Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CHECK cały czas się pali - po zagazowaniu auta


olivierofm

Rekomendowane odpowiedzi

Mam sytuację jak w tytule. I teraz pytanko, czy da się to jakoś usunąć? Słyszałem, że to powoduje katalizator (podobno sondy są bardziej czułe, czy coś takiego) i można je wyciąć (nie znam się totalnie). Jeżeli ktoś z Was miał lub ma taką sytuację i wie o co c'mon - to byłby wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specjalistą w tej materii, ale śmierdzi mi to niedopracowaną mapą LPG :P. Jedź do gaziarza i niech poprawia ^^.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dziwne...bo gaziarz mówił, że liczba oktanowa gazu jest znacznie wyższa od benzyny i komputer silnika mierzy wiele sygnałów i dostosowuje parametry pracy silnika do liczby oktanowej paliwa i to norma w a4.... To ja już zgłupiałem...

Edytowane przez olivierofm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie emulator sondy,wkrec go w 2 sondę,nastepnie wkrec sonde i z głowy.

Można też wył sondę ale to więcej zabawy kosztuje.

Gazownik powinien to zrobić tak ze nie powinno byc Check-a ale tragedii nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnij w pierwszej kolejności vag-a i będziesz wiedział co dalej a jak nie to zmień gazownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracaj do gaziarza i niech to poprawia w ramach reklamacji usługi. 1.8t są tak obcykane że nie ma prawa świecić się żaden check.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dziwne...bo gaziarz mówił, że liczba oktanowa gazu jest znacznie wyższa od benzyny i komputer silnika mierzy wiele sygnałów i dostosowuje parametry pracy silnika do liczby oktanowej paliwa i to norma w a4.... To ja już zgłupiałem...