Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logow w audi 1,9 tdi afn 110km 003 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pasowało by sprawdzic wakuometrem jakie jest podcisnienie a nastepnie sprawdzić cała instalacje.

JUTRO KUPUJE NOWE PRZEWODY I N75 BO TEN COS JAKBY POKLEJONY BYŁ KIEDYS,

pasowało by sprawdzic wakuometrem jakie jest podcisnienie a nastepnie sprawdzić cała instalacje.

JUTRO KUPUJE NOWE PRZEWODY I N75 BO TEN COS JAKBY POKLEJONY BYŁ KIEDYS,

Przewody wymienione N75 zamówione , po podmianie z n18 jest poprawa ale dalej wyłącza turbo przeważnie na 4 lub 5 biegu, dzwignia sztanga gruchy chodzi lekko ale czy jest możliwość że jak n18 jest nieszczelny to zakuci prace n75 i będzie w trybie awaryjnym ? Teraz zaślepiłem weżyk z vacum do n18 bo wczesniej nie podnosił sztangi i słabo zasysał.

Opublikowano

masz problem z podcisnieniem, trzeba podłaczyc wakuometr i sprawdzić ile jest na wyjsciu a ile podczas logowania 11BS na przewodzie do gruszki turba, bedziesz miał odp czy problem ze szczelnościa czy z vacum

Opublikowano

Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km

http://vaglog.pl/log_212494.html

http://vaglog.pl/log_212495.html

turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar

Pomysły sie skończyły, N75 nowy założony, przewody nowe, geometria wyczyszczona, sztanga pracuje po odpaleniu silnika, i po 3200obr/min łapie muła, po odłączeniu przepływki odrazu jest muł i nadal błąd 4 Faults Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation, wszysko sprawdzone po 3 razy wiec dobrze podpięte,

Opublikowano

To ze dałęs nowe przewody i n75 nie znaczy ze układ jest ok, zrób loga 11BS odrazu po odpaleniu. Ja przy kazdym problemie ze sterowanie zaczynam od podpięcia wakuometra i radze ci to samo.

Opublikowano

To ze dałęs nowe przewody i n75 nie znaczy ze układ jest ok, zrób loga 11BS odrazu po odpaleniu. Ja przy kazdym problemie ze sterowanie zaczynam od podpięcia wakuometra i radze ci to samo.

Sprawdze jutro , może problem z dolotem , ale najpierw podjade na warsztat i sprawdzą wakumometrem gdyż ja takiego nie posiadam

To ze dałęs nowe przewody i n75 nie znaczy ze układ jest ok, zrób loga 11BS odrazu po odpaleniu. Ja przy kazdym problemie ze sterowanie zaczynam od podpięcia wakuometra i radze ci to samo.

Sprawdze jutro , może problem z dolotem , ale najpierw podjade na warsztat i sprawdzą wakumometrem gdyż ja takiego nie posiadam

a jakie powinny być wskazania na wakumometrze ? Może sobie sprawie taki bo na allegro nie drogo można kupić

Opublikowano

Na wyjsciu ok 0.8-0.9 na gruszcze ok 0.5-0.6

Opublikowano

spr wakuometrem bez odpalenia 011bs jest psu na budę, odpalasz 011bs i ma być na węzyku wchodzacym na gruszkę 0,75 nie mniej a jak jest więcej to jeszcze lepiej, poniżej czyli 0,72bar lub mniej i cyklicznie nie zero a powiedzmy 0,01-0,02bar oznacza że n75 jest wadliwy

Opublikowano

spr wakuometrem bez odpalenia 011bs jest psu na budę, odpalasz 011bs i ma być na węzyku wchodzacym na gruszkę 0,75 nie mniej a jak jest więcej to jeszcze lepiej, poniżej czyli 0,72bar lub mniej i cyklicznie nie zero a powiedzmy 0,01-0,02bar oznacza że n75 jest wadliwy

Nie wykluczam ze kupiłem wadliwe N75 , dziś zauważyłem że po odpaleniu gruszka się podnosi , lekko opada i znowu się podnosi i tak z 3 razy potem jest lekko w górę. we wtorek przyjdzie wakuometr i wszystko się wyjaśni, dzięki za pomoc

Na wyjsciu ok 0.8-0.9 na gruszcze ok 0.5-0.6

Ok dzięki sprawdzę we wtorek ja przyjdzie mi wakuometr

Przyczyna znaleziona, uszkodzony był przewód gumowy łączący rure z tworzywa z dolotem taka krótka ok. 20 cm , uszkodzenie mało widoczne bo dziura była zaraz obok opaski zaciskowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...