Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pompa vacum


alcapone86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio zauwazylem ze silnik mojego samochodu jest troche zabryzgany olejem lub paliwem czy mazia . Okazalo sie ze cieknie z poluzowanego krucca pompy vacum. Samochod nie ma mocy z dolu a niekiedy jest bardziej dynamiczny czy to moze byc spowodowane tym poluzowanym kruccem?

Jest mozliwosc ten kruciec jakos naprawic nie wyciagajac tej pompy z silnika? czy tylko wymiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy chodzi o kruciec od strony kolektora ssacego wspomagajacy serwo???

http://imageshack.co...9866/1p4rWn.jpg

czy chodzi o kruciec od strony kolektora ssacego wspomagajacy serwo???

http://imageshack.co...9866/1p4rWn.jpg

http://imageshack.co.../149/VQcIzC.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu.

ale czy to moze powodowac zamulenie auta z dolu?

mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu.

ale czy to moze powodowac zamulenie auta z dolu?

u ciebie byly jakies objawy tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko mozliwe, bo daje podcisnienie na serwo i ktorys z zaworow sterujacy, tylko nie wiem dokladnie ktory to zawor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzales w jakim stanie jest zawor egr, moze sie przycina i z tad spadek mocy. co do przeplywki, przeplywka tez moze powodowac spadek mocy, wieksze spalanie, najlepiej podpiac pod vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byl podpiety pod waga i nie pokazalo bledu przeplywki i parametry byly ok ale jak ja odepne to samochod jedzie tak samo jak z podpieta tak powinno byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walcze dokładnie z tym samym co Ty, tylko nie mam zadnych plam czy wyciekow oleju. Jeżeli masz luzny krociec vacum to szukaj uzywki i wymieniaj pompe bo masz nie prawidłowe podciśnienia i osprzęt nie jest prawidłowo wystereowany. Pewnie po tym zabiegu wszystko wroci do normy. Przeplywki się nie czepiaj, ja u siebie ja wymieniłem na nowa bo tez ja podejrzewałem (poprzednia okazala się sprawna, jak się uprzesz to mam do odsprzedania). Stawiam na vacum. Ewentualnie podjedz do mechanika, podepnij wacuometr przed zaworkiem zwrotnym i ruszaj kroccem, jak podciśnienie będzie skakać to masz odpowiedz. ( przepraszam za brak polskich znakow cos mi się z kompem dzieje )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta pompe vacum mozna wymienic samodzielnie czy to jest jakis wyzszy stopien wtajemniczenia?

Tu masz filmik z komentarzem co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta pompe vacum mozna wymienic samodzielnie czy to jest jakis wyzszy stopien wtajemniczenia?

Tu masz filmik z komentarzem co i jak

wielkie dzieki filmik wszystko super wyjasnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelny króciec podniśnienia pompy tandem, to zbyt niskie wartosci podcisnienia sterujacego poprzez N75 turbina.

krociec jak napisal jeden z kolegow trzeba docisnac jak najglebiej i zapunktowac. mozna go dodatkowo uszczelnic.

poza tym zrób logi. wtedy będzie można określić gdzie leży problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep młotkiem tak aby króciec był sztywno, odłuść i oklej poxyliną lub innym tawrdym klejem do metalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby to wykonac trzeba wymontowac ta pompe czy da rade jak jest zamontowana ?


bo jezeli w gre wchodzi wymontowanie to juz chyba lepiej kupic uzywke ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko robisz na aucie.

pompa vacum wymieniona logi porobione niby wszystko idealnie tak jak ma byc a auto dalej mulaste z dolu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...