Skocz do zawartości
IGNOROWANY

swap 1.8 na 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowiem ma kompletnego anglika w lifce 1.8t z silnikiem AWT. Silnik chciałby wstawić do siebie z tym ze ja mam przed lifta 1.8 adr.co trzeba zmienić wiąkę silnika na europę napewno czy coś jeszcze????dodam że licznik jest z fisem

Opublikowano

komp,wiązka,licznik, motor ze skrzynią. jeśli ma polifta przepustnica nie jest na lince.

Opublikowano

posiadam wszystko bo mam całe auto tylko ze anglik czyli potrzebuję kupić wiązkę do silnika tylko z europy resztę przełożyć i powinno śmigać a orientujesz się jak to jest z imobilajzerem???

Opublikowano

komp,wiązka,licznik, motor ze skrzynią. jeśli ma polifta przepustnica nie jest na lince.

ajl też będzie po lifcie i linkę ma na sznurku więc nie wprowadzaj w błąd

masz całego to przekładaj wszystko.awt dobre silniki i dobrze się stroją

Opublikowano

komp,wiązka,licznik, motor ze skrzynią. jeśli ma polifta przepustnica nie jest na lince.

ajl też będzie po lifcie i linkę ma na sznurku więc nie wprowadzaj w błąd

masz całego to przekładaj wszystko.awt dobre silniki i dobrze się stroją

Awt ma przepustnice elektroniczną wiec dochodzi jeszcze pedal gazu.A wiazke silnika mozna skrócić
Opublikowano (edytowane)

mam całego czyli jak przełożę wszystko będzie grało tak???A jaka wiązka silnika z 1.8t pasuje pod 1.8t AWT???


A jak sprawa wygłąda z elektryka pod deską rozdzielczą ?????

Edytowane przez damian111
Opublikowano

mam całego czyli jak przełożę wszystko będzie grało tak???A jaka wiązka silnika z 1.8t pasuje pod 1.8t AWT???

A jak sprawa wygłąda z elektryka pod deską rozdzielczą ?????

do silnika awt najlepiej pasuje wiazka awt :decayed:

pod deska do poprzekladania/dosztukowania - schematy w dlon i do dziela :)

Opublikowano (edytowane)

mam całego czyli jak przełożę wszystko będzie grało tak???A jaka wiązka silnika z 1.8t pasuje pod 1.8t AWT???

A jak sprawa wygłąda z elektryka pod deską rozdzielczą ?????

Podejdzie wsio oprócz szuflady na pedały .

Edytowane przez sawul
Opublikowano (edytowane)

czyli tak to panowie rozumiem że wrzucam z anglika motor ze skrzynią półośki i cały osprzęt montuję kompa z awt oraz wiazke silnik .W srodku nie muszę ruszać elektryki pod deską tak???Co z pedałem gazu jest on we wiazce od silinka???rozumiem że rocznik mojego auta to 95 immobilajzer ma w osobnej skrzynce czyli on zostaje tak???licznik też moge zostawić???

Prosiłbym o pomoc :hi:

Edytowane przez damian111
Opublikowano

Witam

Jakbys mial dostęp do anglików to daj znać .Szukam silnika 1.8t AWT .

pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Witam

Jakbys mial dostęp do anglików to daj znać .Szukam silnika 1.8t AWT .

pozdrawiam

witam podępne się pod temacik.

mam a4 b5 95 rok 1.8 ADR i robie swap na 1.8 turbo AEB 95 rok mam całego Niemca na częśći pytanie co do przekładania

silnik kompletny wiadomo

elektryka silnika

czy skrzynia biegow pasuje z ADR czy muszę kupić bo Niemiec to quattro więc nie pasuje

elektryka od kompa do wnętrza nie ruszamy tak?

czy półosie pasują czy przekładamy?

co z hamulcami?

co z piastami?

a mam pełny fis co trzeba zrobić żeby chodził umnie?

dzieki z góry za pomoc

jagby co to mam w idealnym stanie ADR na sprzedaż

i napęd quattro na sprzedaz

pozdrawiam

Edytowane przez cienio
Opublikowano

skrzynia podejdzie ale przełożenia inne są. pół osie zostają jeśli chodzi o hamulce to jeśli w ADR miałeś nie wentylowane lub mniejsze to zamieniaj jak masz okazje co do fisa jest temat na forum jak co przełożyć

Opublikowano (edytowane)

skrzynia podejdzie ale przełożenia inne są. pół osie zostają jeśli chodzi o hamulce to jeśli w ADR miałeś nie wentylowane lub mniejsze to zamieniaj jak masz okazje co do fisa jest temat na forum jak co przełożyć

ok dzieki już wiem co i jak.

a turbo nie wiem co co dokładnie czy zawór n75 nie ma jakiegoś przekażnika pod deska?

Edytowane przez cienio
Opublikowano

ok od soboty biore się za robote.jag by co to dzis kupiłem 2 a4 b5 1.8 t aeb na częśći mam tez quatro jak ktoś chcę swap to mam wszysko

Opublikowano

W końcu swap ogarnięty. Z tym ze ja robiłem. Z ADR na APU. Ale Wsio Git podeszlo.jak coś to służę rada.

Opublikowano

jak też ogarnołem z ader na eab śmiga :banan::banan::banan::hi:

Opublikowano

Ja z adr na ajl i tez za***rdala jak glupia:)

Opublikowano

Nieco odświeżę temat i się podepnę. Mam u siebie 1.8 ARG i chciałbym jednak zmienić jednostkę na mocniejszą. Wiadomo, że 1.8t byłoby rozwojowym zastosowaniem. W swojej audi mam porobione już kilka rzeczy jak giwnt czy komoletnie zmienione audio i nie chciałby go sprzedawać w celu zakupu innego z upragnioną jednostką. Pytanie teraz jaki silnik najlepiejbyłoby wybrać żeby jak najwięcej gratów pasowało z poliftowego ARG (półfis) i czy przy zmianie silnika na 1.8t musiałbym też zmieniać przedni pas i czy konieczna jest zmiana skrzyni? Proszę o wyrozumiałość ale byłaby to moja pierwsza taka przygoda i chcę zebrać jak najwięcej informacji co do tego co mi będzie potrzebne. Najchętniej przytuliłbym jakiegoś rozbitka ze skasowanym tyłem do przekładki. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano

Skrzynia raczej podejdzie ale jak na moje wkładaj razem ze skrzynią z 1.8T .

Ja w swoim ADR miałem skrzynię z krótszymi przełożeniami,lepiej by sie zbierał ale zdecydowałem że zakładam skrzynie z 1,8T ,teraz przy 3k obrotów mam okolice 120 a w adr miałem okolice 110,jest ciszej,ale to tak na marginesie
.

Ja robiąc swap z 97 adr na 99 apu zmieniłem następujące rzeczy:

-Silnik z osprzętem

-Skrzynia

-Puszkę filtra powietrza

-ECU z całą wiązką silnika

-Pedały,dlatego że przechodziłem z linki na elektroniczną przepustnicę

Pas a dokładniej ta rura od turbo do ic zostaje bo w 1,8 tez ja masz, licznik sobie też skręć od dawcy to w pewnym stopniu ominiesz imo.Nie kupuj sobie tylko jakiegoś najstarszego AEB-a bo wtedy będziesz miał utrudnienie ze zmianą softa,a na nowszych to bezproblemowo wgrywasz kiedy chcesz.-jest to moim zdaniem ułatwienie i pozbycie się późniejszych kosztów,a wiadomo że mając potencjał będziesz chciał go wykorzystać bo dlatego zmieniasz 1,8 na 1,8T przecież.

Polecam Ci taką operację ponieważ jazda jest zupełnie inna,Sama seria 150 koni robi różnicę a gdzie tu jeszcze jakiś wirus.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...