Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap 1.8 125km na 2.7 bit z a6 c5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam a4 b5 z silnikiem 1.8 125km jak już się dowiedziałem z forum jest to silnik nie do kręcenia.

i moje pytanie brzmi czy jest możliwość mając audi a6 c5 anglika z silnikiem 2.7 bit podobnym jak w s4, przełożeniem go do mojej audi oczywiście z całym zawieszeniem itp.

i jaki był by tego koszt.

Znalazłem forum gdzie gościu opisywał krok po kroku jak swapował ale z 1.8t na 2.7 bit i oba silniki działają na quattro ja mam ten problem że musiał bym brać z a6 c5. jest to możliwe i do ogarnięcia?

Opublikowano

jest do ogarnięcia ale

2,7 Bit w osce bezsensu....

lepiej kupic ori eske, ceny nie sa juz tak zaporowe.

a swap wcale tak tanio nie wyjdzie

Opublikowano

Silnik z osprzętem jest do ogarnięcia oprócz tego to jeszcze komplet chebli. Tylko czy warto ? No chyba że masz niedrogiego a dobrego speca który to zrobi.

Opublikowano

wszystko jest do ogarniecia. tak jak koledzy wyzej napisali - taki zabieg nie ma sensu bez quattro. gdybys sie jednak zdecydowal to pamietaj ze skrzynia ktora aktualnie posiadasz bedzie stanowczo za krotka jak na moc i moment generowany przez ten silnik.

Opublikowano

Silnik z osprzętem jest do ogarnięcia oprócz tego to jeszcze komplet chebli. Tylko czy warto ? No chyba że masz niedrogiego a dobrego speca który to zrobi.

tak mam speca który to by mi zrobił.

wszystko jest do ogarniecia. tak jak koledzy wyzej napisali - taki zabieg nie ma sensu bez quattro. gdybys sie jednak zdecydowal to pamietaj ze skrzynia ktora aktualnie posiadasz bedzie stanowczo za krotka jak na moc i moment generowany przez ten silnik.

rozumiem, dlatego piszę czy przełożenie wszystkiego z audi a6 c5 jest możliwe, łacznie z silnikiem, napędem (quattro) i oczywiście skrzynią.

jest do ogarnięcia ale

2,7 Bit w osce bezsensu....

lepiej kupic ori eske, ceny nie sa juz tak zaporowe.

a swap wcale tak tanio nie wyjdzie

może i nie są zaporowe, ale skoro można kupić tanio a6 z takim silnikiem co były a s4 to czemu się nie pobawić ;)

a do swojej mam sentyment nie chce jej sprzedawać.

marcindlug widzę że posiadasz audi z tym silnikiem co również by mnie interesował, ponieważ jest to mniejszy koszt itp. Masz ją może podkręconą czy zwykłe 150km.

Opublikowano

quattro nie zalozysz do swojej budy. inna podloga czyli skrzynia nie podejdzie

Opublikowano

quattro nie zalozysz do swojej budy. inna podloga czyli skrzynia nie podejdzie

A bez quattro tylko ze zmienioną skrzynią na 6-biegową, nie będzie takiego samego efektu lub podobnego do quattro?

Czyli lepszą opcją było by wsadzić silnik 1.8T ten 180km i wtedy lekko poddłubać go na 200km???

Opublikowano

zadna skrzynia nie da ci czegos podobnego do quattro ;) quattro w b5 to tez zupelnie inne zawieszenie z tylu i co za tym idzie zupelnie inne prowadzenie auta. Jesli jestes w stanie kupic wzglednie tanio 2.7bit to zainteresuj sie skrzynia z 2.5tdi. jest dluga, nie bedzie dramatu z przelozeniami.

moje 1.8T jest bardzo mocno zmodyfikowane - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/278617-aeb-td0520l/

Opublikowano

podsumowując myślałem o kupie audi a6 c5 anglika i przełożeniu silnika i całej reszty ale jeśli mam z niej wyciągnąć tylko silnik to jest to chyba nie opłacalne :)

sam silnik 2.7BiT ciężko znaleźć no skrzynie może gdzieś by sie kupiło. Więc teraz tak myślę że chyba lepiej było by znaleźć silnik 1.8T 180km i nim się bawić i próbować z niego wyciągnąć jakaś moc.

moje 1.8T jest bardzo mocno zmodyfikowane - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/278617-aeb-td0520l/

wielkie dzięki za temat ja się zdecyduje to chyba będę opierał się na Twoim opisie.

Ile wyciągnąłeś z niej mocy? i jaki był tego koszt ogólny bez robocizny?


A i jeszcze jedno pytanie jaki inny silnik 1.8T 180km będzie pasował do mojego audi ? Musi być z innej a4 czy może być np z WV lub innego auta.
proszę o jakieś sugestie.

Opublikowano

180KM mial tylko AJL, silnik moze byc np z passata. zastanow sie najpierw jaka moc chcesz osiagnac. na swapa kup cos na motronicu me7 - APU, ANB, AWT albo cos z nowszych aut np AVJ, BFB. silnik o ktorym piszesz, 180KM byl na starym motronicu ktory niechetnie jest ruszany przez tunerow.

mocy jest u mnie pod dostatkiem, cos pod 400KM. calosc projektu z hamulcami przod i tyl wyszla troche ponad 30tys.

Opublikowano

aha no to ładnie ;)

chodzi mi ogólnie o silnik z którego wyciągne tak z 200-250 koni.

Z racji tego że widzę że ogarniasz temat, mógłbyś doradzić coś konkretnie, jakiś silnik?
bo jak mam wyciągnąć swoje zwykłe 1.8 i wsadzić zwykłe 1.8T 150km to za dużo zachodu, jak już wsadzać jakiś silnik z turbem to żeby wyciągnąć z niego chociaż 200-250koni.

Co byś proponował?

Opublikowano

silnik AJL nie rozni sie niczym od silnika AEB, ma ta sama turbosprezarke, sterowniki sa zamienne. z kazdego z wymienionych silnikow, jesli bedzie to bardzo zdrowa jednostka, zrobisz 200KM. 250KM jest nieosiagalne bez zmiany/modyfikacji turbosprezarki. najlepsze efekty bez zmiany turbo osiagniesz przy silniku BEX - 190KM seryjnie, 230 do osiagniecia.

Opublikowano

Poczytaj o modyfikacjach a jeszcze dzisiaj będziesz wiedział co się robi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...