Gość Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam. Mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju, zwłaszcza po nocy/z rana. Auto kręci dobre 20 sekund i dopiero za 2-3 razem odpala. Jak odpali, mogę zgasić i zapali już od strzała. Wymienione wężyki podciśnienia i filtr powietrza. Odłączyłem akumulator na 2 godziny, podłączałem (odpalił od razu) i poczekałem na wolnych obrotach aż się nagrzeje do 90*C - nic to nie dało. Sprawdzone Vag i nie ma błędów. LPG wyregulowana. Jak odpali to wskakuje na 900 obr, spada na 400 obr i wskakuje na 1200 obr. Następnie pracuje już ok i równo. Ma moc i jedzie normalnie. Mam wrażenie, jak się już nagrzeje, że na LPG jedzie lepiej jak na benzynie. Co jeszcze może być przyczyną? Jak pojeździłem na benzynie ze 20 km to rano odpalił ok, ale akurat wtedy było ciepło z rana(+8). Co jeszcze może być przyczyną? Od czego zacząć sprawdzanie? Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez Gość
bielik323 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Czujnik teperatury przy silniku moze
zaldar Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Witam. Mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju, zwłaszcza po nocy/z rana. Auto kręci dobre 20 sekund i dopiero za 2-3 razem odpala. Jak odpali, mogę zgasić i zapali już od strzała. Wymienione wężyki podciśnienia i filtr powietrza. Odłączyłem akumulator na 2 godziny, podłączałem (odpalił od razu) i poczekałem na wolnych obrotach aż się nagrzeje do 90*C - nic to nie dało. Sprawdzone Vag i nie ma błędów. LPG wyregulowana. Jak odpali to wskakuje na 900 obr, spada na 400 obr i wskakuje na 1200 obr. Następnie pracuje już ok i równo. Ma moc i jedzie normalnie. Mam wrażenie, jak się już nagrzeje, że na LPG jedzie lepiej jak na benzynie. Co jeszcze może być przyczyną? Jak pojeździłem na benzynie ze 20 km to rano odpalił ok, ale akurat wtedy było ciepło z rana(+8). Co jeszcze może być przyczyną? Od czego zacząć sprawdzanie? Kolego sprawdz filtr paliwa miałem to samo po wymianie wszystko ok
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 No, to problem prawdopodobnie zdjagnozowany. Jednak parownik. W piątek jadę do mechanika, ma wymienić, wyregulować i będzie widać. W przyszłym tygodniu napiszę, czy się poprawiło.
jacek70 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Prawdopodobnie reduktor puszcza i zalewa . Z po długim postoju mieszanka jest za bogata i tak się dzieje. Przerabiałem u siebie i to było to.
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Prawdopodobnie masz rację, gaz był ustawiony za nisko bo na 28* i prawdopodobnie to wykończyło reduktor. Teraz przestawiony na 35* i jeżdzi o wiele lepiej. Tylko teraz mrozy się kończą i będzie problem ze sprawdzeniem, czy to na pewno to było. Jak nie to jeszcze zostanie czujnik temperatury za silnikiem.
mateusz5552 Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 Panowie podłączenia się do tematu. Mam podobne objawy, przy 15st pali od strzała a poniżej 10 juz na 2, 3, 5 razy. Martwi mnie tylko to ze nie ma gazu (tzn nie przełącza na gaz bo go nie ma) a on dalej nie chce odpalać. A powiedzcie mi w jaki sposób mogę sprawdzić czy reduktor puszcza i zalewa silnik? Czujnik temperatury wymieniłem i nic to nie dało. Z góry dziękuję za wypowiedzi
przem8 Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 Podejrzyj vagiem czy odczyty czujnika temp. g62 zgadzają się z rzeczywistą temp.
mateusz5552 Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgadzają się. Właśnie to sprawdzilem
Lucca More Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 Witam Wszystkich! Podłącze się pod temat aby nie zakładać kolejnego. Posiadam A4 B7 Sline z nieszczęsnym silnikiem 2.0 ALT 131KM + LPG, przebieg 280tyś km, pobór oleju ponad 1litr na 1000km. Do czego zmierzam, potrzebuje tym dojeździć do wiosny, gdyż wtenczas planuję swaap na 1.8T. Problem pojawił się po wizycie u gaziarzy. Naprawili mi przełączanie się samochodu na gaz. Teraz gdy samochód postoi całą noc, a pojawiły się teraz ujemne temperatury, nad ranem ciężko jest go odpalić - strasznie długo kręci, trzeba piłować nim zapali. Wczoraj wskoczyła temperatura na około -5 stopni, i dziś rano pojawiła się na FISie "czerwona lampa alladyna" odnośnie braku oleju, bądź braku ciśnienia oleju - nie zwróciłem dokładnie uwagi ponieważ spieszyłem się do pracy. Po dłuższym piłowaniu, samochód zapalił i lampa alladyna znikła. Problem z odpalaniem jest podobny do sytuacji gdy mamy rozładowany akumulator, problem w tym, że akumulator mam nówkę, ma może 3miesiące. Bardzo proszę Was o pomoc, może ktoś miał taki problem ze swoją audiczką. Niestety ręce opadły już do tego silnika... Pytanie czy LPG może mieć wpływ na odpalanie samochodu?
dudi2000 Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 może smog olejowy do czyszczenie, albo masz naprawdę stary olej i jest tak gęsty że nie robi ciśnienia.
Rosomak91 Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 Długie odpalanie po nocy może być spowodowane: W dniu 13.04.2015 o 16:24, jacek70 napisał: Prawdopodobnie reduktor puszcza i zalewa . Z po długim postoju mieszanka jest za bogata i tak się dzieje. Przerabiałem u siebie i to było to.
jacek70 Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 W dniu 19.11.2018 o 11:18, Lucca More napisał: Pytanie czy LPG może mieć wpływ na odpalanie samochodu? Owszem może tak jak to już pisałem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się