Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] Świecę żarowe - kontrolka od razu gaśnie


irytujacytyp

Rekomendowane odpowiedzi

Opiszę trochę historię mojego problemu.

Na początku miałem słynny problem z immo, poradziłem sobie z nim. Jednak po złożeniu wszystkiego zacząłem mieć dziwny problem ze świecami.

Na początku było tak, że po odpaleniu kontrolka od świec mrugała w czasie jazdy, wracałem jednak z zzagranicy (700km) i kompletnie to zignorowałem. Po którymś-set kilometrze kontrolka zgasła (przestała mrugać). I teraz jest tak, że po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec zapala się i od razu gaśnie. Dodam jeszcze tylko, że przed przygodą z immo wszystko było sprawne.

Wielkie dzięki za wszelkie sugestie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz jest tak, że po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec zapala się i od razu gaśnie.

No i tak powinno być ...To nie są temperatury na polu gdzie swiece zarowe grzeją "wstępnie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wcześniej było tak, że musiałem trochę odczekać zanim ta kontrolka zgaśnie. Teraz to jest dosłownie sekunda i gaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wcześniej było tak, że musiałem trochę odczekać zanim ta kontrolka zgaśnie. Teraz to jest dosłownie sekunda i gaśnie.

U mnie jest dokładnie tak samo około 1sekundy i gaśnie z innymi kontrolkami, natomiast jak były mrozy to świeciła dłużej kilka sekund

Ja uważam ze tak powinno być ,Nie wiem co jest lub było nie tak u Ciebie ...

Moze ktoś inny coś Ci dopisze.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym wszystko śmiga jak należy. Tylko po prostu nie dawało mi to spokoju, ale teraz mnie uspokoiłeś.

To ok..ale jak masz dostęp do Vaga to sprawdź sobie czujnik temperatury czy z nim wszystko ok jak jest zimny ...

Po odpaleniu zimnego silnika swiece grzeją nadal około 3minut mimo ze kontrolka nie swieci na blacie ...

Mozna to sprawdzić miernikiem ...Podłączasz miernik do kapturka świecy i powinno ukazać się 12V

możesz jeszcze sprawdzić czujnik stopu i czy stop Ci swieci dobrze bo mruganie kontrolki swiec moze mieć z tym zwiazek ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temperatura silnika jest niższa niż 5 stopni to świece grzeją dłużej i automatycznie kontrolka przed odpaleniem świeci dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie problem (albo i nie) w tym, że u mnie zawsze zapalają się i od razu gasną.

Edytowane przez irytujacytyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU załącza świece do 9C. Przy czym im niższa temperatura, tym grzeją dłużej.

PO uruchomieniu silnika świece dogrzewają do przekroczenia 2500 rpm, pomimo, że kontrlpka nie świeci.

Zapalenie kontrolki po przekreceniu kluczyka to sygnal samokontroli ECU.

migająca kontrolka w w czasie jazdy lub postoju to jak jeden z kolegow napisał często problem z czujnikiem położenia pedału hamulca.

Jak zwykle VAG prawdę ci powie, :wink: zakup lub kogoś poszikaj w okolicy.

Edytowane przez Musashi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


ECU załącza świece do 9C.

Myślałem, że do 5C, przynajmniej na vp, ale osobiście nigdy nie sprawdzałem, ale jak zdrowy motor to nawet przy -10 bez świec pali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zdrowy motor to nawet przy -10 bez świec pali :)

tak jest. ale nie tylko zdrowy silnik. rowniez osprzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Mam pytanie do forumowiczow podłączylem vcds i wyskoczyły mi błędy wszystkich świec.

http://www.directupload.net/file/d/4159/ucy5llo3_jpg.htm

Edytowane przez grehio142
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy wymianie świec wystarczą jakieś BERU czy lepiej dołożyć do oryginału Audi/VW ???

Zgadza się super sprawa ale czy potrzebne ??

Rozmawiałem na ten temat z moim elektrykiem samochodowym i mówił że przy załączeniu czegoś energożernego np. świateł mijania, ogrzewania tylnej szyby podgrzewacz jest wyłączany...

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy wymianie świec wystarczą jakieś BERU czy lepiej dołożyć do oryginału Audi/VW ???

Zgadza się super sprawa ale czy potrzebne ??

Rozmawiałem na ten temat z moim elektrykiem samochodowym i mówił że przy załączeniu czegoś energożernego np. świateł mijania, ogrzewania tylnej szyby podgrzewacz jest wyłączany...

polecam NGK nie są zbyt drogie ale dość długo służą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z praca tych swiec idzie duzo zaleznosci. Zwlaszcza od temp. Czasem nie grzeja wg czasem 1 2 lub 3. Mam to samo w ajm. Raczej nie musza byc ori. Ja mam beru i jest git. Nie musza sie nagrzewac w sek tak jak te w glowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...