kra4085e Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Przede wszystkim witam wszystkich jestem tu nowy,mam pare pytań do znawców tematu.Wiem że bez kompa to takie wróżenie z fusów ale muj vag nie widzi auta musze kupić vcds-a,troche już przy niej porobione i tak kurcze turbo wyczyszczone bo sie wieszały kierownice i niby jest ok ale czasem ma taką czkawke przy dodawaniu gazu tak ok 2tyś i na 1 biegu pózno turbo wstaje na pozostałych biegach ok nie mam porównania do innych 2.0 wcześniej jezdziłem ASZ-em iAVF-em jakieś sugestie? oczywiście silnik jak w tytule
piotrsob1 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Na temat czkawki około 2000 obr/min masz tutaj podwieszony temat : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/ Tylko zanim zaczniesz zadawać jakieś pytania , to zapoznaj się ze wszystkimi postami w tym temacie, bo praktycznie wszystko tam już zostało napisane BRE z fabryki wyjeżdżało z DPF-em, i ma przycięty dół, do 2000 RPM nie oczekuj odejścia jak w AWX-ie i AVF-ie Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez piotrsob1
LAKI_73 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Nie kazdy bre mial dpf ,zrob logi dynamiczne a co kabelka to mam na zbyciu jak cos to na priv pisz
kra4085e Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Mój jest bez dpf tak wychodzi po kodzie z wlepy poza tym niema kontrolki na blacie kurcze u takiego mechera co sie zajmuje głównie vagami posprawdzaliśmy wszystko i niby ok,tylko turbo było strasznie zawalone ale po czyszczeniu chodzi lekko tylko przed czyszczeniem oprócz trybu awaryjnego miała większą czkawke,teraz tylko czasem i niewiem czy sie czepiać tej turbiny.Z tego co jest w tym linku wynika że ten EGR jest jakby fabrycznie żle zrobiony,jak będe miał chwile czasu to powalcze z tą blachą,robiłem już taką do avf-a,a jeżeli chodzi o kabelek kolego to co to jest jakiś klon czy co i jak ci to chula to napisz ile byś za to chciał ja bym go wzioł
piotrsob1 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Mój jest bez dpf tak wychodzi po kodzie z wlepy poza tym niema kontrolki na blacie kurcze u takiego mechera co sie zajmuje głównie vagami posprawdzaliśmy wszystko i niby ok,tylko turbo było strasznie zawalone ale po czyszczeniu chodzi lekko tylko przed czyszczeniem oprócz trybu awaryjnego miała większą czkawke,teraz tylko czasem i niewiem czy sie czepiać tej turbiny.Z tego co jest w tym linku wynika że ten EGR jest jakby fabrycznie żle zrobiony,jak będe miał chwile czasu to powalcze z tą blachą,robiłem już taką do avf-a,a jeżeli chodzi o kabelek kolego to co to jest jakiś klon czy co i jak ci to chula to napisz ile byś za to chciał ja bym go wzioł Pewnie była zrobiona na rynek, gdzie EURO4 wchodziło póżniej, dla tego cegiełki jeszcze nie masz, ale po roczniku przygotowana na pewno do jego mpontarzu jest
kra4085e Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 tak kolego masz racje z wlepy opis kodu przygotowany do filtra cząstek stałych no i pojezdziłem wczoraj z wypiętą wtyczką od EGR-a i tej czkawki nie miała,ciekawe czy blacha z otworem pomoże?
piotrsob1 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Jeżeli komp nie zgłasza żadnych problemów z EGR-em, a jego czystość i ogólny, organoleptycznie sprawdzony stan nie nasuwa podejrzeń, to masz 95 % szans, że kryza załatwi sprawę
kra4085e Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 wyciągłem wczoraj egr do czyszczenia,był zasyfiony ale widziałem gorsze,no i ta blacha musi mieć 5mm bo ta ośka będzie wadzić,tylko niewiem czy wejdzie bo rurka od chłodnicy spalin jest ciasno i nie ma za dużo ruchu,a ten EGR to mi sie wydaje że jest gożej pomyślany od starego patentu na podciśnienie,on chyba ma opuznioną reakcje
piotrsob1 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Do BRE,BLB kryza powinna być wypukła : Też myślę że problem z poszarpywaniem ma swoje podłoże właśnie w braku precyzji działania elektrycznych EGR-ów Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez piotrsob1
kra4085e Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Kryza pomogła,dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się