Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujące/spadające obroty na biegu jałowym - luzie filmik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem! Panowie, proszę Was o sugestie, co może być przyczyną poniższej sytuacji. Znajomy blacharz nie ma pomysłu co to może być dokładnie, natomiast być może samemu mógłbym zaradzić. Dodam, że dzieje się tak tylko na biegu jałowym, tzw. luzie, natomiast podczas jazdy na biegach nie ma żadnego szarpania, przerywania, falowania, spadania obrotów itd.
https://www.youtube.com/watch?v=MHtb6VDdutI

Opublikowano

Kolego zrób tak. odłącz akumulator na 20 minut później podłącz przekręć zapłon na około 1 minut wyciągnij kluczyk ponownie włóż odpal auto zostaw go tak na 1 minute dodaj kilka razy gaz i sprawdź czy będziesz miał ten sam efekt :)

Opublikowano

Tak jak się spodziewałem, niestety ten nieco kuriozalny zabieg nie pomógł :/
Czy ktoś ma jakiekolwiek inne pomysły, sugestie? Gdzie tkwi sęk takiego dziwnego zachowania silnika?

Opublikowano

Kolego sprawdź pod maską czy nie słychać jak ucieka powietrze przez jakiś gumowy wąż od podciśnienia, miałem tak samo, w jednym wężyku nad przepustnicą zrobiła się dziura jak ją zatkałem palcem było ok z obrotami.

Opublikowano

albo całkowicie wyczyść przepustnice bo w sumie pamiętam że miałem tak samo w 1,8 i czysczenie albo wymiana pomoze. najlepiej podmienic przepustnice z kims innym

Opublikowano

Nie zaszkodzi czyszczenie i adaptacja przepustnicy. Dla spokoju sprawdź błędy.

Opublikowano

U mnie ustąpiło po czyszczeniu silniczka krokowego

Opublikowano

Obstawiam przepustnice,z tym że u mnie po czyszczeniu czasem potrzyma tą sekunde na obrotach.

Opublikowano

Mam u siebie identyczna sytuację, czy udało Ci się dojść co to może być?

Niestety jeszcze nie, dam znać jeśli znajdę panaceum na tą sytuację. Być może po świętach wyczyści się przepustnicę jak sugerują panowie wyżej.

Opublikowano

A wiec tak stojąc ostatnio na górce na luzie, puscilem hamulec i zacząłem się powoli staczać no i właśnie wtedy zaczęły falować obroty. Ktoś mi powiedział ze to może być przepływomierz, odłączony czy podłączony dzieje się to samo

Dodam jeszcze ze na gazie jest to troszkę mniej odczuwalne

Opublikowano

Kolego powiem Ci tak. W mojej starej b5 1.6 b+gaz miałem takie przypadłości. Na początek poszło łatanie dolotu powietrza. Problem ustał, lecz czasem się pojawiał. Wymieniłem sonde lambda, bo napięcie nie było właściwe (sprawdzanie VAGIEM) Czyszczenie przepustnicy pomogło. I o ile w 1.8 przepustnica wymagała adaptacji to w 1.6 nigdy tego nie robiłem :]

Opublikowano

Witam mam ten sam problem :) i powiem tak że wczoraj przy wkładaniu silnika do ramy zrobiliśmy jedną przeróbke :)
Ktoś jak zakładał gaz przeciął przewód od ogrzewania przepustnicy i puścił tam wode do LPG złączyliśmy wszystko tak samo jak było orginalnie i narazie działą zobaczymy jak to bedzie po pierwszych jazdach :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...