patryk.mc Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Cześć, w moim przypadku raczej sprawdził się scenariusz z uszkodzoną uszczelką pod głowicą. Opcji naprawy tego nie będę miał aż do lipca. Mam możliwość zakupu takiego specyfiku: http://www.steelseal.co.uk/Co o tym sądzicie? Może ktoś z was się z tym spotkał, warto to lać i nie będzie jakiś zmian na gorsze w pracy silnika?
robitl Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 lepiej nie lej tego typu rzeczy bo później możesz nie tylko uszczelkę mieć do roboty. zrzucenie głowy i wymiana uszczelki to nie aż taki wielki wydatek.
jacek70 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Duże ryzyko . Wymień uszczelkę i będzie pewne i na lata. A takie specyfiki uszczelki ani nie naprawią, ani nie zastąpią.
gregson Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Witam, jakiś czas temu zauważyłem, delikatny wyciek płynu od strony pasażera z tyłu silnika na długości ok 3cm. Wyciek na połączeniu bloku z głowicą. Sciągnołem głowicę rozebrałem na części do planowania okazało się, że gniazda pompowtryskiwaczy są już trochę wybite (może nie mocno ale na tyle, że jakbym zaskładał nowe uszczelniacze pompowtryskiwaczy to istniało by ryzyko uszkodzenia oringów). Udało mi sę kupić głowicę, z niemal, że idelnymi gniazdami, głowica była już zplanowana. Założyłem oczywiście wszystkie nowe śruby na stopki do wałka, na płytki pompowtryskiwaczy oraz dźwignię pompowtryskiwaczy. Pod głowicę nowa uszczelka elring i nowe śruby. Złożyłem wszystko z zachowaniem momentów i kolejności dokręcania. Po trzech dniach lipa znowu cieknie jeszcze gorzej niż wcześniej. Podejrzewam, że coś jest nie tak z blokiem, co o tym sądzicie ? czy ktoś może się spotkał z czymś takim ? Jutro postaram się zapodać jakieś fotki Dzięki Pozdrawiam. Edytowane 25 Września 2015 przez gregson
Horneth Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 A nie cieknie Ci z krućca na głowicy ? Rzadko kiedy zdarza się że cieknie płyn właśnie z uszczelki pod głowicą.
gregson Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) raczej nie, na głowicy starej i nowej jest ten sam objaw tylko na tej splanowanej (nowej) jest gorzej zamieszczam link do zdjęcia --http://zapodaj.net/a124c8661e9e7.jpg.html Edytowane 25 Września 2015 przez gregson
marson Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Sprawdz odpowietrzenie silnika ( w deklu klawiatury)
piotrsob1 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Sprawdz odpowietrzenie silnika ( w deklu klawiatury) A co ma piernik do wiatraka ? Jakoś nie widzę ciągu przyczynowo-skutkowego pomiędzy ciśnieniem w skrzyni korbowej, a wyciekiem chłodziwa z silnika Jeżeli był by to wyciek oleju , to wtedy inna sprawa ... Co do bloków , to zdarzają się powichrowane bloki , szczególnie jak motor miał w przeszłości problemy z temperaturą , a precyzyjniej z brakiem chłodzenia Wtedy sprawa jest poważna, bo koszty naprawy takiej usterki są duże i trzeba się zastanowić czy nie taniej i lepiej będzie kupić drugi silnik
gregson Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Trochę dziwna sprawa, auto mam od kilku lat i nigdy nie miałem problemów z chłodzeniem. Sciągnę głowicę jeszcze raz i zobaczę jak wygląda ten blok. Może oddam do planowania płaszczyzny bloku. Trochę dużo pracy. Na allegro jest dużo bloków jak i całych silników ale jaka jest gwarancja, że są ok . Napewno koszt będzie duży, same nowe śruby do wału i stopek korbowodów trochę będą kosztowały, może sprzęgło przy okazji trzeba będzie zrobić . Wyciągał ktoś kiedyś taki silnik, może jakieś wskazówki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się