Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozrzad


Orleando

Rekomendowane odpowiedzi

Planuje wymiane rozrzadu tylko nie wiem czy firma INA jest odpowiednia ? Tak samo jakie klocki i filtry polecacie z jakich firm sa dobre ? Chodzi o a4 b6 2.5 tdi 180 km quattro silnik AKE .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INa to przecież pierwszy montaż, jak najbardziej jakość ok,

co do pomp wody, to rózne już miałem, żadna poza ori z serwisu nie wytrzymuje swoich zapisanych 120 tys km,.

klocki ferodo premier, trw, ate ale nie ceramiczne, filtry, mann, knecht, purflux,

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze brakuje ci tylko ogarnietego mechanika żeby 2.5 ci ogarnął, miał blokady i zrobił wszystko tak jak trzeba,. łacznie z ustawieniem statycznego kąta wtysku po wymianie,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde jesli ma sie blokady, vag-a i troszke zamilowania do mechaniki to taka wymiana nie jest zadna filozofia :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze trzeba ustawiać kąt wtrysku po wymianie rozrządu jeżeli dobrze wszystko zablokowane nic sie nie przestawic kąt pozostanie nietkniety ja wymieniałem sam i po sprawdzeniu na vagu nic się nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ina będzie ok. Pompe polecam skf.

Broń Cię Panie Boże przed pompą SKF :strachliwy:

Mnie właśnie padła przejechawszy mniej niż 80 tyś km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Suli, w innym temacie o b5 zapytałem włąsnie o te pompy, jakie macie z nimi doswiadczenia,

wypoeiszdz się proszę, mi juz padło dwie, sporo przed spodziwana wymianą, niestety ori w serwisie, 250 pln,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja w poprzednim aucie trzymała 120tys i był wymieniany rozrząd nie wiem ile by więcej pociągnela ale od wymiany do wymiany dała rade. teraz mam w audi i juz 60tys i nic dalej śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętaj o wymianie termostatu odrazo zaoszczędzisz trochę kasy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej wymienię wszystko już za jednym szlagiem żeby nie rozkopywać znowu silnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wrazie co mozna szczotki i reglator w alternatorze nie zaszkodzi sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po zdjęciu osłon oceń stan napinacza paska wielorowkowego, właśnie zakończyłem wymianę głowic u kolegi w AKN po tym jak zużyty napinacz "wykosił" mu pasek a strzępy wkręciły się w rozrząd :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...