Pablo_banita Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Panowie czy jakaś mądra głowa mogła by rzucić okiem na moje logi. Zmieniłem B5/AJM 115PS (?) na B6/AVF 130PS i coś mi tutaj..... Mam wrażenie że AJM był duuuuuuuuuużo zrywniejszy no a spalanie jest większe w AVF. Nie wiem czy to jest tylko takie odczucie czy może skrzynia 6G i tak mi się wydaje? grupy:1,3,4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/04b639cedbb6c762.html grupy:7,8,10,11 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/841c49d3672bf461.html PS. AJM ciągnął jakby od niższych obrotów VIRUSSSS ?
spanky Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 -rozrzad do poprawy reszta wyglada znosnie ...
Pablo_banita Opublikowano 17 Października 2008 Autor Opublikowano 17 Października 2008 -rozrzad do poprawy ;( a możesz to rozwinąć ??? rozrząd zrobiony jakieś 20kilo temu przez szkopa w serwisie
Pablo_banita Opublikowano 17 Października 2008 Autor Opublikowano 17 Października 2008 A czy możesz (chciałem przy okazji coś rozkminić z tej analizy) powiedzie które parametry/grupy mówią że rozrząd jest be? Tutaj : http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b6_avf_prosba_o_analize_logow-t15117.0.html kolega miał podobne wyniki dla 04 dynamicznej, nie mam w tej chwili Vaga i możliwości zrobić logów (pracuje ciężko ) a tu mi kolega prowokuje ZAWAŁ SERCA?
letallec Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 powiedzie które parametry/grupy mówią że rozrząd jest be? 004 - kolumna Synchro Angle. Trzeba delikatnie przekręcić bo jest za dużo na plusie (-3-+3 to norma)
Pablo_banita Opublikowano 17 Października 2008 Autor Opublikowano 17 Października 2008 [ 004 - kolumna Synchro Angle. Trzeba delikatnie przekręcić bo jest za dużo na plusie (-3-+3 to norma) Ale zwróć uwagę na wyniki kolegi w linku który podałem powyżej u mnie max 4,4 u niego 5,5 - a motor podobno zdrowy Nie żebym się upierał/znał ale jak pomyślę o rozbieraniu połowy auta to mnie trafia
spanky Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 [ 004 - kolumna Synchro Angle. Trzeba delikatnie przekręcić bo jest za dużo na plusie (-3-+3 to norma) Ale zwróć uwagę na wyniki kolegi w linku który podałem powyżej u mnie max 4,4 u niego 5,5 - a motor podobno zdrowy Nie żebym się upierał/znał ale jak pomyślę o rozbieraniu połowy auta to mnie trafia poprostu zesmy przeoczyli zły kat synchronizacji w tamtym watku ... [jest on zły tak samo jak u Ciebie ] to nie jest połowa auta tylko poluzowania trzech srub ...
Pablo_banita Opublikowano 18 Października 2008 Autor Opublikowano 18 Października 2008 to nie jest połowa auta tylko poluzowania trzech srub ... No to jak tak to napisz mi jeszcze których? Nie trzeba demontować chłodnic zderzaków itd?A może sam sobie coś ..... Edit : już mam a czy takie złe ustawienie może być przyczyną mojego odczucia braku mocy?[br]Dopisany: 17 Październik 2008, 11:42_________________________________________________ 004 - kolumna Synchro Angle. Trzeba delikatnie przekręcić bo jest za dużo na plusie (-3-+3 to norma) Zrobiłem logi statyczne i pokazuje 1,1 do 1,7 kręcić czy nie a jak kręcić to w kórą :gwizdanie: ? [br]Dopisany: 18 Październik 2008, 10:31_________________________________________________ -rozrzad do poprawy Zrobione zgodnie z zaleceniami 0 przy bucie wyskoczy czasem -0,6 Pozostaje jeszcze pytanie czemu mam wrażenie że jakoś słabo jedzie. Jakieś sugestie? PS. EGR "płacze" olejem - ale to pewnie na moc nie wpływa?
marewel Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 powiedzie które parametry/grupy mówią że rozrząd jest be? 004 - kolumna Synchro Angle. Trzeba delikatnie przekręcić bo jest za dużo na plusie (-3-+3 to norma) Radze sie wstrzymać i poczekać na loga statycznego. AJM ma mniejsza turbinę która zadane ciśnienie osiąga od 1500/obr może dlatego ciągnie lepiej z dołu
Pablo_banita Opublikowano 19 Października 2008 Autor Opublikowano 19 Października 2008 Radze sie wstrzymać i poczekać na loga statycznego. Za późno Logi statyczne : Przed http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2eddd352bed3a2e7.html Po http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6d8bd376f5f26ec8.html Na buta ta zmiana się nie przełożyła - a napewno jej nie odczuwam. AJM ma mniejsza turbinę która zadane ciśnienie osiąga od 1500/obr może dlatego ciągnie lepiej z dołu A później (2,5-3,5 kilo obr/min.) - nie trafia to do mnie. Nowsze auto i tak "udoskonalone" no zaraz mnie trafi.... powoli się zaczynam zastanawiać po co mi to było
marewel Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Na buta ta zmiana się nie przełożyła - a napewno jej nie odczuwam. Bo norma to -3/+3 a miales 1.7
Pablo_banita Opublikowano 19 Października 2008 Autor Opublikowano 19 Października 2008 Dzięki serdeczne za opinie. Możecie mi jeszcze powiedzieć na co rzucić okiem w sprawie zaworu EGR (jakie grupy i wartości) jak mniemam to statycznie?
Pablo_banita Opublikowano 21 Października 2008 Autor Opublikowano 21 Października 2008 003 normal i 003 bs .... Można prosić o ocenę : 003S : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2ba2a29ee00430a3.html 003BS : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/abcba7cbd05633e2.html I jedna ważna sprawa bodczas robienia 003BS usłyszałem że w jednej z pozycji (nie wiem już czy ON czy OFF) słychać było gwizd/świst nie wiem gdzie i co... może turbo a może powietrze niestety klekot silnika nie dał namierzyć "na ucho" co i gdzie (napewno pod maską ). Dźwięk był powtarzalny i trwał przez cały cykl ( no nie pamiętam on czy off) co to może być jakaś nieszczelność,podciśnienie,EGR???? [br]Dopisany: 20 Październik 2008, 18:53_________________________________________________Co się stało? Nikt nie pomoże?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się