BeyerBrown Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Ori uszczelki kosztują po 150zł/szt (pod deklami) i 130zł/szt.(pod kolektorem), przy czym tych pod kolektorem są dwa rodzaje, oznaczone w ETCE jako czerwony i zielony. Może różnią się grubością... ? Zamienniki na szczęście są 2-3X tańsze Rzuć okiem i uchem na post kolegi boro81: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/309906-audi-a4-b6-30-asn-klapki-kolektora-ssacego/?p=4509501 i posłuchaj różnicę w brzmieniu silnika podczas wchodzenia na obroty gdy dolot ma wydłużaną/skracaną długość (wtyczka wpięta) i gdy jest cały czas ustawiony na krótki obieg (wtyczka wyciągnięta). Z ciekawości powiedz mi czy masz u siebie taki terkot słyszany w 0:18, 0:26 i 0:36? Edytowane 25 Maja 2015 przez BeyerBrown
BeyerBrown Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Jak już zdejmie Ci kolektor to pomyśl też o wymianie olejowych zaworów zwrotnych
ivan1982 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 a powiedz mi jaki to numer czesci to pojade do aso i sobie te olejowe zawory zwrotne kupie ile generalnie ich trzeba
BeyerBrown Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8RjdLRXBTR0x1c2M/view?usp=sharing Poz. 35 + oringi, siedzą tam dwa takie zawory, 112zł/szt Pytanie czy Ci wałki rozrządu (albo wariatory zmiennych faz ) chodzą przez chwilę na sucho po odpaleniu zimnego silnika... jeśli nie, to nie ma takiej potrzeby Z kolei jeśli dzieje się tak na rozgrzanym silniku, to od wymiany tych zaworków powinno się zacząć usuwanie tej usterki (zaraz po wymianie oleju i filtra). Edytowane 26 Maja 2015 przez BeyerBrown
sławek85 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 zmieniał ktoś te zawory zwrotne oleju . pomaga to ?
BeyerBrown Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 W 2.4 ludziska zmieniają, przynajmniej obiło mi się o oczy w dziale dla tego silnika
sławek85 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 pomogło to komuś ? co się stało po wymianie?
ivan1982 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Pytanie czy Ci wałki rozrządu (albo wariatory zmiennych faz ) chodzą przez chwilę na sucho po odpaleniu zimnego silnika... jeśli nie, to nie ma takiej potrzeby Z kolei jeśli dzieje się tak na rozgrzanym silniku, to od wymiany tych zaworków powinno się zacząć usuwanie tej usterki (zaraz po wymianie oleju i filtra). No ok ale jak sie upewnic czy nie sa skopane ?? jak to sprawdzic ??
BeyerBrown Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Wariatory podlegają diagnozie, znajdziesz je w nastawach podstawowych ECU. Znalezione w instrukcji serwisowej: Przy nierównomiernych odgłosach zaworów, które ustają po dłuższej jeździe, jednak ciągle się pojawiają podczas jazdy na krótkich odcinkach drogi, należy wymienić zawór zwrotny oleju. Edytowane 27 Maja 2015 przez BeyerBrown
sławek85 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 zastanawia mnie to czy w aso powiedzieli by coś na ten temat wybieram się na wymianę cewek w ramach akcji serwisowej więc mogli by się cos wypowiedzieć
BeyerBrown Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Jak kierownik warsztatu jest chętny do rozmowy to coś powinien powiedzieć Wariatory Ci hałasują przy uruchomieniu?
BeyerBrown Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 https://www.youtube.com/watch?v=dQtQLOLowmA To ten klekot przez ok. pół sekundy po uruchomieniu. Na zimnym niby może się zdarzyć...
ivan1982 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) mam taki dziwiek ale nie zawsze jak tu na tym filmiku czas 0:18 (na zimnym silniku po nocy ) Edytowane 27 Maja 2015 przez ivan1982
sławek85 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) u mnie nie ma takiego dzwięku na zimnym silniku tylko na ciepłym i to czasem Edytowane 27 Maja 2015 przez sławek85
BeyerBrown Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 u mnie nie ma takiego dzwięku na zimnym silniku tylko na ciepłym i to czasem Zapytaj się o to w ASO jak tam będziesz
BeyerBrown Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Zacząłbym od wymiany oleju na 5W40 jeśli masz obecnie 5W30, bo charakteryzuje się wyższą lepkością. No i porządny filtr do kompletu (Mann, Knecht albo ori z ASO - niewiele droższy)
ivan1982 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) 2lata temu miałem 0w30 w tym roku wlałem mu 5w30 shell ale skoro mowisz ze 5w40 pomoze to napewno tak zrobie oczywiscie shell bo mam wielkie zaufanie do tego koncernu olejowego powiem tak ostatnoio butowałem auto i pojawiła mi sie ze zółta kontolka oleju wiec moze faktycznie pomoze 5w40 Edytowane 27 Maja 2015 przez ivan1982
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się