fabian8211 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 pasowało by sprawdzic wakuometrem jakie jest podcisnienie a nastepnie sprawdzić cała instalacje. JUTRO KUPUJE NOWE PRZEWODY I N75 BO TEN COS JAKBY POKLEJONY BYŁ KIEDYS, pasowało by sprawdzic wakuometrem jakie jest podcisnienie a nastepnie sprawdzić cała instalacje. JUTRO KUPUJE NOWE PRZEWODY I N75 BO TEN COS JAKBY POKLEJONY BYŁ KIEDYS, Przewody wymienione N75 zamówione , po podmianie z n18 jest poprawa ale dalej wyłącza turbo przeważnie na 4 lub 5 biegu, dzwignia sztanga gruchy chodzi lekko ale czy jest możliwość że jak n18 jest nieszczelny to zakuci prace n75 i będzie w trybie awaryjnym ? Teraz zaślepiłem weżyk z vacum do n18 bo wczesniej nie podnosił sztangi i słabo zasysał.
lukaszooo Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 masz problem z podcisnieniem, trzeba podłaczyc wakuometr i sprawdzić ile jest na wyjsciu a ile podczas logowania 11BS na przewodzie do gruszki turba, bedziesz miał odp czy problem ze szczelnościa czy z vacum
fabian8211 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km http://vaglog.pl/log_212494.html http://vaglog.pl/log_212495.html turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar Pomysły sie skończyły, N75 nowy założony, przewody nowe, geometria wyczyszczona, sztanga pracuje po odpaleniu silnika, i po 3200obr/min łapie muła, po odłączeniu przepływki odrazu jest muł i nadal błąd 4 Faults Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation, wszysko sprawdzone po 3 razy wiec dobrze podpięte,
lukaszooo Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 To ze dałęs nowe przewody i n75 nie znaczy ze układ jest ok, zrób loga 11BS odrazu po odpaleniu. Ja przy kazdym problemie ze sterowanie zaczynam od podpięcia wakuometra i radze ci to samo.
fabian8211 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 To ze dałęs nowe przewody i n75 nie znaczy ze układ jest ok, zrób loga 11BS odrazu po odpaleniu. Ja przy kazdym problemie ze sterowanie zaczynam od podpięcia wakuometra i radze ci to samo. Sprawdze jutro , może problem z dolotem , ale najpierw podjade na warsztat i sprawdzą wakumometrem gdyż ja takiego nie posiadam To ze dałęs nowe przewody i n75 nie znaczy ze układ jest ok, zrób loga 11BS odrazu po odpaleniu. Ja przy kazdym problemie ze sterowanie zaczynam od podpięcia wakuometra i radze ci to samo. Sprawdze jutro , może problem z dolotem , ale najpierw podjade na warsztat i sprawdzą wakumometrem gdyż ja takiego nie posiadam a jakie powinny być wskazania na wakumometrze ? Może sobie sprawie taki bo na allegro nie drogo można kupić
lukaszooo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Na wyjsciu ok 0.8-0.9 na gruszcze ok 0.5-0.6
ciahciah Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 spr wakuometrem bez odpalenia 011bs jest psu na budę, odpalasz 011bs i ma być na węzyku wchodzacym na gruszkę 0,75 nie mniej a jak jest więcej to jeszcze lepiej, poniżej czyli 0,72bar lub mniej i cyklicznie nie zero a powiedzmy 0,01-0,02bar oznacza że n75 jest wadliwy
fabian8211 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 spr wakuometrem bez odpalenia 011bs jest psu na budę, odpalasz 011bs i ma być na węzyku wchodzacym na gruszkę 0,75 nie mniej a jak jest więcej to jeszcze lepiej, poniżej czyli 0,72bar lub mniej i cyklicznie nie zero a powiedzmy 0,01-0,02bar oznacza że n75 jest wadliwy Nie wykluczam ze kupiłem wadliwe N75 , dziś zauważyłem że po odpaleniu gruszka się podnosi , lekko opada i znowu się podnosi i tak z 3 razy potem jest lekko w górę. we wtorek przyjdzie wakuometr i wszystko się wyjaśni, dzięki za pomoc Na wyjsciu ok 0.8-0.9 na gruszcze ok 0.5-0.6 Ok dzięki sprawdzę we wtorek ja przyjdzie mi wakuometr Przyczyna znaleziona, uszkodzony był przewód gumowy łączący rure z tworzywa z dolotem taka krótka ok. 20 cm , uszkodzenie mało widoczne bo dziura była zaraz obok opaski zaciskowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się