Voytek90 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 witam Na początku napiszę, że chodzi o audi a4 b6 silnik 2.0 131koni. Auto sprowadzone z niemiec 2 tyg temu. Zaświeciła mi się dziś kontrolka o niskim stanie oleju. Mam problem bo nie wiem jaki olej mogę dolać. Z naklejki która jest przyklejona mało wiem. Teraz moje pytanie czy każdy olej syntetyczny można mieszać np jeśli jest 0-w40 a naleje 5w-40 to nic się nie stanie? Mam naklejkę z której wiem że olej mam wymienić do 8.2016 lub przy przebiegu 191tyś, Aktualnie auto ma 168tyś. Naklejka jest z castrola i jedyne co widzę na dole to napis Volkswagen empfiehlt VW 501 14. Wiem że to jest symbol oleju ino jakiego i o co w tym chodzi :/ Jakby nie mogli po prostu napisać 0w40 czy coś. Proszę o pomoc i podpowiedzcie na czym Wy jeździcie.
jacek70 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Motul, Valvoline,LM. Wyór należy do Ciebie ,a typ ma być 5w40.
Jakoob Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Symbol, który podałeś dotyczy płynu hamulcowego. Co do oleju - jeśli był serwisowany w ASO to zadzwoń tam i powiedzą, jak nie był to i tak wlany jest pewnie 5wX albo 10Wx, choć jeśli z Niemiec to stawiałbym raczej na 5 a jeśli był longlife to już na bank 5w30. Co do marki - forum aż kipi od tego, mnóstwo teorii, zero twardych dowodów Od siebie powiem, że po prostu dolej a jak nie wiesz co było i się boisz to wymień. Wbrew obiegowym opiniom to nie wybuchnie jak zmienisz markę. BTW - możesz powiedzieć jaki jest stan na bagnecie w chwili kiedy wyskakuje komunikat? Nigdy tak nisko nie zszedłem Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Jakoob
Voytek90 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Stan na bagnecie to może 2mm od dolnej kreski. Kontrolka czasem gaśnie.A jest coś co bym mógł teraz dolać i żeby się nic nie stało? A jeśli chodzi o aso to mogę zadzwonić do polskiego czy do Niemiec? temat można zamknąć, olej wymieniłem na catrol 5w40 i mam spokój,
jacek70 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Nie posłuchałeś i nie czytałeś będziesz za to miał brudny motor. Wszyscy castrola odradzają. Ja też miałem go kiedyś i wiem co mówię.
xsebo1 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Po castrolu smok wygląda tak Miska zdjęta bo się pocilo. Silnik jeździł do 105 tys na long life, a kupiłem jak miał 165 tys Gratuluję zalania, gorszy już tylko Mobil
rafiko259 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 OMG tak jak kolega napisał powyżej tylko nie castrol, mobil...itd.. motul, valvoline czy liquimoly. ja mam osobiście wlany olej motul synergie + 6100 i jestem bardzo zadowolony. cena 5 litrów z nie dużym rabatem 107 zł. polecam naprawdę. pozdroo
rybus85 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Ja na Castrolu same problemy-szlam w silniku,kontrolka oleju co około 100km mimo stanu maks... Teraz cały czas Mobil i jest ok. Przy następnej wymianie właśnie chcę sprawdzić Motula jaka będzie różnica
Kixon Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Zlej tego castrola i wlej Liqui lub Millers 5w40 .
marcinch001 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 witam Na początku napiszę, że chodzi o audi a4 b6 silnik 2.0 131koni. Auto sprowadzone z niemiec 2 tyg temu. Zaświeciła mi się dziś kontrolka o niskim stanie oleju. Mam problem bo nie wiem jaki olej mogę dolać. Z naklejki która jest przyklejona mało wiem. Teraz moje pytanie czy każdy olej syntetyczny można mieszać np jeśli jest 0-w40 a naleje 5w-40 to nic się nie stanie? Mam naklejkę z której wiem że olej mam wymienić do 8.2016 lub przy przebiegu 191tyś, Aktualnie auto ma 168tyś. Naklejka jest z castrola i jedyne co widzę na dole to napis Volkswagen empfiehlt VW 501 14. Wiem że to jest symbol oleju ino jakiego i o co w tym chodzi :/ Jakby nie mogli po prostu napisać 0w40 czy coś. Proszę o pomoc i podpowiedzcie na czym Wy jeździcie. Kolego jak chcesz długo i bezawaryjnie jeżdzić to nie wymieniaj oleju co 30 tys tylko co max 12tyś . To taka dobra rada . Ja bym to wszystko zlał po uprzedniej płukance i zalał dobrym olejem LM lub millers 5W40 i oczywiście dobry filtr oleju np mann
grzenuch Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Plukanka a potem zalej motul 10 w40 polsyntetyk robilem tak i jestem zadowolony , nawet silnik przestal sie pocic
xsebo1 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Plukanka a potem zalej motul 10 w40 polsyntetyk robilem tak i jestem zadowolony , nawet silnik przestal sie pocicI sprawdź cene wariatora, zaworu sterującego i wysokiego ciśnienia. Olej 10w przyspiesza zużycie tych części
pavvel89 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam chce odswiezyc temat. Ja lece od roku na OLEJ ORLEN PLATINUM MAX EXPERT V VW AUDI 5W30 i caly czas na dolewke daje ten sam olej. Zbliza mnie sie wymiana oleju i nie wiem czy wlac inny? dodam ze malo co mi bierze oleju ) no i wymienilem sobie uszczelke i mam czysciutki blok bo podciekalo ;/ przebieg 259tys.
xsebo1 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Jak mało go znika, nie zapycha się katalizator tym co masz to po co zmieniać
Majki1985 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 A czy moge z 10w 40 zmienic na 5 w 40 po uprzedniej plukance bo xsebo1 straszy wymiana wariatora itd
xsebo1 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Oczywiście, nie słuchaj bajek że się rozszczelni czy coś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się