Konrad222 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Witam wszystkich klubowiczów, Miałem ostatnio sytuacje w której musiałem jechać dosłownie na czas, prędkość około 220. Po wyhamowaniu zauważyłem że auto zostawia za sobą dość duże ślady. Zatrzymałem się, otworzyłem maskę, okazało się że płyn chłodniczy w zbiorniczku jest dosłownie na samym dnie, a co więcej cały silnik i komora zalana płynem. Mechanik postawił diagnozę: Uszczelka pod głowicą. Niestety nie jestem znawcą w tym temacie, jednak autem chce pojeździć dłużej i mam w planach zamontowanie instalacji LPG. Czy może mi ktoś jak będzie przebiegał proces naprawy ? jakie koszta itp.? (zaznaczę iż nie chce na tym oszczędzać). Granica 2 tyś zostanie przekroczona ? Pozdrawiam
kawowy19 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 skoro mechanik stwierdził uszczelkę pod głowicą to z nim musisz gadać. Bo równie dobrze mógł pęknąć króciec z tyłu głowicy albo wąż i przy takiej prędkości wywaliło. Najpierw dokładnie sprawdzić. A koszta głowicy itd to zależy gdzie i zależy jak mocno będzie ingerowane w nią.
szakal222 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Rownie dobrze mogl korek w zbiorniczku wyrownawczym mogl pasc .wymien i patrz co sie dzieje
kawowy19 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 właśnie kwestia którędy wywaliło ten płyn w ogóle
szakal222 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Korek kosztuje smieszna kase.zaczal bym od tego .u mnie tez tak bylo.kombinacji milion a takie badziewie padlo
Konrad222 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Diagnoza to uszczelka. Żaden korek itp.
azure Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 To ją wymień i po problemie... oby! koszty mogą być różne, zależnie od skali naprawy.
szakal222 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Test byl robiony ?maz sie pokazala gdziez.w zbiorniczku sa slady oleju? Ale skoro padla taka diagnoza to do dziela i tyle .co tu wiecej sie scierac
mroziu22 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 polecam samemu zajrzęc po machę chyba że wolisz oddać kasę innym Diagnozy mechaników to jak wróżna w TV. Tutaj może być kilka rzeczy. Bardzo podejrzany jest krócić z tyłu silnika (przed akumulatorem) często gęsto się wypina bo technologia montaży jest słaba. Walczyłem z tym z a4 b6 i po wymianie 4-nika i dobrym spasowaniu króćca do szoferki wszystko przeszło ale kosztowalo mnie to kilka litrów płynu i kilkukrotne mycie rączek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się