MaRaS Ryba Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Czołem! Panowie, proszę Was o sugestie, co może być przyczyną poniższej sytuacji. Znajomy blacharz nie ma pomysłu co to może być dokładnie, natomiast być może samemu mógłbym zaradzić. Dodam, że dzieje się tak tylko na biegu jałowym, tzw. luzie, natomiast podczas jazdy na biegach nie ma żadnego szarpania, przerywania, falowania, spadania obrotów itd.https://www.youtube.com/watch?v=MHtb6VDdutI
Arkadiush Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Kolego zrób tak. odłącz akumulator na 20 minut później podłącz przekręć zapłon na około 1 minut wyciągnij kluczyk ponownie włóż odpal auto zostaw go tak na 1 minute dodaj kilka razy gaz i sprawdź czy będziesz miał ten sam efekt
MaRaS Ryba Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 Tak jak się spodziewałem, niestety ten nieco kuriozalny zabieg nie pomógł :/Czy ktoś ma jakiekolwiek inne pomysły, sugestie? Gdzie tkwi sęk takiego dziwnego zachowania silnika?
twir Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Kolego sprawdź pod maską czy nie słychać jak ucieka powietrze przez jakiś gumowy wąż od podciśnienia, miałem tak samo, w jednym wężyku nad przepustnicą zrobiła się dziura jak ją zatkałem palcem było ok z obrotami.
Arkadiush Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 albo całkowicie wyczyść przepustnice bo w sumie pamiętam że miałem tak samo w 1,8 i czysczenie albo wymiana pomoze. najlepiej podmienic przepustnice z kims innym
jacek70 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Nie zaszkodzi czyszczenie i adaptacja przepustnicy. Dla spokoju sprawdź błędy.
yoostee Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 U mnie ustąpiło po czyszczeniu silniczka krokowego
armand82 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Obstawiam przepustnice,z tym że u mnie po czyszczeniu czasem potrzyma tą sekunde na obrotach.
Danielek_o Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Mam u siebie identyczna sytuację, czy udało Ci się dojść co to może być?
MaRaS Ryba Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Mam u siebie identyczna sytuację, czy udało Ci się dojść co to może być? Niestety jeszcze nie, dam znać jeśli znajdę panaceum na tą sytuację. Być może po świętach wyczyści się przepustnicę jak sugerują panowie wyżej.
Danielek_o Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 A wiec tak stojąc ostatnio na górce na luzie, puscilem hamulec i zacząłem się powoli staczać no i właśnie wtedy zaczęły falować obroty. Ktoś mi powiedział ze to może być przepływomierz, odłączony czy podłączony dzieje się to samo Dodam jeszcze ze na gazie jest to troszkę mniej odczuwalne
patryk.mc Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Kolego powiem Ci tak. W mojej starej b5 1.6 b+gaz miałem takie przypadłości. Na początek poszło łatanie dolotu powietrza. Problem ustał, lecz czasem się pojawiał. Wymieniłem sonde lambda, bo napięcie nie było właściwe (sprawdzanie VAGIEM) Czyszczenie przepustnicy pomogło. I o ile w 1.8 przepustnica wymagała adaptacji to w 1.6 nigdy tego nie robiłem :]
Radzio0808 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Witam mam ten sam problem i powiem tak że wczoraj przy wkładaniu silnika do ramy zrobiliśmy jedną przeróbke Ktoś jak zakładał gaz przeciął przewód od ogrzewania przepustnicy i puścił tam wode do LPG złączyliśmy wszystko tak samo jak było orginalnie i narazie działą zobaczymy jak to bedzie po pierwszych jazdach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się