dżejki Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Hej! Jak w temacie, brak reakcji gruszek na kręcenie powyżej 4000 obrotów, cy czeka mnie wymiana kolektora ssacego? Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a
BeyerBrown Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Może coś przed gruszkami nie działa, sprawdzałeś zasilanie i sam zawór elektromagnetyczny na wężyku idącym do gruszek czy jest OK?
dżejki Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Nie, nie wiem nawet jak. Zdjąć cały kolektor? Od czego zacząć? Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a Edytowane 5 Maja 2015 przez dżejki
BeyerBrown Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Zaworek znajduje się pod osłoną z logiem Audi, jest przymocowany do takiej jakby plastikowej tacy. Odepnij wtyczkę, podłącz pod nią woltomierz i pokręć silnikiem do ponad 4000rpm i poobserwuj wskazania miernika. W dalszej kolejności sprawdź pracę zaworu (otwieranie/zamykanie) - najlepiej zdemontuj te wężyki i przepuszczaj przez niego lekko sprężone powietrze.
dżejki Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Zaworek znajduje się pod osłoną z logiem Audi, jest przymocowany do takiej jakby plastikowej tacy. Odepnij wtyczkę, podłącz pod nią woltomierz i pokręć silnikiem do ponad 4000rpm i poobserwuj wskazania miernika. W dalszej kolejności sprawdź pracę zaworu (otwieranie/zamykanie) - najlepiej zdemontuj te wężyki i przepuszczaj przez niego lekko sprężone powietrze. to jest ten elektrozawor? Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a Edit: Ta rurka ssie powietrze, a na włączonymsilniki podlaczenie elektrozaworu pokazuje powyżej 4000 nic się nie zmienia Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a Edytowane 5 Maja 2015 przez dżejki
BeyerBrown Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Ciekawe... sprawdzę to u siebie jak powinno być. Rozumiem, że u Ciebie niezależnie od obrotów masz cały czas 9,6V? Edytowane 5 Maja 2015 przez BeyerBrown
dżejki Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 Ciekawe... sprawdzę to u siebie jak powinno być. Rozumiem, że u Ciebie niezależnie od obrotów masz cały czas 9,6V? Tak. Cały czas 9.6Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a
lmarrio Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 zawór nad przepustnicą steruje w dużym skrócie powietrzem wtórnym, gruszki wysterowuje zawór przy gruszkach. Sprawdź czy dochodzi podciśnienie do zaworu a później do gruszek.
dżejki Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Do gruszek niedochodzi ciśnienie, do zaworu obok gruszek dochodzi, lecz nie wychodzi dalej. Jutro oddam auto do wymiany wszystkich przewodów podciśnienia, mają już swoje lata i wydaje mi się ze w nich tkwi problem. Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a Edytowane 6 Maja 2015 przez dżejki
lmarrio Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Żeby sprawdzić działanie gruszek, podłącz je "na krótko", Jak oddajesz samochód do mechanika to niech sprawdzi czy wałek w ogóle jest i czy gruszki go obracają.
dżejki Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Będę na bieżąco informować o postępach Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a
BeyerBrown Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) zawór nad przepustnicą steruje w dużym skrócie powietrzem wtórnym, gruszki wysterowuje zawór przy gruszkach. Racja, przepraszam za wprowadzenie w błąd. U siebie miernika nie podłączałem bo obserwowałem dziś jak się ładnie dźwigienki przestawiają chwilę po uruchomieniu silnika, więc na pewno zmiana nap. zasilania musiała nastąpić, nie ma bata Edytowane 6 Maja 2015 przez BeyerBrown
dżejki Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Czy mógłbyś wrzucić filmik jak odpalam samochód i co się dzieje z gruszkami zaraz po odpaleniu? Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a Chłopaki temat zamknięty! właśnie wymieniają mi wszystkie przewody, wszystkie w palcach się rozchodzą Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a
BeyerBrown Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Oby to było to Filmiku swojego nie wrzucę, bo na youtubie można takich parę znaleźć, o proszę: https://youtu.be/oSeBf7pFCpM?t=1m29shttps://youtu.be/oSeBf7pFCpM?t=1m29s
dżejki Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Wymienione w końcu czuć te 220km gruszki się otwierają i zamykają, moc wróciła 0-100 w 2 osoby zajmuje 8.5 sekundy, a nie 12 jak było przedtem :/ Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a
ivan1982 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 hmm cholera czyli moment te gruszki maja sie ruszac przy odpaleniu czy tylko na 4000 bo zaciekawił mnie ten temat ?
BeyerBrown Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Chwilę po uruchomieniu silnika ECU wydłuża dolot.
ivan1982 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 no fakt jak uruchamiam to odrazu sieruszaja nastepnie przy niecalych 4000sie ruszaja to oznacza ze jest ok ??
BeyerBrown Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Zapowiada się dobrze, układ podciśnienia (wężyki, gruszki i elektrozaworek) masz sprawny. Całkowitą pewność, że wszystko jest OK będziesz miał jak odkręcisz gruszki i wyciągniesz wraz z nimi wałek z kolektora. Ja tego u siebie jeszcze nie robiłem bo wiąże się to z odkręceniem kolektora albo chociaż jego poluzowaniem i lekkim uniesieniu. Udało mi się go tylko wyciągnąć na ok. 1cm i widzę, że wałek się kręci... ale jaki jest stan klapek i uszczelek to nie mam pojęcia Słyszę też takie lekkie szorowanie wałka w kolektorze jak ręcznie ruszam dźwigienkami... nie wiem czy tak ma być czy musi on chodzić jak w maśle, ktoś wie? PS. Instrukcja serwisowa nakazuje wymienić uszczelki kolektora podczas ponownego jego przykręcenia. Edytowane 25 Maja 2015 przez BeyerBrown
ivan1982 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 hmm cholera z tym walkiem poprosiłem kolege na warsztacie powiedziałe ze mam ok ale mimo to bede zdejmowal kolektor bo mam uszczelki do wymiany na deklach to pomyslałem ze odrazu sobie wymienie pod kolektorem uszczelkę i wtedy obadam temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się