mariuszolek Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie, z tego co zauważyłem check engine wywala tylko na LPG. Dzisiaj pokazało chk i błędy: 16522 P0138 Obieg czujnika tlenu 2 (blok1)- wysokie napięcie 17522 P1114 Czujnik 2 (blok1)- za wielka rezystencja Skasowałem Czy to lamda czy coś innego? OK, kolejnego dnia znów błędy i check engine, ledwo po zrobieniu kilku km. Powyższe błędy wywala w komplecie z 19759 P3303 czujnik CMP (położenie wałka)4(Blok2)(G301)- obieg otwarty/zwarcie do plusa Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez mariuszolek
tomekp94 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Czujnik walka do wymiany i cos z katem bo 2 sonda jest od niego wywal kata a sonde wyciac z programu albo emulator
mariuszolek Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Czujnik walka do wymiany i cos z katem bo 2 sonda jest od niego wywal kata a sonde wyciac z programu albo emulator Dzięki kolego. A czy ze względu na skomplikowanie operacji wycinania kata nie powinienem najpierw sprawdzić tej sondy? Na którym bloku pomiarowym będzie ta sonda? Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez mariuszolek
tomekp94 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Jak jest blad sondy to sonda a jak coś o kacie to trzeba wycinac u cb bledy nie z vaga tylko z jakiegoś innego ale stawiam na sonde bardziej
mariuszolek Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Dzisiaj znów check engine, oprócz powyższych błędów doszło: "Stan kodów błędu: zwarcie obwodu do innego zaworu": 17930 P1522- Nastawnik położenia wałka rozrządu A (Blok 2) - Uszkodzenie 17927 P1519- Nastawnik położenia wałka rozrządu A (Blok 1) - Uszkodzenie 18406 P1998 - Za wysokie tarcie - Powód Na czucie większych problemów nie ma. Jedyne co to na niskich obrotach i zimnym silniku ciężko ruszyć bez szarpnięcia, tak jakby dławił się, zalewało go, cholera wie... Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez mariuszolek
DeeJay_Kill Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Mariusz - weź na początku zrób jeden prosty test: kasujesz błędy i śmigasz, powiedzmy 10km na benzynie. Martwią mnie błędy położenia wałków rozrządu, ale one się nie uszkadzają parami raczej. Sprawdź błędy jutro po przejaźdżce i będziemy radzić.
mariuszolek Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Mariusz - weź na początku zrób jeden prosty test: kasujesz błędy i śmigasz, powiedzmy 10km na benzynie. Martwią mnie błędy położenia wałków rozrządu, ale one się nie uszkadzają parami raczej. Sprawdź błędy jutro po przejaźdżce i będziemy radzić. OK, jutro to zrobię. Dzisiaj np. check engine zaświecił się chwilę po tym jak przełączył się na LPG (35°). Skasowałem błędy na rozgrzanym, potem zrobiłem ponad 20km i jedyne co wywaliło to błędy czujnika tlenu 16522 i 17522. Pod nogą nie czuję dławienia przy temp. 90°, problem jest przy niższej. Jutro oczywiście działam na benzynie, zobaczymy
DeeJay_Kill Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 wygląda mi to tak, jakby się zadławił przy przełączeniu na lpg i stąd powyższe błędy. Gdyby był problem z fazami, po prostu by nie jechał.
mariuszolek Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 wygląda mi to tak, jakby się zadławił przy przełączeniu na lpg i stąd powyższe błędy. Gdyby był problem z fazami, po prostu by nie jechał. A możliwe że wariator zdycha? Plus czujnik położenia wałka? Sprawdzałem dziś ustawienie rozrządu (wymieniany niedawno), wartości od 4 do 9 więc chyba ok Nie ma co gdybać, jutro zrobię co sugerujesz
powaguspisz Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Ale czujnik położenia wałków i ewentualnie wariatory nie miały by nic wspólnego z tym że dzieje sie to Tobie tylko na LPG. i zapalają się błędy związane z sondami. Jeśli są to błedy wałka i ewentualnie nastawników to, tutaj raczej jest coś z tym tematem, a druga sprawa że skoro błędy z sonda sa tylko na LPG to czy aby na pewno jest wszystko ok podłączone itp ?? ja nie miałem takiego problemu po odebraniu auta od gazownika, inna sprawa że jeśli jest coś z zondami to nie tylko na lpg będzie źle, ale i też na Bp. Chyba że aż tak go zdusiło, że zgłupiał, i pojawiły się dlatego błędy na wałku, tak bo jeśli zmulił się to mogło gdzieś jakiś błąd złapać. Ale moim zdaniem z tego co tak tu czytam to wychodzi że jest coś z LPG nie do końca zrobione ok, chyba że może też tak być iż na lpg będzie bardziej reagować sonda, i szybciej wykrywa błedy niż na BP, a więc sprawdz sondę samo w sobie jak działa czy poprawnie. Najlepiej na BP wtedy będzie przełożenie.
mariuszolek Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Ale czujnik położenia wałków i ewentualnie wariatory nie miały by nic wspólnego z tym że dzieje sie to Tobie tylko na LPG. i zapalają się błędy związane z sondami. Jeśli są to błedy wałka i ewentualnie nastawników to, tutaj raczej jest coś z tym tematem, a druga sprawa że skoro błędy z sonda sa tylko na LPG to czy aby na pewno jest wszystko ok podłączone itp ?? ja nie miałem takiego problemu po odebraniu auta od gazownika, inna sprawa że jeśli jest coś z zondami to nie tylko na lpg będzie źle, ale i też na Bp. Chyba że aż tak go zdusiło, że zgłupiał, i pojawiły się dlatego błędy na wałku, tak bo jeśli zmulił się to mogło gdzieś jakiś błąd złapać. Ale moim zdaniem z tego co tak tu czytam to wychodzi że jest coś z LPG nie do końca zrobione ok, chyba że może też tak być iż na lpg będzie bardziej reagować sonda, i szybciej wykrywa błedy niż na BP, a więc sprawdz sondę samo w sobie jak działa czy poprawnie. Najlepiej na BP wtedy będzie przełożenie. Dzięki, będę działał i zdawał relację. Szczerze, pod nogą czuję, że lekko go dusi na zimnym silniku i niskich obrotach na PB, natomiast kiedy załącza się LPG efekt jest jakby bardziej odczuwalny i wtedy wywala chk engine
powaguspisz Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Jedź sprawdz sondę, sonda w tym silniku jest szerokopasmowa / procentowo się oblicza. Najlepiej jak stoji w okolicach 0 zas jak przekracza -25%/ bądz +25% to masz sondę. Może być do wymiany, chyba że to katy powodują. Ale wszelkie zbierzne błędy moga być tym spowodowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się