Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Avant 97rok - weryfikacja zgrania karoserii


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Proszę o wypowiedź posiadaczy tego auta z tego roku czyli 1997.

Czy macie takie odstępy pomiędzy lampą przednią (kierunkowskazem) a zderzakiem ? Chodzi mi o odległość od strony nadkola - wystaje zderzak nie jest spasowany z nadkolem i odstają kierunkowskazy.

I jak podnieść tylny zderzak? Mam szparę pomiędzy tylnymi lampami i klapą a zderzakiem.

9df84dc2cbaa.jpg

c8d285fa7823.jpg

5c437504d857.jpg

0c2ee0e43719.jpg

Opublikowano

Niezły cyrk. U mnie jest inaczej. Żadnych szpar. Może lakiernik źle poskładał :decayed:

Opublikowano

Dałem przysłowiowej du..y kupując to auto nie mając podstawowego pojęcia o prawidłowym wyglądzie spasowanych rzeczy. No cóż teraz trzeba się z tym męczyć ;/

Opublikowano

Może nie będzie źle. Zwalaj zderzak i obejrzy dobrze pas przedni. Tak nie można tego zostawić.

Opublikowano (edytowane)

Jutro się za to zabiorę o ile pogoda nie przeszkodzi. Tylny zderzak może przy montażu haka obwisł bo zauważyłem że w bagażniku pod tapicerką mam tylko 2 śruby, po jednej na stronę a ponoć powinny być po 2. Te rozpasowania to tylko jeden z mankamentów, poza tym mam różne odległości w szczelinach pomiędzy drzwiami z prawej strony auta a strony lewej. Wiem że auto było stuknięte w prawy bok bo drzwi były klepane (prostowane) bez malowania. 2 miesiące to auto posiadam i coraz bardziej się pogrążam (analizując poszczególne elementy na spokojnie) jaki byłem ślepy kupując xD


Oto szczeliny pomiedzy przednimi drzwiami a tylnymi.

Strona lewa-kierowca

f526f3e51af5.jpg

Strona prawa-pasażer

a31612242f44.jpg

I pytanie czy te drzwi dam radę przesunąć w stronę kierunku strzałki żeby zniwelować tą szczelinę pomiedzy tylnymi drzwiami ?

65cc3ec5be6c.jpg

Edytowane przez macek87
Opublikowano

Też mam ten rocznik ale takich szpar to nie mam.Jedyny problem to mam też z przednim zderzakiem-wyskakuje z lewej strony,tak jak by slizg nie trzymał.Przy robieniu rozrządu zostało spasowane ale znowu wyskoczył.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No kolego nie jest za ciekawie. Chyba ulepę kupiłeś. Za za swoją wywaliłem 6 tyś ze zwykłym 1.8 bez gazu i jeszcze auto do opłat. Dodatkowo to tylko 96r i ok 300 tys przebiegu. No ale na dłuższą metę po miesiącach wyszło, ze auto nie miało ani jednej stłuczki a lakier na całej jest ori. Teraz kupiłbym ją raz jeszcze. Nie warto brać tanich aut bo promocji nie ma.

Opublikowano

Teraz to i ja to wiem choć na silnik narzekać nie mogę, drugi raz myślę nie popełnię takiego błędu ale żyć z tym trzeba i może jakoś zaradzić żeby dla oka chociaż lżej było ? ;] Da się te drzwi przesunąć ?

Opublikowano

Jedź do jakiegoś speca lakiernika i niech looknie

Opublikowano (edytowane)

a problem w tym że w mojej okolicy takiego nie ma ;] Znalazłem taki oto opis:

Regulacja wzdłużna
– Regulacja wzdłużna następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -A- od słupka -A- przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi -2- (nadwymiarowe otwory w zawiasie lub w słupku -A-)
– Moment dokręcenia 32 Nm
– Zawias drzwi -1-.
– Słupek -A--3-
– Drzwi -2-

Regulacja względem środka samochodu
Wskazówka Na zawiasach drzwi na górze i na dole jest zamontowana śruba pasowana od strony drzwi.
* Dlatego w przypadku naprawy z reguły nie jest konieczna regulacja.
* Jeżeli regulacja jednak będzie konieczna, można wymienić śrubę pasowaną na śrubę o tej samej wielkości, długości i wytrzymałości, jak zaproponowano w katalogu części.

– Regulacja względem środka samochodu następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -B - przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi (otwory podłużne w zawiasie)
– Moment dokręcenia 32 Nm
Wskazówka W tylnym obszarze drzwi regulację przeprowadza się za pomocą klina zamykającego (w kierunku środka pojazdu).

a570104.png

Rysunek przedstawia dolny zawias drzwi.

Czy jak poluzuje te śruby "A" nie przesunę tych drzwi wzdłuż - ku tyłowi ?


No kolego nie jest za ciekawie. Chyba ulepę kupiłeś. Za za swoją wywaliłem 6 tyś ze zwykłym 1.8 bez gazu i jeszcze auto do opłat. Dodatkowo to tylko 96r i ok 300 tys przebiegu. No ale na dłuższą metę po miesiącach wyszło, ze auto nie miało ani jednej stłuczki a lakier na całej jest ori. Teraz kupiłbym ją raz jeszcze. Nie warto brać tanich aut bo promocji nie ma.

Racja ja mniej za swoją dałem, a ponad 3tyś zeta już wsadziłem (w sumie około 2tyś zawiecha- nie lubie stuków) więc teraz już wiem że kupiłbym porządne i next time będę wiedział w co się nie pchać - nie doświadczony człowiek uczy się na błędach.

Edytowane przez macek87
Opublikowano

Na samych zawiasach nie wyregulujesz drzwi przód tył. Jedyne co możesz zrobić to dać podkładki pod zawias.

Opublikowano (edytowane)

Ok. A co do tego przedniego zderzakamożliwe jest że to jest poliftowy dlatego tak odstaje że błotniki sie nie zgrywają w równa linię ?

Edytowane przez macek87
Opublikowano

Kup sobie dobre wishky albo wòde i zostaw te szpary. Nie wiele z tym zrobisz. Bity był konkret. Większość szczelin powinna być w granicach 3-4mm do tego równe. Ten odstajacy zderzak idzie ogarnąć. Wymaga to jedynie pomyslunku.

Opublikowano (edytowane)

Kup sobie dobre wishky albo wòde i zostaw te szpary.

Tak też wczoraj zrobiłem. xD

Edytowane przez macek87
Opublikowano

Kup ksiazke albo s iagnij wersje pdf Sam naprawiam audi a4 b5 tam sa wymiary szczelin. Spoko tez mam ulepa ale powoli ogarnam. Do szczeliny miedzy drzwiami musisz zdjac blotnik , luzujesz sruby stuk puk i ustawiasz jak chcesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...