Pinki 202020 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Witam wszystkich. Jestem tu nowy i mam mały problem z Moja audi 1,8t Agu więc tak zmieniłem oryginalny zawór na blow offa firmy epman regulowany na postoju kiedy daje gazu i puszczam robi psss tak jak być powinno myślę sobie ok czas się przejechać to tak jedynka do 5 tys obrotów i zmiana na dwójkę psss i audi nie chce jechać cały czas tak jak by syczało z tego zaworu szarpie brak mocy regulowaŁem na różne sposoby dalej to samo co z tym zrobić?? Proszę o pomoc z góry dzięki
bin85 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Jak syczy cały czas z zaworu to jest nieszczelny i to powoduje brak mocy.
Pinki 202020 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Ale na postoju jak daje gazu to domyKa go do końca a jak jadę to tak jak by się otworzył i nie domknął do końca może dać mocniejszą sprężye???
arek_cccp Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Często są problemy właśnie z bovami gdy nie ma konkretnego softu pod to. Ludzie kombinowali ze spreżynkami itd lecz efekt mizerny. Najlepiej soft było by zrobić według mnie. Być może sam ten zawór jest lipny, zostaje też opcja założenia stożka i seryjnej dvki + zrobienia tipa co według mnie jest najlepszymm wyborem.
Pinki 202020 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Założyłem Blowa tak jak tu https://www.google.pl/search?q=blow+off+epman&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_uszVyJ7PAhVJQpoKHUERCOIQ_AUIBygB#imgrc=ZFaSzir4pD15XM Może by spróbować takich Properfect https://www.google.pl/search?q=blow+off+epman&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_uszVyJ7PAhVJQpoKHUERCOIQ_AUIBygB#tbm=isch&q=blow+off+properfekt&imgrc=9Tlgn_27j3XmaM Albo może hks https://www.google.pl/search?q=blow+off+epman&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_uszVyJ7PAhVJQpoKHUERCOIQ_AUIBygB#tbm=isch&q=blow+off+hks&imgrc=LpY2tfuCgXlj2M%3A Co o tym myślicie
bin85 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Ale na postoju jak daje gazu to domyKa go do końca a jak jadę to tak jak by się otworzył i nie domknął do końca może dać mocniejszą sprężye??? na postoju niema ciśnienia w dolocie dlatego jest ok, jak depniesz to już nie trzyma ciśnienia
Pinki 202020 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 A jak by dać twardszą sprężyne
przetyc Opublikowano 14 Lipca 2017 Opublikowano 14 Lipca 2017 Mam BEXa dłubniętego programem, na dniach wrzucam DP i dodatkowo zamarzyło mi się "pssst". Widzę że ogólnie atmosfera nieciekawa jeśli chodzi o zawory upustowe i naszymi 1.8T sie nie lubią. Co myślicie o hybrydzie DV od properfekta niby dedykowanej do 1.8T?? Wybić sobie z głowy?? Zasada działania tego ustrojstwa chyba trochę inne niż BOV?? To taki zamiennik oryginalnego DV tylko że robi "pssssst"? Ktoś może jeździ lub jeździł na properfekcie w 1.8T i chciałby opisać wrażenia ??
Rafciu_js Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Dnia 5.07.2016 o 10:25, Lorence napisał: A firmę properfekt z tego co pamiętam to nasz forumowy tuner gregor10 odradzał. A co kolega Grzegorz polecał ? Aż taki zły ten Properfect chyba nie jest.
Czarny4 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Koledzy mam bexa z ko3 hybryda okolice 260 kunia. Chcialbym wlozyc ori dv, lecz miec tez fajny dzwiek tej dv. Aktualnie mam forge splittera. Tipa mam ogarnietego wiec podesle ktos jakis fajny setup by to konkretnie brzmialo na ori dv ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się