Matrix1540 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Witam, miałem jechać na program swoim BKN-em ale najpierw chciałem sprawdzić czy auto trzyma serię więc hamownia i ZONK-160 KM i 373 Nm. Wtryski wymienione na nówki 5 tys, km temu, turbo po regeneracji 1 tys, km temu i po podpięciu VCDS'a okazało się że przepływka zamiast wymaganych 1190 ładuje max. 920:( przepływka wleciała nowa z DENSO i poprawiło się o 100 czyli teraz max ok 1020. Delikatna poprawa jest ale wydaje mi się że szału jeszcze nie ma, Poza tym w 1.9 TDI przepływki często nawet trochę przekraczały wymagane wartości. Nie mam pojęcia z czym jeszcze to może być związane-na wykresie z hamowni max moment osiąga 200 obr/min później niż na wykresie wzorcowym ale za to później spada na łeb na szyję od 3 tys/min a wzorzec załamuje się dopiero przy 3800...Czy to wina złej regeneracji turbo? Czy ktoś na forum mógłby zrobić logi grupy 11 i 3 z BKN/ASB dla porówania? Dzięki z góry za pomoc bo mi kończą się już pomysły...
marcin4x4 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Byłeś na hamowani i nikt nic Tobie nie zasugerował ? Czemu kogoś tam nie poprosiłeś o diagnozę ?
QaDo Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Zdecydowanie musisz zlecić diagnozę osobie która się na tym zna. Przepływka nic nie ładuje więc najprawdopodobniej wymiana całkiem zbędna. Regeneracje które kosztują do 700zł także nie są nic warte gdyż większość tych firm nie posiada należytego sprzętu umożliwiającego poprawną regulację, a do tego wymieniają tylko podstawowe elementy co może się zemścić. Auto jedzie do wysokich obrotów ?
Matrix1540 Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 Na hamownii powiedzieli że turbo do kosza. Na VCDS też logi wyglądają jakby wirnik ważył ze 50 kg. Auto jedzie na wysokich obrotach Ale wyraźnie słabiej.
Matrix1540 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 EGR zaślepiony-przepływka na wolnych obrotach pokazywała dużo więcej zgodnie z niedziałającą recylkulacją ale na pałowaniu znowu d*pa bo za mało. Problem rozwiązany dzisiaj- zabity sadzą katalizator z czym wiąże się bardzo mały przepływ i turbo nie ma jak się rozkręcić. Kat zamieniony na rurę i auto jedzie jak zaczarowane przy delikatnie lepszym brzmieniu wydechu:) 100% sukces:)
beny2303 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Gratuluje rozwiązania problemu! Dobry przykład dla potomnych. Szerokości
Matrix1540 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 Pytanie tylko jedno-ten mały tłumik za katem (nie mam fabrycznie DPF) to coś ala tłumik środkowy w zwykłym aucie? Bo dalej to na końcu tylko są końcowe...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się