Legolas5 0 Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Witam! kupilem audii w austrii i mialem jeszcze paliwko w zbiorniku ok 1/3. Po zatankowaniu na Orlenie auto zaczelo szarpac przy kazdym przyspieszaniu. KIedy jade delikatnie (powoli dodaje gazu) nie szarpie ale jak juz troszke wiecej dodam gazu od razu szarpie silnikiem ogolnie masakra. Wymienilem na nowy pompowtrysk i dalej jest to samo choc znikneły drgania przy ogrotach silnika pomiędzy 1800 a 2200 obr/min. Nie wiem juz co robic autem mozna jezdzic ale jak juz trzeba wyprzedzić to nie da rady bo szarpie jak cholera!!!. komputer nie pokazuje zadnych błędów! Jesli ktokolwiem wie co z tym fantem zrobic to prosze o pomoc! POzdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcus 3 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Pewnie zatankowana zła gnojówka... Zwróciłbym też uwagę na filtr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 I co to było?? Ja mam podobny problem i mechanik powiedział mi że to pompki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legolas5 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 wysłałem kolego na priv wiadomość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcus 3 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Przepraszam, a czy to jakaś tajemnica? Pytanie padło na forum, a odpowiedź idzie na priv? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Najpierw pytanie napisłąem na PRIV a dopiero dodałem na forum... pewnie dlatego ale tu masz linka do mojego problemu jak Cię interesuje: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t129452.0.html;highlight=silnik+przerywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legolas5 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Przepraszam, a czy to jakaś tajemnica? Pytanie padło na forum, a odpowiedź idzie na priv? napisałem ze wysłałem na priv ponieważ kolega hanson1982 napisał mi prywatna wiadomośc bo nie byłem aktualnie na forum. Po odpisaniu na priv wiadomości zorientowałem się że ta sama wiadomość widnieje na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Nic dodać nic ująć chyba się wytłumaczyliśmy z konspiry kolego Legolas5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcus 3 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Nic dodać nic ująć chyba się wytłumaczyliśmy z konspiry kolego Legolas5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koksik 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 sprawdz filtr paliwa,powietrza tez nie zaszkodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 To już dawno przerobione .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koksik 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 a przepływke sprawdzałeś,może masz jakąś na podmianke zeby przetestować??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 0 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 przeplywka ok wyżej masz link do mojego tematu z loagami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osax 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam, Czy wiadomo w czym był problem. U mnie ostatnio jest podobnie. Niestety link nie działa. Co pomogło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kartom36 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witam mam ten sam problem (AJM) z szarpaniem na wagu pokazuje błąd pompek ale po ich sprawdzeniu okazało się że są ok. Wszystko już sprawdziłem i problem niestety nie znikną . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DenySopot 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 cos ktos rozkminil bo mam to samo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteres 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam mam ten sam problem (AJM) z szarpaniem na wagu pokazuje błąd pompek ale po ich sprawdzeniu okazało się że są ok. Wszystko już sprawdziłem i problem niestety nie znikną . Do sprawdzenia wiazka od pompowtryskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlDekano 0 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 mam podobnie, filtr paliwa wymieniony, swiece, kopulka, palec, kable, olej powymieniane i dalej przy przyspieszaniu szarpie:wallbash: dodam jeszcze, ze czasami cos strzela jakby z rury wydechowej. Znajomy podpowiedzial, ze moze to byc wina kiepskiego paliwa, chociaz tankowalem caly czas na shellu:/ na jałowym biegu czasami sa normalne obroty, po czym jest takie "cyknięcie" i obroty spadaja, pozniej znowy jest "cyknięcie" i obroty wracaja do normalności. Mechanik nie bardzo potrafi mi wytlumaczyc co sie dzieje. w weekend pojade do innego mechanika moze on cos wyczaruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 mam podobnie, filtr paliwa wymieniony, swiece, kopulka, palec, kable, olej powymieniane i dalej przy przyspieszaniu szarpie:wallbash:dodam jeszcze, ze czasami cos strzela jakby z rury wydechowej. Znajomy podpowiedzial, ze moze to byc wina kiepskiego paliwa, chociaz tankowalem caly czas na shellu:/ na jałowym biegu czasami sa normalne obroty, po czym jest takie "cyknięcie" i obroty spadaja, pozniej znowy jest "cyknięcie" i obroty wracaja do normalności. Mechanik nie bardzo potrafi mi wytlumaczyc co sie dzieje. w weekend pojade do innego mechanika moze on cos wyczaruje. Hola hola, gdzie tu z tą benzyną, tutaj piszemy o dyzlach Tak jak pioteres napisał, w pierwszej kolejności podoginał bym wsuwki w kostkach pompowtrysków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wooqasz 0 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Hello koledzy. Od kilku dni szperam w necie i szukam przyczyny objawów jakie opisaliście powyżej. Z racji, że nikt nie napisał nic na temat rozwiązania, proszę o info czy ktoś się uporał z tym problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się