derantis 1 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Witam chciałbym sie zapytac czy jest czyms powiazana praca silnik z praca sprezarki????? chodzi mi o wysokosc obrotów. Wyjasniam czemu mianowicie mam problem z wyłanczajaca sie klimatyzacja po przekroczeniu 2500 lub 3000 obrotów silnika klima przestaje schładzac wieje takie powietrze jak w trybie eco bardzo dziwne jest bo bo gdy spadna obroty ten tryb pozostaje a po wył i ponownym wł silnika klima znowu pieknie schładza.... najbardziej meczy mie fak ze nie moge jechac szybciej jak 140.....bo sie wyłaczy i wieje wilgotnym powietrzem ŻAL .. prosze o porade?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwizdo 0 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Kiedy ostatni raz była nabijana ? czy po zgaszeniu odrazo odpalasz i bije czy odczekujesz jakiś tam czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derantis 1 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Klimatyzacja jest po połnym serwisie tz. nabicie,wym.czujnika cisnienia i dławika w sierpniu 2014. po zgaszeniu auta i jego wł klima działa jak trzeba odrazu .. do momentu przekroczenia obrotów silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Podjedź na diagnozę klimy bo może być parę przyczyn : mało czynnika.szwankujący zawór. Kto wie co jeszcze. Solidna diagnoza wyjaśni powód wyłączania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwizdo 0 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Morze być za wysokie ciśnienie w układzie i czujnik odcina sprężarkę Był też przypadek że w jakimś francuzie śniedziały wtyczki i objawy były podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derantis 1 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 byłem na takiej diagnozie w tamtym roku.. i nic powymieniane czujnik cisnienia czynik uzupełniony wymieniona wiskoza itp ..oprócz osuszacza. i dalej to samo a wyswsitla bład silownika klapy / i jak nie ma nikt pomysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakoob 6 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 W tamtym roku... tylko problem jest dzisiaj i trzeba znowu sprawdzić Parę pomysłów już masz, na pewno nie jest to normalne zachowanie układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal_p 0 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Cześć, w weekend przytrafił mi się podobny problem. Jadąc autostradą z prędkością powyżej 160km/h zauważyłem, że klima przestała chłodzić. W drodze powrotnej podczas deszczu szyby zaczęły parować. Po zgaszeniu silnika i po powtórnym jego uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Macie pomysły, gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi74 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Cześć, w weekend przytrafił mi się podobny problem. Jadąc autostradą z prędkością powyżej 160km/h zauważyłem, że klima przestała chłodzić. W drodze powrotnej podczas deszczu szyby zaczęły parować. Po zgaszeniu silnika i po powtórnym jego uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Macie pomysły, gdzie szukać przyczyny? ja miałem podobny przypadek jak kolega może toś podpowie co może być takich objawów przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Osuszacz do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 miałem podobnie ,powyżej 120-130km/h klima nie chłodziła,pomogła wymiana silniczka klapy dławienia powietrza-jasnoniebieski ( V71),podpinałeś vag-a,u mnie właśnie był ten błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal_p 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Byłem w serwisie klimatyzacji ze swoim problemem, ciśnienie w układzie prawidłowe. Na tę chwilę mam do wymiany sprzęgło wiskotyczne wentylatora chłodnicy. Klimiarz poradził, by od tego zacząć, bo w upały czy przy dużym obciążeniu przy niedostatecznych obrotach wentylatora wzrasta ciśnienie w układzie, przez co zawór odcina sprężarkę w krytycznym momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Skoro wiskoza już się kończy to zacznij od wymiany. Potem się okaże czy to wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się