h_ubertus Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Witam. Mam taki problem. Zaswiecila mi się kontrolka "check" komputer wskazywał błąd na świecy na 3 cylindrze. Wymieniłem wszystkie cztery świece a błąd wykasowalem. Na drugi dzień znowu mi się Zaswiecila kontrolka trzeciej świecy. Ponadto auto przu nagrzanym silniku stuka o lekko telepie. Sprawdziłem komputerem dawkowanie wtryskow i jeden odstaje od innych. Np trzy mają mg na poziomie -0,5 a czwarty rośnie do +3.00 i potem spada do +2 i tak ciągle. Spróbuję jeszcze dodać do paliwa olej do czyszczenia wtryskow. Mieliście takie problemy? Co powiniem zrobić? Jaka cena wtrysku i koszt wymiany? Help me.
ERW0 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Wymień wtrysk lub przed wymianą zamień miejscami i będziesz miał diagnozę.
h_ubertus Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 To że wymienić trzeba będzie jest mi wiadome. Jaka cena nowego?
ERW0 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 napisz numer pompowtrysku a dowiem się dokladnie
lasfor Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Hej, Ja mialem podobny problem tylko, że pierwszy pompowtrysk mi padł i auto calkowicie nie chcialo odpalic. W moim aucie nowy pompowtrysk kosztuje ok 2300zl lecz ja poszedlem latwiejsza droga i dalem zepsuty do regeneracji koszt 300zl oraz robocizna 300 zl. Auto na chwile obecna odpala bez problemu.
piotrsob1 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 To że wymienić trzeba będzie jest mi wiadome. Jaka cena nowego? To co napisałeś nie jest wcale takie oczywiste, przy objawach takich jak masz, to najbardziej podejrzane są uszczelniacze pompowtrysków, szanse na uszkodzoną pompkę są poniżej 20 % Nie masz w opisie kodu silnika, to co napisałem może nie być prawdą w silnikach z pompkami piezoelektrycznymi (BRD) Wymień uszczelniacze a przy okazji zamień miejscami pompki z cylindrów o najniższej i najwyższej korekcji, po tej naprawie będziesz wiedział czy czekają Cię większe wydatki
SotoM Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) bez sensu -skoro nie uszczelnia na 4tym i korekcja jest w górze to myślisz ze ugnieciony oring dobrze będzie trzymal jak np.PDka wlożysz na 1szy cyl. ? Jakoś w to wątpię + do kompletu stukanie podczas pracy... Edytowane 26 Marca 2015 przez SotoM
piotrsob1 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 To że wymienić trzeba będzie jest mi wiadome. Jaka cena nowego? To co napisałeś nie jest wcale takie oczywiste, przy objawach takich jak masz, to najbardziej podejrzane są uszczelniacze pompowtrysków, szanse na uszkodzoną pompkę są poniżej 20 % Nie masz w opisie kodu silnika, to co napisałem może nie być prawdą w silnikach z pompkami piezoelektrycznymi (BRD) Wymień uszczelniacze a przy okazji zamień miejscami pompki z cylindrów o najniższej i najwyższej korekcji, po tej naprawie będziesz wiedział czy czekają Cię większe wydatki Grzesiu przeczytaj jeszcze raz fragment zaznaczony pogrubioną czcionką
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się