pyra111 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witam, czy przy wymianie sprzęgła koniecznie trzeba wymienić dwumas? Nie czuć oznak zużycia nie trzęsie ani nie ma dziwnych dzwięków, jedynie drażni mnie to że auto rusza pod samym ,,końcem sprzęgła" staje się to uciążliwe bo łapie w ostatnich 2cm, miałem kiedyś też b6 i łapała od dołu, czy skonczyło się sprzęgło?
elmo814 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 nie ma koniecznosci wymiany jezli jest w dobrym stanie , nie brzęczy , nie tłucze na wolnych i jak gasisz autko, jak sa jakies niepokojace objawy to mozna szukac z benzyny 1.8t jest taki sam , a mniejsze obciazenia znosi w serii niz tdi
robitl Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 a mniejsze obciazenia znosi w serii niz tdi ??jak znosi mniejsze to po co montować?chyba że ci się pomyliło mniejsze z większym w zależności od stylu i miejsca użytkowania dwumas to jakieś 2 lub 3 cykle życia sprzęgła więc tak jak mówi kolega jeśli wszystko ok to nie zmieniać.
elmo814 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 w benzynie masz ze 210 nm a w tdi ponad 300 , oto mi chodziło. jak moze znosic mniejsze jak jest takie same , czytaj ze zrozumnieniem
robitl Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) w benzynie masz ze 210 nm a w tdi ponad 300 , oto mi chodziło. jak moze znosic mniejsze jak jest takie same , czytaj ze zrozumnieniem nigdzie nie napisałeś że chodzi o używane jakby kupować używaną to faktycznie lepiej z benzyny jeśli taka sama. pytanie tylko czy jest sens kupować używkę? pytam tak trochę z ciekawości bo sam kompletuje powoli części do zmiany na manualną skrzynię. Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez robitl
Tazio Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 ja jestem teraz na etapie wymiany sprzegła zawiozłem do fachofca dwumasa i ocenił go w skali 1/10 NA 6 ale mi juz przy gaszeniu auta telepotało buda i podczas jazdy tez wiec wpadnie nowy dwumas zregenerowany docisk i tarcza obita kevlarem i zobaczymy jak to bedzie smigac
matisstz Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 u mnie zauważyłem ostatnio że jak Auto stoi i schodzi z ssana do swoich niskich obrotów zaczyna trząść budą, przy gaszeniu tego nie odczułem, ale przy ujęciu i dodaniu gazu czuć przesunięcie silnika(chyba silnika) obstawiam najpierw na poduchy a jeśli nie są to poduchy to diagnozę mogę postawić na dwumas... jakie są jeszcze objawy zużytego koła dwumasowego Chłopaki ? dodam no że sprzęgło nie jest pierwszej nowości chwyta przy końcu a autko ma przelecone już prawie 170 tyś. więc obstawiam że jeszcze oryginał tam siedzi...
pyra111 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Jak miałem padnięty dwumas w bmw to było tak że jak wciskasz sprzęgło i puszczasz to słychać dzwięki lub jeśli wciskasz to wibracje ustają, każdy diesel po odpaleniu potrzęsie, jeszcze pamietam że jak gasisz auto to jest bujnięcie, szarpnięcie budą. Tazio daj znać Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez pyra111
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się