s3marek Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Specjaliści taki mam problem z autem. Mianowicie jak ruszam lub jadę ze skręconymi kołami to czuć wibracje na całym samochodzie. Dzieje się to też na wstecznym. Dodam że zauważyłem że padła mi osłona przegubu. Ale te wibracje mam już dużo wcześniej. Zamówiłem dzisiaj nowy przegub i wymienię. Co by to ewentualnie mogło być po za przegubem zewnętrznym? Auto to A4 B8 2.0 TFSI QUATTRO. Z gory dzięki za pomoc.
jacek70 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Osłona pada to może i przegub też w kiepskim stanie. Bród pod osłoną , piasek mógł załatwić przegub. Zobacz co będzie po wymianie?
s3marek Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 No tak zrobię. Cała felga w smarze i zawieszenie :/
matriw Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 cześć, mam taką samą sytuację, ale tylko wtedy gdy koła skręcone na maxa. Tak jak by opony się nie toczyły, a sunęły "bokiem". Rozwiązałeś jakoś ten problem?
G.R.E.G.O.R Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Witam Panowie. U mnie to samo się dzieje. Zaczęło się przy maksymalnym skręcie a teraz już na wpół sręconych kołach wibruje. Najbardziej to czuć na luźnej nawierzchni - szuter, piasek. Tak jakby przednie koło sunęło trochę bokiem a się nie toczyło. Również z ciekawością czekam na jakieś podpowiedzi. Moja maszyna to A4 B6 Quattro 3.0 benzyna
maciejano Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 mądre forumowe głowy mówią,że to początki końca dwumasowego koła zamachowego.... ile w tym prawdy, nie wiem, nie zbadałem tematu 1
matriw Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) @G.R.E.G.O.R jedź gdzieś na parking pod market i sprawdź sobie czy jak kręcisz kółka bez gazu na 1 biegu to też masz wibracje. U mnie nie było nic, tylko wtedy gdy ruszałem ze skręconymi kołami na max. Skończyło się dwumasem-problemu juz nie ma Ty masz B6...sprawdź ewentulanie czy masz tak w prawo jak kręcisz i w lewo. U mnie w B6 po wymianie przekładni i pompy miałem tak na jedną stronę (podobno magiel złożony źle, tj nie symetrycznie i dlatego - tak mówił mechanik). Rozumiem więc że mimo ze tarło to w lewo skręcał bardziej Edytowane 18 Czerwca 2015 przez matriw
G.R.E.G.O.R Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) Sprawdzałem na parkingu i faktycznie jakby mniej ale też wibruje jak kręcę się w koło. W automacie też jest dwumasa? I jaki ona może mieć wpływ na jazdę na skręconych kołach? Panowie odświeżam temat - właśnie jestem po wymianie obu przegubów wewnętrznych bo zaczęło mi trząść całym samochodem. Jak je wymieniłem zniknęły też wibracje przy skręconych kołach - wygląda na to, że te wibracje były objawem kończących się przegubów wewnętrznych. POZDRAWIAM Edytowane 5 Marca 2016 przez G.R.E.G.O.R
omzig Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Czyli przeguby wewnętrzne były przyczyną... Jak rozpoznać ich zużycie? Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez omzig
Kopter Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Dnia 17.06.2015 o 14:30, maciejano napisał: mądre forumowe głowy mówią,że to początki końca dwumasowego koła zamachowego.... ile w tym prawdy, nie wiem, nie zbadałem tematu Możesz powiedzieć coś więcej ? U mnie też występują wibracje przy maksymalnym skręcie i toczeniu się np. podczas wyjeżdżania z garażu.
Gość Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Wibracje czasem w zaleznosci od nawierzchni przy pelnym np nawracaniu przy mechanizmie roznicowym zawsze beda, jest to normalny objaw.Inne wibracje przy manewrach na postoju sa zwiazane z niewydolnym ukladem cisnienia wspomagania. Jezdzic panowie
Kopter Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Dnia 5.05.2017 o 20:20, execuiter napisał: Inne wibracje przy manewrach na postoju sa zwiazane z niewydolnym ukladem cisnienia wspomagania. Mam wspomaganie elektromechaniczne
mpj92 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) Mam podobny problem - wibracje podczas ruszania na skręconych kołach, mocniejsze i większa częstotliwość im bardziej skręcone koła. Wrażenie jest takie jakby z tylnych kół / tylnego mostu było takie tępe bicie. Jak toczę się ze skręconymi kołami bez gazu to nie ma tego. Przy ruszaniu z kołami na wprost i normalnej jeździe nie ma żadnych stuków ani innych dźwięków. Ktoś miał identyczne objawy i jakoś rozwiązał sprawę? Dosyć irytujące to jest i wątpię, że w quattro to normalne jak niektórzy piszą... Można wykluczyć dwumasę jak wibracje i bicie słychać z tylnej części samochodu? Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez mpj92 1
DanielM Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Ktos rozwiazal problem jak wyzej? U mnie w a4 quattro 2.0 tdi 2012 tez jest halas i wibracje przy ruszaniu i cofaniu na skreconych kolach
mirass18 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Witam Koledzy podczas ruszania na pełnym skręcie odczuwałem, jak to określi kolega powyżej, "tępe bicie/wibracje" tak jakby z tylnego mostu. Pomimo tego, że producent nie określa konieczności wymiany oleju w skrzyni biegów i w tylnym moście to jednak wymieniłem bo uważam, że nie ma oleju, który nie traci swoich właściwości w czasie eksploatacji. W pierwszej fazie wymieniłem olej w tylnym moście (weszło około 1,2L Motul Geer 300 75W90), co przyniosło jakiś efekt jednak wibracje były nadal słyszalne ale może trochę mniej. Kluczowa jednak była wymiana oleju w skrzyni biegów (weszło około 2,4L Motul Geer 300 75W90). Wibracje jak ręką odjął?
Pabloo82 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 W dniu 18.07.2018 o 09:40, mirass18 napisał: Witam Koledzy podczas ruszania na pełnym skręcie odczuwałem, jak to określi kolega powyżej, "tępe bicie/wibracje" tak jakby z tylnego mostu. Pomimo tego, że producent nie określa konieczności wymiany oleju w skrzyni biegów i w tylnym moście to jednak wymieniłem bo uważam, że nie ma oleju, który nie traci swoich właściwości w czasie eksploatacji. W pierwszej fazie wymieniłem olej w tylnym moście (weszło około 1,2L Motul Geer 300 75W90), co przyniosło jakiś efekt jednak wibracje były nadal słyszalne ale może trochę mniej. Kluczowa jednak była wymiana oleju w skrzyni biegów (weszło około 2,4L Motul Geer 300 75W90). Wibracje jak ręką odjął? Ze stronki motula wynika iz 0.9 pojemnosc. Czyli ile tego oleju kupowac ? Wszedzie ten sam skrzynia dyfer...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się