czucz Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Hej, Mam prośbę o analizę i wskazówki od czego zacząć - na FIS przy zapłonie i podczas jazdy non stop błąd, światła świecą ok (soczewki nie opadają), kasowanie błędów vcds nic nie daje, nastawów podstawowych oczywiście też nie daje rady zrobić. Od czego zacząć poszukiwania/zakupy? Address 55: Xenon Range Labels: User\4F0-910-357.lbl Part No SW: 4F0 910 357 E HW: 4F0 907 357 EComponent: AFS 1 H01 0010Revision: 00000001 Serial number:Coding: 0000019Shop #: WSC 06325 000 00000VCID: 285988E29B84715EF3D-807DSubsystem 1 - Part No: 8E0 941 329Component: AFS-Modul links H03 0020Subsystem 2 - Part No: NOSUBSYSTEMComponent: AFS-Modul rechts1 Fault Found:02234 - Right Headlight Power Output Stage (J668)004 - No Signal/Communication - MIL ONFreeze Frame:Fault Status: 11100100Fault Priority: 2Fault Frequency: 11Reset counter: 40Time Indication: 0
wrclaguna Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 brak komunikacji z modułem skretnym pewnie padł Subsystem 2 - Part No: NOSUBSYSTEMComponent: AFS-Modul rechts1 Fault Found:02234 - Right Headlight Power Output Stage (J668)004 - No Signal/Communication - MIL ON
czucz Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 brak komunikacji z modułem skretnym pewnie padł Jest szansa na wyciągnięcie numerów tego modułu bez wyciągania lampy (w prawym i lewym są takie same?)? Czy bez tej operacji się nie obędzie? Co ciekawe - przy odpaleniu widać ruch prawo-lewo tego światła...
wrclaguna Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 numer masz taki sam co w drugiej lampie Subsystem 1 - Part No: 8E0 941 329 Dla pewnosci do sprawdzenia okablowanie oraz bezpiecznikTutaj znajdziesz info :http://a4-klub.pl/index.php?/topic/165449-montaz-i-dzialanie-ukladu-samopoziomowania-xenon-nie-skretne/#entry2340149
lukaszooo Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) Musisz wyciągnąć silniczek prawej lampy na zewnątrz i podpiąć go poza lampa pod kostkę (popsikaj contaktem piny kostki), kasujesz błąd i przekrecasz kluczyk, jesli silniczek daje oznaki życia mozesz próbować go rozruszać robiąc test lamp (góra dół z testu vaga lub jesli to nie idzie poprostu przekrecasz kluczyk i zapalasz swiatła). Jesli na luzie silniczek zgubi błąd to pewnie w jednym miejscu wyrobiła sie plastikowa listwa i silniczek przeskakuje (dzieje sie tak gdy ktos bez procedury vaga obniża nam na hama lampy a silniczek cały czas próbuje podnieść je do góry lecz dobija do ogranicznika co po czasie skutkuje wytarciem sie trybiku) aby to obejść musisz pokombinować z ustawieniem lampy aby wyeliminować wytarte miejsce. Ciezko zrozumieć to co napisałem ale na 4 auta w których walczyłem z taka usterką dwa udało mi sie ogarnąć bez wymiany silniczka. Edytowane 6 Maja 2015 przez lukaszooo
czucz Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Dzięki za podpowiedzi - postaram się z tym powalczyć - na teraz znalazłem rozwiązanie jak wyłączyć info na fis-ie o tej usterce.
mroziu22 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Mam problem z bixenon skrętny, tzn na FIS info o problemie ze skrętnym xenonem. Po załączeniu zapłonu poziomi reguluje poziom oraz także widać regulację skrętu do referencji czyli widać że coś tam pracuje ale coś nie trybi tak jak powinno. Po skanie Vag-com 3.11.2 jest nastepujący komunikat z adresu 17 czyli licznika Address 17 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 920 901 CComponent: KOMBI+WFS 3 H14 0110Coding: 0006041Shop #: WSC 555551 Fault Found:01771 - Control Module for Headlight Range (J431)004 - No Signal/Communication - Intermittent Jak widać coś nie tak w prawej lampie - kod 004. NIestety mam kabel viaken KKL i nie mogę wejść do adresu 44 czyli do modułu AFS czyli 4F0 907 357 pytanie 1) jakiego użyć kabla oraz softu (jaka wersja vagcoma lub VCDS) żeby tam się dostać 2) co oznacza ten błąd 3) co sprawdzić: kabel, bezpiecznik etc Oczywiście lampy świecą ale przy skręcaniu nie widzę żeby też skręcały Edytowane 11 Maja 2015 przez mroziu22
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 wklej tu kodowanie z 55 xenon Ten kabel jest za słaby na FORUM masz opisy jaki uzywac
mroziu22 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) wklej tu kodowanie z 55 xenon Ten kabel jest za słaby na FORUM masz opisy jaki uzywac "prezes" juz mam opisy uzupełnione poza tym to jak pisałem nie jestem w stanie się do niego dostać bo nie mam kabla i chciałbym wiedzieć jaki. Wiem że KKL tak jak pisałem jest za słaby. Chyba trzeba Hex can UBS ale nie jestem pewien dlatego proszę o poradę żeby wybrać coś sprawdzonego. NIe chcę bawić sie w Kolumba i odkrywać Ameryki. Ja osobiście jak mogę to radzę konkretną informacją Edytowane 11 Maja 2015 przez mroziu22
niestandardowy Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Wiecej szacunku kolego do Grzeska. Przeciez pisze Ci ze masz za slaby kabel (a tu nie bedzie Ci doradzal w kablach ) i prosi o kodowanie. Jak prosi to po cos mu to potrzebne chyba co? Nie zna szczegolow to konkretnej odpowiedzi Ci nie da...
mroziu22 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Wiecej szacunku kolego do Grzeska. Przeciez pisze Ci ze masz za slaby kabel (a tu nie bedzie Ci doradzal w kablach ) i prosi o kodowanie. Jak prosi to po cos mu to potrzebne chyba co? Nie zna szczegolow to konkretnej odpowiedzi Ci nie da... Szacun jest bo znam moc forum ale w HEX CAN jestem świeżak i przyznaję się bez bicia . Właśnie zakupiłem kabelek i VCDS 12.12 rządzi. Powiem że to inna bajka niż oldschoolowy KKL. Już widzę gdzie jest problem i chyba dotyczy to dokładnie tego samego co założyciela tematu. Niestety lampę trzeba wycharatać i ogarnąc temat a to się wiąże ze zderzakiem out. Jeszcze jedno. Na postoju po zapaleniu prawa lampa się kręci góra dól, lewo prawo, niestety lewa nie reaguje. Kodowanie mam w pełniej opcji. Poniżej skan z konkretną informacją. ------------------------------------------------------------------------------- Address 55: Xenon Range Labels: 4F0-910-357.lbl Part No SW: 4F0 910 357 E HW: 4F0 907 357 E Component: AFS 1 H01 0010 Revision: 00000001 Serial number: Coding: 0000019 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 285F1E2B9B06C05EFC3-807D Subsystem 1 - Part No: NOSUBSYSTEM Component: AFS-Modul links Subsystem 2 - Component: AFS-Modul rechtsH03 0020 1 Fault Found: 02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667) 004 - No Signal/Communication - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 254 Reset counter: 40 Time Indication: 0 End --------------------------------------------------------------------- Może jakaś przepowiednia podpowie mi co mam robić. Mam nadzieję że moduł cały jest Edytowane 24 Maja 2015 przez mroziu22
Amano Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) mroziu22 - czy udało Ci się rozwiązać problem ? Co było przyczyną usterki ? Mam ten sam problem. Address 55: Xenon Range Labels: 4F0-910-357.lbl Control Module Part Number: 4F0 910 357 E HW: 4F0 907 357 E Component and/or Version: AFS 1 H01 0010 Software Coding: 0000019 Work Shop Code: WSC 52389 526 45725 Additional Info: 8E0941329 AFS-Modul links H03 0020 8E0941329 AFS-Modul rechtsH03 0020 VCID: 2854FAFEA4A90D5C 1 Fault Found 02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667) 014 - Defective - MIL ON Freeze Frame Fault Status: 11101110 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Xenon rusza się góra / dół przy włączeniu zapłonu, silnika. Nie działa prawo/lewo. Czy komuś udało się rozwiązać problem bez wyjmowania lampy i zdejmowania zderzaka ? Czy do wymiana silnika konieczne jest rozklejanie lampy czy jest to możliwe przez dekiel z tyłu ?Błąd wyskoczył mi nagle, lewa lampa nie świeciła. Wyłączyłem samochód, włączyłem zaczęła świecić, ale niestety błąd już nie zniknął. Edytowane 24 Lutego 2019 przez Amano
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się