Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Gwizd Turbiny po regeneracji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie posiadam audi a4 b6 1,9 AWX moja turbina to garett. Miałem problem z nią bo niestety przeciekała postanowiłem wysłać ja do Łodzi Firma Dynamica po otrzymaniu zamontowałem ją zgodnie z procedura nowe

- Olej

- Filtry

- odpalenie przy odpiętych pomowtrysków w celu aby nie odpaliła na sucho.

Po przejechaniu 6000 tys. zobaczyłem ponowny ubytek oleju wiadomo TDI brało i bierze olej doładowane silniki biorą lecz ten miał ubytek 2mm od miarki oraz zapocone Łopatki postanowiłem ją wysłać.

Po ponownym otrzymaniu dostałem ją o usłyszałem słowa ,,Nic się z nią nie dzieje jest wszystko ok,, Zamontowałem lecz po odpaleniu po dodaniu gazu słychać cichy Gwizd bez szumu sam czysty gwizd jak wchodzi na obroty. Pierwsza diagnoza nieszczelność okazuje się że wszystko szczelne przed montażem turbo od strony chłodnicy było czyste lecz od strony wydechu takie jakie wysłałem odymione takie dostałem przednia część czysta jak nowa. Po zrobieniu 3000 km postanowiłem to sprawdzić innym się to podoba przy wyłączonych odbiornikach ją słychać mnie to irytuje. Okazuję się, żę turbo jest suche brak wycieków pecenia wirnik ma luzy ale nie obciera o obudowę wyczytałem , żę mają do 0,50 luzy oraz 0,08 poprzeczny wszystko się zgadza. Zaczyna gwizdać od małych obrotów do 2200 przestaje podczas jazdy gdy jadę z 2200 stała prędkością nic nie słychać ale przy ruszaniu słychać gwizd co może być jej powodem gdzie szukać problemu koleś powiedział można ją wysłać ponownie do nas ale pana robocizna koszty jak nie puszcza oleju auto dobrze ciągnie jest sens. Ok ale dźwięk gwizd od początku do 2200 słychać tak jak by turbina wchodzi na obroty i dźwięk gwizd ucicha po odjęciu gazu. Oleju nie ubywa nie kopci gdzie szukać problemu auto ciągnie bardzo dynamicznie nie ma przerw po dodaniu gazu auto czuje że żyje

.


Proszę was zrobiłem na niej 3000 jest sucha łopatki suche nie obcierają o obudowę luz delikatny po ściągnięciu przewodów widać łopatki są w takim stanie jak przed montażem oleju nie ubywa lecz gwizd wydaje mi się że słychać ten gwizd bardziej od strony katalizatora w tych okolicach turbiny badałem ja przyrządem do nasłuchu słychać przez nasłuch gwizd z turbo. Gwizd nie jest taki jak przy padającej turbiny tylko gwizd delikatny słyszalny w aucie przy wyłączonych odbiornikach bardzo czysty gwizd gdy dodaje gazu podczas jady gdy puszcze nogę gwizd cichnie podczas stałej prędkości turbo nie słychać tylko gdy auto wchodzi na obroty

ten sam gwizd pleciona wymienona

znalazłem podobny temat pisze tam może o uwalonych łopatkach tu są ok i jest po Regeneracji po reklamacji dostałem papier wszystko jest jak się należy Plecionka wymieniona na nową spawana wszystko szczelne żadnych przedmuchów nie ma

Opublikowano (edytowane)

a masz katalizator? bo po wycienciu kata też głośniej słychać turbine, moja turbina też tak gwiżdze i nic się niedzieje :) . jaki olej lejesz?

Edytowane przez łukasz14bn
Opublikowano

Katalizator jest nic nie ruszane czysty widać nie jest zapchany nic wymieniłem złącze elastyczne na nowe nieoryginalne niestety na starym nie nie odpalałem turbiny po zwrocie bo postanowiłem wymienić na nową moja byłą już wysłużona wyciąłem wstawiłem nowe nocowanie do turbiny ma wcięcia na śruby olej Castrol EDGE 5w30,

Opublikowano

na moje oko nie została doważona,ja miałem przykład na wielu sztukach używam na co dzień doważarki turbo technics zakres między 0-60tys obr jak wywala mi powyżej 1,5 na skali gwizd na niskich obrotach jest dość nie przyjemny dla ucha... po docięciu nie ma problemów z dźwiękami... a na ogół najlepiej jest zakręcić do 150tys wtedy masz pewność że na aucie nic się nie stanie. Sprawdź czy nakrętka na wirniku jest świeżo cięta od góry jesli nie zadzwoń i grzecznie powiedz Panu że żądasz doważenia turbiny

Opublikowano

W mojej rury do IC sam IC jest suchy EGR nie cieknie Odma nie puszcza oleju turbo po regeneracji ciągnie dużo lepiej na 2 biegu po dodaniu pełnego gazu podczas jady opony się zakręcą, Wężyki od N75 wszystkie jak tylko są wymieniłem na nowe w oplocie takie jakie były oryginalne każdy jeden moje były już twarde


Może kwestia oleju nowy coś zmieni wiadomo ma gwarancję do końca października ale jak wyśle ją kolejny raz powiedzą nic się z nią nie dzieje wyczyszczą na nowo jak pierwszą raza ale napewno wiem jedno chodz powiedzieli że jest ok nie puszcza już oleju nie ubywa i auto jest żywe pozbyłem się jednego problemu czyli ciekła to teraz gwiżdze ja na filmiku przecież to irytuje i nie wiem co zrobić dać ja kolejny raz i jeździć i nic jej nie będzie bo wirniki są w idealnym stanie jak jak po reklamacji a przejechałem 3000 suche widać pisak zamalowany na łopatce nic nie obciera nie są podtarte luz delikatny jest ale tak ma być znalazłem w książce że powinien wynosić max 0,50 poprzeczny i w 0,08 co jest powodem tego gwizdania łożyska jak są nowe odrazu po pierwszym uruchomieniu pojawił się gwizd czy da się to wyeliminować dodam żę od strony wydechu na reklamacji nie byłą czyszczona ale przez 9000 tys by się nic nie zabrudziło po regeneracji nie było tego lecz po reklamacji


nie jest bo widziałem wirnik wiec jestem pewien że nie


Dawid jeśli chodzi o tą pierwsza nakrętkę nic nie widać jest wyczyszczona na nowo a tył od strony katalizatora nie ruszany

Opublikowano

moja stara turbina gwizdała jak czajnik na wolnych obrotach :D, teraz mam od awx i też gwiżdze ale po lekkim dodaniu gazu tak jak jest u ciebie. i nic sie nie dzieje zrobione jest ok 25 tyś. ale jak ci gwizd przeszkadza to musisz pisać dalej,

Opublikowano

Firma jest na tyle ok że gdy zadzwoniłem powiedzieli mi jeśli się pan obawia ma pan prawo do wysyłki proszę podać adres wyślemy kuriera i odeślemy. Mam nadzieję że tą raza też tak zrobią dziękuje kolego za sugestię przynajmniej będe wiedział co im powiedzieć. Jestem obecnie za granicą powiedz mi czy podczas użytkowania mogę ja uszkodzić w jakiś sposób

Opublikowano

jeśli jest nie ruszona to na 90% nie jest doważana. Dali Ci certyfikat doważenia chociaż?? jutro jak będę w robocie mogę Ci wysłać zdjęcie jak to wyglada. Ogólnie jeśli jest ich wina to jak się uprą to ciężko będzie Ci ich błąd udowodnić. Podam Ci numer to zadzwoń do mnie pomogę Ci z tą reklamacją jak chcesz to reklamować

Opublikowano

Łukasz wszystko fajnie ale człowiek daje 600 zł mówią jesteśmy najlepsi w Polsce zakładam i ubywa olej wkur....... się pośrednik mówi ci wmawia odma odma wysyłam ją dostaje na po reklamacji gdzie wcześniej nie gwizdała pozbywasz się problemu z puszczaniem oleju i powstaje nowy gwizd mnie pod czas ruszania i rozpędzania auta denerwuję i człowiek stara się jakoś temu zaradzić dzięki temu forum udaje mi się pozbyć wielu problemów i są tu wspaniali ludzie którzy udzielają opini porad. Chodzi mi o to Łukasz że gdy ona się rozleci po gwarancji to będą koszta większe a turbinę nie dałem ze względu na to że padała lecz puszczała olej. Jeśli nic jej się nie będzie działo oleje to bo wyciąganie jej na nowo uszczelki to jest jednak trochę czasu zajmuje

Opublikowano

Sory ale za 600zl nie ma co sie spodziewac dobrej regeneracji zanizaja ceny i skladaja na sztuke a potem problemy ludzie przez to maja...

Opublikowano

Prawdopodobnie oś turbinki nie jest centralnie w srodku muszli. Gwizd pojawia sie wtedy gdy między wirnikiem a stroną zimną jest nierównomierny luz. Trzeba rozkrećić częśc zimną i spróbować ustawić ją centryczne względem wirnika.

Opublikowano

czy samemu jestem w stanie to zrobić ustawić czy nawet nie ma takiej możliwości denerwuje mnie to bo turbina była sprawna jeśli chodzi o moc lecz puszczała olej wiec dałem na reklamację wszystko fajnie przyszła wyczyszczona przednia część od strony frontu od strony kat. czarna tak jak przed wysyłka teraz oleju nie puszcza ale ten gwizd jest denerwujący. znów ją wyślę zrobią luz problem pojawi się inny. Jestem z okolic Częstochowy gdy zadzwonię do warsztatów z Czewy każdy pośredniczy wysyła do Dynamica Łódź do Kielc to samo każdy warsztat i każdy z nich mówi nigdy nie miałem z nimi problemów turbiny od nich działają Tak tylko czemu z moją jest taki problem czy na każdym kroku muszą cię oszukiwać i gdy coś idzie na reklamację to działania są takie zapłacone było to teraz tanim kosztem aby zbyć klienta. :( szkoda mówić teraz nie wiem jestem za granicą w Holandii wracam za 2 miesiące i czy przez ten gwizd może ją w jakiś sposób uszkodzić czy też nie nic jej nie będzie. Nic tak nie denerwuję jak musisz ją wyciągnąć chodź jest dostęp to auto stoi w garażu gdy dzwonię mam prawo do wystawienia papieru co i jak było robione a mam tylko wykaz z turbiny wysokoobrotowej 250 000 tys obr. i nic więcej Gdy zadzwoniłem powiedzieli nom nie powinno jej słychać. Tyle to ja sam wiem hmm gwizd może być nieszczelność jak jak wszystko przed było ok nagle po założeniu zrobiły się sita z rur. Hmm trzeba ja odesłać do nas ale skoro u nas było wszystko ok wiec czy jest sens mówię Proszę pana dałem 600 zł chodz dla jednych ta kasa to nic ale to podstawowa regeneracja całkowity koszt 1200 zł przed pierwszą wysyłka była oceniana i cena została podana przez turbiarza cena takiej naprawy 600 zł ok tylko teraz tracę czas nad naprawą którą nikt mi nie zwróci oleje i męczenie silnika a każda rozbiórką wiąże się nowe uszczelki cena niska lecz zamówić i 3 razy kupić w sklepie patrzą na mnie jak na Debila który szuka dziury w całym jeśli inni podchodzą tak do sprawy to jest ich problem lecz dla mnie chcę mieć sprawny dobry samochód i trochę nim pojeździć zrobiłem nim 30000 tys od 3 lat co problem jest jeden turbina hmm gdybym wiedział że tak będzie szukał bym kogoś sprawdzonego na forum ale człowiek uczy się na błędach napewno będe chciał udowodnić że turbina jest źle zrobiona ale nasi rodacy powiedzą źle użytkowana zły montaż oraz od pośrednika usłyszałem że zakładają tylko specjalne warsztaty zajmujące się mechaniką. Wiem jedno nie oddam nikomu mojego auta do naprawy bo są w moich okolicach oszuści oraz potrafią coś urwać obrysować oraz ubrudzić tapicerkę.


600 zł za podstawowa regenerację hmm niska cena ale większość takich cen występuje na allegro oraz innych aukcjach


Czy jest ktoś w stanie sprawdzić mi ta Turbinę oraz zrobić ja jak należy jakie koszty i teraz skoro uszczelniacze wymienione czyszczona itp zależy mi aby ta turbina nie puszczała olej oraz nie było słychać tego gwizdu który irytuje

Opublikowano

Wasyl czy uporałes sie z tym "gwizdem" ? 

u mnie po pelnej regeneracji za ktora zaplacilem 1500 zl mam identyczny gwizd, warsztat dal gwarancje na dwa lata, mam wydruki, maszyna na ktorej byly pomairy podobno najlepsza(za milion żekomo,)  oddalem auto  do mechanika ktory wymienial turbo i sam odsylal do wyspecjalizowanego serwisu turbo na sprawdzenie, skonczy sie penie na ponownej wysylce so serwisu na sprawdzenie, obawiam sie zeskonczy sie na odpowiedzi ze wszystko jest ok

Opublikowano

Widzę że stary temat ale dopadła i mnie. Turbo po regeneracji. Przejechane 2000 tys kilometrów i wszystko było ok do wczoraj. Zaczęła gwizdac jak na filmiku kilka postów wyżej.  Mechanik ja dziś wyciągnął i jest jak nówka. Wszystko ok. Czarna magia. Macie jakieś pomysly

Opublikowano

edit. wczoraj wymienilem na inne turbo i jest cisza. dodam ze nie mam katalizatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...