Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BEX] 1.8TQ AVANT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

A4 B6 1.8T BEX Quattro na taki polowałem

Samochód ze Szwajcarii

Wyposażenie z naklejki z dekodera po angielsku

E4J = "S-line"
7A2 = CD changer
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated
5SL = Left exterior mirror: aspherical
5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field)
1KP = Disc brakes, rear
J0L = Battery 340 A (70 Ah)
1LT = Disc brakes, front
1BV = Sports suspension/shock absorption troche jednak za sztywne :)
3FA = Without roof insert (standard roof)
5TG = Decorative aluminum inserts, dulling
7X0 = Without park distance control
4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
8GL = Alternator 120 A
0G1 = Gearshift lever
0YL = Weight range 11 installation control only, no requirement forecast
0JG = Weight category front axle weight range 7
T0L = 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 06B.G
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
8JG = Headlight with gas discharge lamp for driving on the right
U2A = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer
X4B = National sales program Switzerland
1N1 = Power steering
1ML = Leather trimmed sports steering wheel
8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)
9Q4 = Multi-function display/on-board computerwith check control
8Z5 = Not hot country
D7E = 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/140 kW 20V turbo base engine is T0L/T8C
7Q2 = Navigation system with color screen
CL6 = Alloy wheels 7.5J x 17
7K0 = Without tire pressure warning light
4X3 = Side air bag front with curtain air bag
VJ1 = Reinforced bumpers
6R2 = Leather gearshift boot
3L3 = Manual height adjustment for front seats
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
3Y0 = Without roll-up sun screen
4K4 = Radio remote controlled central locking
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
1SA = Without additional front underbody guard
0GG = Emission standard EU4
Q1D = Sports front seats
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield

Zostało zrobione

Wyrzucony katalizator
Nowa odma
Założone turbo k03-073 po regeneracji, wcześniej siedziało k03-029
Log na k03-029
http://vaglog.pl/log_191253.html
A tu już na k03-073
http://vaglog.pl/log_204314.html

Moc i moment nie jest mi znany. Serią na pewno nie jest

Założone LPG
Stag 4
ACr01
Wtryski OMVL REG Fast XXl wtryski zostaną zastąpione na wydajniejsze (Pan gazownik tak samo jak ja nie wiedział, że auto ma powyżej 190 kunia) jeszcze nie wiem jakie myślę o dragonach


Do zrobienia uszczelki pod pokrywą zaworów, rozrząd oraz HHO tu już turbo także nie odczuwalne będzie w starej a3 było lekko czuć różnice.
Kilka fotek
C33377826_1.jpg

C33377826_2.jpg

C33377826_3.jpg
C33377826_4.jpg
C33377826_5.jpg
C33377826_6.jpg
C33377826_7.jpg
C33377826_8.jpg
C33377826_9.jpg

Edit: Wymienione uszczelki pod pokrywą zaworów

Edit: Nowy cały rozrząd filtry i olej i od czasu do czasu kontrolka OIL :o

Edytowane przez Waść Kolorowość
Opublikowano

Ładna sztuka :good:

Opublikowano

Witam,

A4 B6 1.8T BEX Quattro na taki polowałem

Samochód ze Szwajcarii

Wyposażenie z naklejki z dekodera po angielsku

E4J = "S-line"
7A2 = CD changer
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated
5SL = Left exterior mirror: aspherical
5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field)
1KP = Disc brakes, rear
J0L = Battery 340 A (70 Ah)
1LT = Disc brakes, front
1BV = Sports suspension/shock absorption troche jednak za sztywne :)
3FA = Without roof insert (standard roof)
5TG = Decorative aluminum inserts, dulling
7X0 = Without park distance control
4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
8GL = Alternator 120 A
0G1 = Gearshift lever
0YL = Weight range 11 installation control only, no requirement forecast
0JG = Weight category front axle weight range 7
T0L = 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 06B.G
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
8JG = Headlight with gas discharge lamp for driving on the right
U2A = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer
X4B = National sales program Switzerland
1N1 = Power steering
1ML = Leather trimmed sports steering wheel
8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)
9Q4 = Multi-function display/on-board computerwith check control
8Z5 = Not hot country
D7E = 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/140 kW 20V turbo base engine is T0L/T8C
7Q2 = Navigation system with color screen
CL6 = Alloy wheels 7.5J x 17
7K0 = Without tire pressure warning light
4X3 = Side air bag front with curtain air bag
VJ1 = Reinforced bumpers
6R2 = Leather gearshift boot
3L3 = Manual height adjustment for front seats
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
3Y0 = Without roll-up sun screen
4K4 = Radio remote controlled central locking
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
1SA = Without additional front underbody guard
0GG = Emission standard EU4
Q1D = Sports front seats
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield

Zostało zrobione

Wyrzucony katalizator

Nowa odma

Założone turbo k03-073 po regeneracji, wcześniej siedziało k03-029

Log na k03-029

http://vaglog.pl/log_191253.html

A tu już na k03-073

http://vaglog.pl/log_204314.html

Moc i moment nie jest mi znany. Serią na pewno nie jest

Założone LPG

Stag 4

ACr01

Wtryski OMVL REG Fast XXl wtryski zostaną zastąpione na wydajniejsze (Pan gazownik tak samo jak ja nie wiedział, że auto ma powyżej 190 kunia) jeszcze nie wiem jakie myślę o dragonach

Do zrobienia uszczelki pod pokrywą zaworów, rozrząd oraz HHO tu już turbo także nie odczuwalne będzie w starej a3 było lekko czuć różnice.
Kilka fotek

C33377826_1.jpg

C33377826_2.jpg

C33377826_3.jpg

C33377826_4.jpg

C33377826_5.jpg

C33377826_6.jpg

C33377826_7.jpg

C33377826_8.jpg

C33377826_9.jpg

Witaj,

Gratulacje znalezienia ładnej opcji!

Planujesz wizytę na hamowni?

Ciekawe jaki soft tam siedzi?

Pozdrawiam!

Opublikowano

Witaj,

Gratulacje znalezienia ładnej opcji!

Planujesz wizytę na hamowni?

Ciekawe jaki soft tam siedzi?

Pozdrawiam!

W samochodzie siedzi soft firmy ABT, co widać w oznaczniu sterownika w logach jak i jest plomba na ECU ABT

Z hamownią możliwe, że kiedyś się wybiorę póki muszę LPG wzmocnić

Opublikowano

Pamiętam ją z ogłoszeń, jakiś czas wisiała. Były gdzieś tutaj też zdjęcia sprzed naprawy blacharskiej, ogólnie bez dramatu.

Gdzie LPG montowałeś?

Opublikowano

Pamiętam ją z ogłoszeń, jakiś czas wisiała. Były gdzieś tutaj też zdjęcia sprzed naprawy blacharskiej, ogólnie bez dramatu.

Gdzie LPG montowałeś?

Posiadam te zdjęcia przed naprawą.

LPG monotwane u Pana Leszka Jabłońskiego ul. Junoszy w Lublinie

Opublikowano

ladne wnetrze :hi:

Opublikowano

Jakie Ty masz tam tarcze hamulcowe, bo felga chyba 15"...?

Dziwne, bo w BEXie szly standardowo 312mm, a te w 15" felgi nie wejdą.

Opublikowano

Raczej jest to 16"

Fajna sztuka :)

Opublikowano

To są 16'', w oryginale według naklejki powinny być 17 s-line


Nowy nierząd olej filtry i uszczelki pod pokrywą zaworów,
A teraz od czasu do czasu kontrolka OIL :o

Opublikowano

Sprawdź jakie masz ciśnienie oleju. Może smok pompy zapchany.

Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie jest 1,2 bara nie ma tragedii. Może czujnik mi się psuję :)


Nadejszła wiekopomna chwila

Rwę silnik z powodu zużytego wału oraz bloku.

A miał być taki ładny :D


Dziś przyszło komplet sprzęgła z dwu-masem od AWX Sachsa, zobaczymy na dniach czy podejdzie.
Plus nowa uszczelka pod głowicą, uszczelniacz wału przód i tył.
Wrzucę foty jak znajdę aparat


Audi skończone cały komplet sprzęgła Sachsa z AWX-a podszedł bez problemu, blok wymieniony, tankować i jeździć.
Audi jeździ aż miło biegi wchodzą tak jak wchodziły, pasuję teraz wybrać się na hamowanie by zmierzyć moc i niuta.

Edytowane przez Waść Kolorowość
Opublikowano

Fajno, niech śmiga! Robiłeś remont tego pieca co masz czy kupiłeś słupek?

Jakie koszty w końcu wyszły takich zabaw?

Moc i niuta oszacujesz po logach.

Opublikowano (edytowane)

Kupiłem kompletny blok bez głowicy 800 zł od bfb
Przy okazji z racji że silnik miałem na podłodze wymieniłem wszystkie uszczelniacze no i sprzęgło bo nie chciało mi się kiedyś tam rwać skrzyni, panewek nie ruszałem bo miały kompozyt jeszcze
Do tego uszczelka głowicy nowa.
Filtry olej i jakieś duperele
Łącznie jakoś 1400 zł części plus 1400 zł komplet sprzęgła robota nic bo sam robiłem czyli coś koło 2800 zł.
I chyba sztywny tip trzeba bo coś pierdzi, albo to DV

Ile masz obrotów na szóste przy 100 km/h ?
U mnie jest 2600 obr/min

http://vaglog.pl/log_204554.html

Log ile szacujesz ? kunia i niuta ?

Edytowane przez Waść Kolorowość
Opublikowano

Po przepływie jakieś 210KM.

Chyba turbo od 4400RPM lekko niedoładowuje.

Nm sprawdzisz jak dobrze pamiętam na kanale 120 - ale musisz w miarę dokładnie zważyć auto. Popytaj bardziej obeznanych.

Koszty w miarę jak na zakres i to, że sprzęgło z dwumasem wrzuciłeś nowe.

U mnie przy 100kmph na VI jest jakies 2500RPM, góra 2600RPM. Niestety, skrzynia BEXowa jest krótka... w BFB przy skrzyni VI biegowej jest sporo mniej obrotów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...