Orleando 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Planuje wymiane rozrzadu tylko nie wiem czy firma INA jest odpowiednia ? Tak samo jakie klocki i filtry polecacie z jakich firm sa dobre ? Chodzi o a4 b6 2.5 tdi 180 km quattro silnik AKE . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 INa to przecież pierwszy montaż, jak najbardziej jakość ok, co do pomp wody, to rózne już miałem, żadna poza ori z serwisu nie wytrzymuje swoich zapisanych 120 tys km,. klocki ferodo premier, trw, ate ale nie ceramiczne, filtry, mann, knecht, purflux, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Ina będzie ok. Pompe polecam skf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Może być jeszcze HEPU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orleando 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Dziekuje bardzo za podpowiedzi na pewno przydadza sie takie informacje :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 jeszcze brakuje ci tylko ogarnietego mechanika żeby 2.5 ci ogarnął, miał blokady i zrobił wszystko tak jak trzeba,. łacznie z ustawieniem statycznego kąta wtysku po wymianie,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumoss 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tak naprawde jesli ma sie blokady, vag-a i troszke zamilowania do mechaniki to taka wymiana nie jest zadna filozofia :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 ale to jednak 3 rzeczy które trzeba mieć, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Nie zawsze trzeba ustawiać kąt wtrysku po wymianie rozrządu jeżeli dobrze wszystko zablokowane nic sie nie przestawic kąt pozostanie nietkniety ja wymieniałem sam i po sprawdzeniu na vagu nic się nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli 4 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ina będzie ok. Pompe polecam skf. Broń Cię Panie Boże przed pompą SKF Mnie właśnie padła przejechawszy mniej niż 80 tyś km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 kolego Suli, w innym temacie o b5 zapytałem włąsnie o te pompy, jakie macie z nimi doswiadczenia, wypoeiszdz się proszę, mi juz padło dwie, sporo przed spodziwana wymianą, niestety ori w serwisie, 250 pln,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Moja w poprzednim aucie trzymała 120tys i był wymieniany rozrząd nie wiem ile by więcej pociągnela ale od wymiany do wymiany dała rade. teraz mam w audi i juz 60tys i nic dalej śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and016 0 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 pamiętaj o wymianie termostatu odrazo zaoszczędzisz trochę kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orleando 0 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jak najbardziej wymienię wszystko już za jednym szlagiem żeby nie rozkopywać znowu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jeszcze wrazie co mozna szczotki i reglator w alternatorze nie zaszkodzi sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 A po zdjęciu osłon oceń stan napinacza paska wielorowkowego, właśnie zakończyłem wymianę głowic u kolegi w AKN po tym jak zużyty napinacz "wykosił" mu pasek a strzępy wkręciły się w rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się