Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CHECK cały czas się pali - po zagazowaniu auta


olivierofm

Rekomendowane odpowiedzi

Mam sytuację jak w tytule. I teraz pytanko, czy da się to jakoś usunąć? Słyszałem, że to powoduje katalizator (podobno sondy są bardziej czułe, czy coś takiego) i można je wyciąć (nie znam się totalnie). Jeżeli ktoś z Was miał lub ma taką sytuację i wie o co c'mon - to byłby wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specjalistą w tej materii, ale śmierdzi mi to niedopracowaną mapą LPG :P. Jedź do gaziarza i niech poprawia ^^.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dziwne...bo gaziarz mówił, że liczba oktanowa gazu jest znacznie wyższa od benzyny i komputer silnika mierzy wiele sygnałów i dostosowuje parametry pracy silnika do liczby oktanowej paliwa i to norma w a4.... To ja już zgłupiałem...

Edytowane przez olivierofm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie emulator sondy,wkrec go w 2 sondę,nastepnie wkrec sonde i z głowy.

Można też wył sondę ale to więcej zabawy kosztuje.

Gazownik powinien to zrobić tak ze nie powinno byc Check-a ale tragedii nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnij w pierwszej kolejności vag-a i będziesz wiedział co dalej a jak nie to zmień gazownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracaj do gaziarza i niech to poprawia w ramach reklamacji usługi. 1.8t są tak obcykane że nie ma prawa świecić się żaden check.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dziwne...bo gaziarz mówił, że liczba oktanowa gazu jest znacznie wyższa od benzyny i komputer silnika mierzy wiele sygnałów i dostosowuje parametry pracy silnika do liczby oktanowej paliwa i to norma w a4.... To ja już zgłupiałem...

czytaj: nie wiem co robię, ale może jakoś będzie jeździć... ma zrobić tak żeby było dobrze, a jak nie umie, to jedź do kogoś innego a temu majstrowi wystaw rachunek ;) ale najpierw sprawdź VAGiem, czy kat nie dokonuje żywota ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy pisza, jeżeli do momentu instalacji LPG było ok a po jej montażu swieci check, to reklamuj lub zmień gazownik bo z tego co mówi nie ma pojecia o lpg. Auto ma jeżdzić jak na benzynie bez checka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina gaziarza . Albo mapy rozjechane, albo przewody za cienkie przez co dawka uboga. A o oktanach niech nie opowiada bo to wszyscy wiedzą a jakoś czeki nikomu się nie świecą. Jeśli nie ogarnia tematu to niech się podszkoli.

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze kolega wyżej wspomniał: jak będzie kręcił nosem to jedziesz do innego i jemu przywozisz rachunek za regulację, bo nie dotrzymał umowy z Tobą zawiązanej - źle zmontował Ci instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy jadą po tym co montował gaz...a nikt sobie trudu nie zadał aby sprawdzić od czego ten błąd się świeci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy jadą po tym co montował gaz...a nikt sobie trudu nie zadał aby sprawdzić od czego ten błąd się świeci...

Racja, nie jechałbym po gaziarzu, bo akurat ten jest fachowcem i traktuje swoją robotę poważnie - chociaż, jak każdy człowiek - jest omylny.

PS: Czy jest ktoś na forum ze Skarżyska lub okolic, żeby mi to sprawdzić? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem pojechałem po gazowniku bo bajki opowiada o oktanach a regulacji nie robi. Odbija piłkę bo tak mu wygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpisuję się pod kolegą wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że nikt z tego typu problemem nie miał do czynienia jeśli chodzi o audi a4 b6 1.8 t (163km?) i nie ma konkretnego rozwiązania?, bo nie obchodzą mnie hipotezy i domniemania tylko konkrety...

Edytowane przez olivierofm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to qwa podpinaj vaga bo wróżek tu nie ma i co jeszcze chcesz wiedzieć ?

ja 4 lata jeżdze i szreka nie mam

więc albo lipne komponęty LPG albo gazownik do bani i zła regulacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że nikt z tego typu problemem nie miał do czynienia jeśli chodzi o audi a4 b6 1.8 t (163km?) i nie ma konkretnego rozwiązania?, bo nie obchodzą mnie hipotezy i domniemania tylko konkrety...

Konkret jest taki ze w starym AEB spierdzielili mi instalke gazu bo odłączało przy max bucie gaz a nie miałem problemów z ikonką.

Ty masz 2 sondy przez co komp jest bardzo czuły.

Jezeli druga sonda złapie zły odczyt to masz swojego "szreka"

Jedź do gazownika niech to ustawi a jak nie to jedź gdzie indziej jak nie dadzą rady to zostaje Ci emulator i komp.

Tyle w temacie bez Twojej wizyty moim zdaniem kolejne posty są zbędne no chyba ze w końcu wypowie się jakiś GAZOWNIK...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli instalacja będzie ustawiona poprawnie a błąd sondy za katalizatorem będzie nadal to albo tulejka albo wyłączenie sondy w sofcie...inaczej tego nie ogarniesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...