatorNowa odmaZałożone turbo k03-073 po regeneracji, wcześniej siedziało k03-029Log na k03-029http://vaglog.pl/log_191253.htmlA tu już na k03-073http://vaglog.pl/log_204314.htmlMoc i moment nie jest mi znany. Serią na pewno nie jestZałożone LPGStag 4ACr01 Wtryski OMVL REG Fast XXl wtryski zostaną zastąpione na wydajniejsze (Pan gazownik tak samo jak ja nie wiedział, że auto ma powyżej 190 kunia) jeszcze nie wiem jakie myślę o dragonach Do zrobienia uszczelki pod pokrywą zaworów, rozrząd oraz HHO tu już turbo także nie odczuwalne będzie w starej a3 było lekko czuć różnice. Kilka fotek Edit: Wymienione uszczelki pod pokrywą zaworów Edit: Nowy cały rozrząd filtry i olej i od czasu do czasu kontrolka OIL Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez Waść Kolorowość
black4 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Witam, A4 B6 1.8T BEX Quattro na taki polowałem Samochód ze Szwajcarii Wyposażenie z naklejki z dekodera po angielsku E4J = "S-line" 7A2 = CD changer 4UE = Air bag for driver and front seat passenger 6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated 5SL = Left exterior mirror: aspherical 5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field) 1KP = Disc brakes, rear J0L = Battery 340 A (70 Ah) 1LT = Disc brakes, front 1BV = Sports suspension/shock absorption troche jednak za sztywne 3FA = Without roof insert (standard roof) 5TG = Decorative aluminum inserts, dulling 7X0 = Without park distance control 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker F0A = No special purpose vehicle, standard equipment 8GL = Alternator 120 A 0G1 = Gearshift lever 0YL = Weight range 11 installation control only, no requirement forecast 0JG = Weight category front axle weight range 7 T0L = 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 06B.G 3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding 8JG = Headlight with gas discharge lamp for driving on the right U2A = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer X4B = National sales program Switzerland 1N1 = Power steering 1ML = Leather trimmed sports steering wheel 8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) 9Q4 = Multi-function display/on-board computerwith check control 8Z5 = Not hot country D7E = 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/140 kW 20V turbo base engine is T0L/T8C 7Q2 = Navigation system with color screen CL6 = Alloy wheels 7.5J x 17 7K0 = Without tire pressure warning light 4X3 = Side air bag front with curtain air bag VJ1 = Reinforced bumpers 6R2 = Leather gearshift boot 3L3 = Manual height adjustment for front seats 4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass 3Y0 = Without roll-up sun screen 4K4 = Radio remote controlled central locking 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 1SA = Without additional front underbody guard 0GG = Emission standard EU4 Q1D = Sports front seats 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshieldZostało zrobione Wyrzucony katalizator Nowa odma Założone turbo k03-073 po regeneracji, wcześniej siedziało k03-029 Log na k03-029 http://vaglog.pl/log_191253.html A tu już na k03-073 http://vaglog.pl/log_204314.html Moc i moment nie jest mi znany. Serią na pewno nie jest Założone LPG Stag 4 ACr01 Wtryski OMVL REG Fast XXl wtryski zostaną zastąpione na wydajniejsze (Pan gazownik tak samo jak ja nie wiedział, że auto ma powyżej 190 kunia) jeszcze nie wiem jakie myślę o dragonach Do zrobienia uszczelki pod pokrywą zaworów, rozrząd oraz HHO tu już turbo także nie odczuwalne będzie w starej a3 było lekko czuć różnice. Kilka fotek Witaj, Gratulacje znalezienia ładnej opcji! Planujesz wizytę na hamowni? Ciekawe jaki soft tam siedzi? Pozdrawiam!
Waść Kolorowość Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 Witaj, Gratulacje znalezienia ładnej opcji! Planujesz wizytę na hamowni? Ciekawe jaki soft tam siedzi? Pozdrawiam! W samochodzie siedzi soft firmy ABT, co widać w oznaczniu sterownika w logach jak i jest plomba na ECU ABT Z hamownią możliwe, że kiedyś się wybiorę póki muszę LPG wzmocnić
azure Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Pamiętam ją z ogłoszeń, jakiś czas wisiała. Były gdzieś tutaj też zdjęcia sprzed naprawy blacharskiej, ogólnie bez dramatu. Gdzie LPG montowałeś?
Waść Kolorowość Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 Pamiętam ją z ogłoszeń, jakiś czas wisiała. Były gdzieś tutaj też zdjęcia sprzed naprawy blacharskiej, ogólnie bez dramatu. Gdzie LPG montowałeś? Posiadam te zdjęcia przed naprawą. LPG monotwane u Pana Leszka Jabłońskiego ul. Junoszy w Lublinie
azure Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Jakie Ty masz tam tarcze hamulcowe, bo felga chyba 15"...? Dziwne, bo w BEXie szly standardowo 312mm, a te w 15" felgi nie wejdą.
Waść Kolorowość Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2015 To są 16'', w oryginale według naklejki powinny być 17 s-line Nowy nierząd olej filtry i uszczelki pod pokrywą zaworów,A teraz od czasu do czasu kontrolka OIL
azure Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Sprawdź jakie masz ciśnienie oleju. Może smok pompy zapchany.
Waść Kolorowość Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Ciśnienie jest 1,2 bara nie ma tragedii. Może czujnik mi się psuję Nadejszła wiekopomna chwilaRwę silnik z powodu zużytego wału oraz bloku.A miał być taki ładny Dziś przyszło komplet sprzęgła z dwu-masem od AWX Sachsa, zobaczymy na dniach czy podejdzie.Plus nowa uszczelka pod głowicą, uszczelniacz wału przód i tył.Wrzucę foty jak znajdę aparat Audi skończone cały komplet sprzęgła Sachsa z AWX-a podszedł bez problemu, blok wymieniony, tankować i jeździć.Audi jeździ aż miło biegi wchodzą tak jak wchodziły, pasuję teraz wybrać się na hamowanie by zmierzyć moc i niuta. Edytowane 26 Maja 2015 przez Waść Kolorowość
azure Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Fajno, niech śmiga! Robiłeś remont tego pieca co masz czy kupiłeś słupek? Jakie koszty w końcu wyszły takich zabaw? Moc i niuta oszacujesz po logach.
Waść Kolorowość Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) Kupiłem kompletny blok bez głowicy 800 zł od bfbPrzy okazji z racji że silnik miałem na podłodze wymieniłem wszystkie uszczelniacze no i sprzęgło bo nie chciało mi się kiedyś tam rwać skrzyni, panewek nie ruszałem bo miały kompozyt jeszczeDo tego uszczelka głowicy nowa.Filtry olej i jakieś dupereleŁącznie jakoś 1400 zł części plus 1400 zł komplet sprzęgła robota nic bo sam robiłem czyli coś koło 2800 zł.I chyba sztywny tip trzeba bo coś pierdzi, albo to DVIle masz obrotów na szóste przy 100 km/h ?U mnie jest 2600 obr/minhttp://vaglog.pl/log_204554.htmlLog ile szacujesz ? kunia i niuta ? Edytowane 1 Lipca 2015 przez Waść Kolorowość
azure Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Po przepływie jakieś 210KM. Chyba turbo od 4400RPM lekko niedoładowuje. Nm sprawdzisz jak dobrze pamiętam na kanale 120 - ale musisz w miarę dokładnie zważyć auto. Popytaj bardziej obeznanych. Koszty w miarę jak na zakres i to, że sprzęgło z dwumasem wrzuciłeś nowe. U mnie przy 100kmph na VI jest jakies 2500RPM, góra 2600RPM. Niestety, skrzynia BEXowa jest krótka... w BFB przy skrzyni VI biegowej jest sporo mniej obrotów.
Waść Kolorowość Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2016 Druga sonda offSai offEvap offPrace nad programem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się