Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o analize logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.Mam maly problem z autem (1.8t quattro 163km, silnik BFB).Mam wrazenie ze nieco slabo sie zbiera. Zrobilem logi (grupy:002, 003, 115, 118, 032, 020). Czy moglby ktos znajacy temat rzucic okiem i ocenic pacjenta;).Z gory dzieki.

020 : http://vaglog.pl/log_210635.html

032 : http://vaglog.pl/log_210636.html

002 : http://vaglog.pl/log_210637.html

003 : http://vaglog.pl/log_210638.html

115 : http://vaglog.pl/log_210639.html

118 : http://vaglog.pl/log_210640.html

Dodatkowo po tej test jezdzie wyskoczyl mi blad :

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded

Wczesniej nie bylo zadnych bledow.

Edytowane przez szczepanov
Opublikowano

Turbina niedoładowuje i dlatego słabo jedzie i jest błąd, może być coś ze sterowaniem turbiny czyli n75, albo samo turbo coś nie tak (popękana strona gorąca, luźna klapka), zrób loga 115 z odłączona wtyczką od n75. Sprawdzałeś szczelność dolotu? zawór dv tez do sprawdzenia.

Opublikowano

Mam takie samo wrazenie ze turbo niedoladowuje.Postaram sie zrobic jutro logi z odlaczonym N75 i sprawdzic dolot. A co myslisz o odzcycie z przeplywomierza? 115g/s to aby nie troche za malo?

Opublikowano

Odczyt ok, bedzie doladowanie to bedzie i przeplyw.:)

Opublikowano

Niestety maksymalnie ograniczony czas nie pozwolil mi nic sprawdzic wczesniej. Ale do rzeczy. Nie moglem zrobic logow bo niestety walnal mi tlumik drgan na rozrzadzie i nie chcialem dlatego butowac auta. Dzis zdjalem ten tlumik, czekam na nowy. Wszystko mialem wiec w zasadzie na wierzchu, wiec sprawdzilem wszystkie wezyki i opaski i tu nie znalazlem zadnego problemu. Zdjalem tez zawor n75 i tu moje pytanie. Dmuchajac od strony turbiny puszczal powietrze na krotszy kruciec czyli na gruszke. A jak podlaczylem go pod 12v to puszczal i na gruszke i na filtr powietrza. Chyba tak byc nie powinno ale prosze o jakies potwierdzenie.Pozdrawiam

Opublikowano

Tak powinno dzialac.

To masz jeszcze pomysly co to moze byc?Wyjac ta turbine na wierzch?Jak sprawdzalem wirnik po zdjeciu weza to nie ma luzow wzdluz ale poprzeczne sa.

Opublikowano

Minimalne luzy poprzeczne to nie problem. Gorsze są wzdłużne.

Opublikowano

Napisałem co trzeba zrobić, nie trzeba wyjmować turbo bo to ostateczna ostateczność, szczelność, log z odpięta wtyczką n75.

Opublikowano (edytowane)

ok, logi zrobie jak przyjdzie tlumik drgan, czyli kolo piatku. szczelnosc jest ok. w takim razie do uslyszenia;)


Zrobilem logi z odlaczonym zaworem n75.Auto w ogole mulowate.

http://vaglog.pl/log_213540.html te logi co sa jako drugie

Edytowane przez szczepanov
Opublikowano (edytowane)

Pozostaje Ci zdjąć kata i sprawdzić turbine czy nie jest popekana przy klapce, albo sama klapka jest luźna i nie dociska dobrze, wtedy sama regulacja na sztandze wystarczy i rozwiążą sie Twoje problemy.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Niestety popekana przy klapce i nie tylko. Jakie opcje teraz? Kupic regenerowana..?

Opublikowano

Regenerowana lub dobra uzywke czasem mozna cos trafic na forum w dobrych pieniadzach bo sporo osob wklada k03s a swoje sprzedaja.

Opublikowano

Ja np. :-) mam ori K03 (k03-029) na sprzedaż. Zero luzów. Więcej na PW.

Tu masz logi gdzie widac jak ladnie dmucha (z dnia demontażu): http://vaglog.pl/log_205780.html

Opublikowano (edytowane)

O patrz Marcin jakie fajne turbo a ja szukałem całkiem niedawno do swojego coś używanego i już wrzuciłem inne :( a Twoje jeszcze dmucha jak nowe :) także kolego Michale ja bym sie nie zastanawiał :).

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Wymienilem turbine i zero poprawy. Logi 115 i 118 po zmianie turbiny (http://vaglog.pl/log_215255.html , http://vaglog.pl/log_215251.html). Masz Łukaszu jeszcze jakies pomysly? Odkrece moze jeszcze dzisiaj katalizator i przejade sie bez calego wydechu. Zobaczymy jak to sie bedzie zachowywac. Moze intercooler przypchany?

Opublikowano

No faktycznie tylko troche lepiej ładuje, jak szczelność jest ok i dv też to chyba tylko n75 został, możesz zrobić taki szybki test na sprawdzenie czy turbina jest ok, odepnij węzyk z gruszki turbiny i przejedz się turbo powinno szybko przeładować i wpaść w tryb awaryjny, test może nie jest zbyt bezpieczny ale będzie wiadomo czy turbo jest ok.

Opublikowano (edytowane)

Turbo jest ok bo wzialem od Marcina (AB7), a po logach od niego widac ze laduje ladnie. Dzis juz nie mam sily, a z reszta zaraz odpalam grilla;) ale jutro wyjme wszystkie weze i zawor dv i n75 jeszcze raz i ogladne ponownie. Moze cos przeoczylem. Wykrece tez kata i sprawdze bez. Dam znac czy jest jakas poprawa. Bo nowy n75 to dopiero w poniedzialek pewnie da sie zalatwic. Pozdrawiam i milego weekendu:)


Po popuszczeniu srub miedzy katalizatorem a turbina zrobilem logi. Wyglada to wydaje mi sie duzo lepiej (http://vaglog.pl/log_215671.html ,te na dole).Co sadzisz o tym Lukasz? Mysle ze albo kat przypchany albo przypchane gdzies dalej. Daj znac co myslisz o tym. Pozdrawiam

Edytowane przez szczepanov
Opublikowano

Teraz log wyglada duzo lepiej i jest poprawnie, szkoda ze przy wymianie turbiny od razu do niego nie zajrzales oszczedzilbys sobie roboty.

Opublikowano

Ano jak bym wiedzial ze sie potkne to bym sie polozyl;). Najwazniejsze, ze w koncu jest przyczyna i mozna cos z tym zrobic. Aczkolwiek trwalo to.


Mam jeszcze dodatkowe pytanko. Co najlepiej zrobic? Wybic tego starego kata i wstawic sama skorupe czy inwestowac w downpipea?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...