RafalTraw Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Witam, Mam problem z moim Audi A4 B5 1.9TDI (AFN) 97r, auto przy dynamicznym przyspieszaniu przechodzi w tryb awaryjny (przy ok 2500obrotów na 3 biegu). Komputer rejestruje błąd "00575 - intake manifold pressure 17-10 - control difference - intermittent" Wykonałem logi statyczne i dynamiczne: Logi statyczne: 001, 003, 004 http://vaglog.pl/log_209775.html 001, 003 ,013 http://vaglog.pl/log_209776.html Logi dynamiczne: 000, 004, 011 http://vaglog.pl/log_209778.html 008, 010, 011 http://vaglog.pl/log_209777.html Z uwagi na to że turbina wyraźnie przeładowuje wykonałem jeszcze jeden test dynamiczny z odpiętym wężykiem podciśnienia przy turbinie, poniżej wyniki. Logi dynamiczne z odpiętym wężykiem podciśnienia: 008, 010, 011 http://vaglog.pl/log_209779.html Proszę o analizę i pomoc w rozwiązaniu problemu. Edytowane 23 Marca 2015 przez RafalTraw
baca2309 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Sprawdz wszystkie węże od n75 szczególnie ten od gruszki mozesz podmienic tez n18 moze bedzie poprawa jak n75 kaput:)
Homiczek Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 po pierwsze - jak robisz loga dynamicznego, to niestety najlepiej robić 1 grupe na raz - bo odczyt co 1.2 sekundy jest za rzadko. 1300 obr a potem już 2000 i nie widać co sie działo pomiędzy zrób dynamicznie gr 11, bo teraz to widać tylko że turbo bije ciśnienie jak szalone
RafalTraw Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 po pierwsze - jak robisz loga dynamicznego, to niestety najlepiej robić 1 grupe na raz - bo odczyt co 1.2 sekundy jest za rzadko. 1300 obr a potem już 2000 i nie widać co sie działo pomiędzy zrób dynamicznie gr 11, bo teraz to widać tylko że turbo bije ciśnienie jak szalone Powtórzyłem dzisiaj logi dla gr11, link poniżej: 011 http://vaglog.pl/log_209956.html
goldi Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Turbina przeładowuje max dlatego wpada w tryb awaryjny czyli odcina moc zawór n75 nie jest w stanie zbić ciśnienia dlatego jak już wyczyścisz turbo usuń katalizator ze środka zostaw puszkę jak już toi zrobisz zloguj jeszcze raz gr 11 bo cos mi sie wydaje że ktoś majstrował przy sztandze
Homiczek Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 ogólnie wygląda że wszystko działa jak należy - ale oprócz turbiny. jest mocno zasyfiona - do czyszczenia. jakbyś miał autostrade pod ręką to mógłbyś spróbować ją odpowiednio przepalić
ciahciah Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 logi robi się zawsze pojedynczostatyczny kąt do poprawy zrób komplet logów co by nie gdybać nad banałem trzy strony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się