Wasyl622 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Witam mam problem i nie potrafię tego zrobić. W październiku odałem turbine do regeneracji powodem byl cieknący olej. W tym czasie został oczyszczony caly układ bardzo precyzyjnie. Po przejechaniu 5000 tys chciałem sprawdzić przed wyjazdem za granice czy wszystko jest ok ?. Układ ic suchy po zrobieniu po powrocie do polski zrobiełem 3000 tys i zauważyłem zapocenia więc odkręciłem dolna rurę od Ic i wyleciało 100ml oleju układ byl zapocony mokry. Postanowiłem oddać turbine na reklamacje przeszła tesy okazała się sprawna? lecz nie wiem skąd ten olej auto ma 220 tys ciśnienie oleju w normie na wolnych oraz do 2200 tys tak jak podaje książa. Z odmy po odłączeniu przewodu nie wydobywa się nic żadne dymienie przedmuchy. Proszę pomóżcie mi gdzie szukac problemu widać olej dostaje sie do kolektora dolotowego bo widać zapocenia wcześniej tego nie było przez wyjazdem gdy wróciłem i zrobiłem 2500 km problem się pojawił odma dróżna wudać na ściankach we wewnątrz rur krople oleju zapocenia przed powrotem do kraju na miarce oleju ubyło 1mm. Ato nie kopciło nie dymilo a teraz zaczęło na czarno przy dodaniu gazy
!Grześ Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Miałem dwa samochody z turbiną... i benzyne i obecnie mam diesela i zawsze miałem olej w IC.W benzynie miałem nową turbine a obecnego diesela mam po kapitalnym remoncie łącznie z regeneracją turbiny itd. i olej nadal jest wiec moim zdaniem jest to norma. Mi np. z odmy leci olej do układu... więc nie masz się co martwić,tym bardziej że niewielkie ilości oleju z tego co piszesz ci ubywa. Każdy silnik turbodoładowany będzie brał olej,wszystko zależy od stopnia zużycia A co do Kopcenia na czarno to przyjrzyj się Pompką bo pewnie któryś Ci leje Pozdro Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez !Grześ
elmer80 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym jeżeli na czarno kopci wysłane z Commodore 64
Wasyl622 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Dziekuje bardzo znalazłem nieszczelnosc opaska była poluzowana. Czyli nie martwic sie mokrym układem Ic oraz małą ilością oleju w tym układzie a czy dobre jest rozwiązanie odłączenie odmy i puszczenie jest jej osobno i zaślepienie jej na rurze idącym do układu koło turbiny Drodzy forumowicze czyli nie martwic się tym ze jest troche oleju i po odłączeniu rury dolnej od Ic wyleciało 100 to normalne a co myślicie o odłączeniu odmy i puszczenie jej na zewnątrz Panowie jak za pobiedz wyciekowi z odmy co jest powodem ze cieknie silnik chodzi jak igiełka 225 tys od nowości i cieknie jest drożna czy jest jakiś zawór po otwarciu pokrywy widac na ściankach kolo wtrysków olej nie sciekl może jest jakiś zawór skoro przecieka lub cos ja pompuje musu być cos nie tak jak pisałem wcześniej po 1300 km ubytek na bagnecie jest 1 do 2 mm nie dużo a rury są mokre jak można temu zapobiedz jest wiele tematów opini
elmer80 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 W dolocie zawsze będzie olej. Od wymiany do wymiany ile konkretnie musisz dolać oleju? Olej w okolicach pompowtryskow zawsze się zbiera bo tak jest ukształtowana. W trakcie pracy silnika doplywa świeży olej i nadmiar spływa. I tak w kółko :-) wysłane z Commodore 64
lukaszooo Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Poszukaj info na temat OCT, ale co byś nie zrobił olej w dolocie i tak będzie można powiedzieć ze te silniki zostały tak skonstruowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się