Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy samopoziomowania xenon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Mam prośbę o analizę i wskazówki od czego zacząć - na FIS przy zapłonie i podczas jazdy non stop błąd, światła świecą ok (soczewki nie opadają), kasowanie błędów vcds nic nie daje, nastawów podstawowych oczywiście też nie daje rady zrobić. Od czego zacząć poszukiwania/zakupy?

Address 55: Xenon Range Labels: User\4F0-910-357.lbl

Part No SW: 4F0 910 357 E HW: 4F0 907 357 E
Component: AFS 1 H01 0010
Revision: 00000001 Serial number:
Coding: 0000019
Shop #: WSC 06325 000 00000
VCID: 285988E29B84715EF3D-807D

Subsystem 1 - Part No: 8E0 941 329
Component: AFS-Modul links H03 0020

Subsystem 2 - Part No: NOSUBSYSTEM
Component: AFS-Modul rechts

1 Fault Found:
02234 - Right Headlight Power Output Stage (J668)
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Reset counter: 40
Time Indication: 0

Opublikowano

brak komunikacji z modułem skretnym :hi: pewnie padł



Subsystem 2 - Part No: NOSUBSYSTEM
Component: AFS-Modul rechts

1 Fault Found:
02234 - Right Headlight Power Output Stage (J668)
004 - No Signal/Communication - MIL ON

Opublikowano

brak komunikacji z modułem skretnym :hi: pewnie padł

Jest szansa na wyciągnięcie numerów tego modułu bez wyciągania lampy (w prawym i lewym są takie same?)? Czy bez tej operacji się nie obędzie? Co ciekawe - przy odpaleniu widać ruch prawo-lewo tego światła...

Opublikowano

numer masz taki sam co w drugiej lampie

Subsystem 1 - Part No: 8E0 941 329


Dla pewnosci do sprawdzenia okablowanie oraz bezpiecznik

Tutaj znajdziesz info :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/165449-montaz-i-dzialanie-ukladu-samopoziomowania-xenon-nie-skretne/#entry2340149

Opublikowano (edytowane)

Musisz wyciągnąć silniczek prawej lampy na zewnątrz i podpiąć go poza lampa pod kostkę (popsikaj contaktem piny kostki), kasujesz błąd i przekrecasz kluczyk, jesli silniczek daje oznaki życia mozesz próbować go rozruszać robiąc test lamp (góra dół z testu vaga lub jesli to nie idzie poprostu przekrecasz kluczyk i zapalasz swiatła). Jesli na luzie silniczek zgubi błąd to pewnie w jednym miejscu wyrobiła sie plastikowa listwa i silniczek przeskakuje (dzieje sie tak gdy ktos bez procedury vaga obniża nam na hama lampy a silniczek cały czas próbuje podnieść je do góry lecz dobija do ogranicznika co po czasie skutkuje wytarciem sie trybiku) aby to obejść musisz pokombinować z ustawieniem lampy aby wyeliminować wytarte miejsce.

Ciezko zrozumieć to co napisałem ale na 4 auta w których walczyłem z taka usterką dwa udało mi sie ogarnąć bez wymiany silniczka.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi - postaram się z tym powalczyć - na teraz znalazłem rozwiązanie jak wyłączyć info na fis-ie o tej usterce.

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z bixenon skrętny, tzn na FIS info o problemie ze skrętnym xenonem. Po załączeniu zapłonu poziomi reguluje poziom oraz także widać regulację skrętu do referencji czyli widać że coś tam pracuje ale coś nie trybi tak jak powinno. Po skanie Vag-com 3.11.2 jest nastepujący komunikat z adresu 17 czyli licznika

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 920 901 C
Component: KOMBI+WFS 3 H14 0110
Coding: 0006041
Shop #: WSC 55555
1 Fault Found:
01771 - Control Module for Headlight Range (J431)
004 - No Signal/Communication - Intermittent

Jak widać coś nie tak w prawej lampie - kod 004.

NIestety mam kabel viaken KKL i nie mogę wejść do adresu 44 czyli do modułu AFS czyli 4F0 907 357

pytanie

1) jakiego użyć kabla oraz softu (jaka wersja vagcoma lub VCDS) żeby tam się dostać

2) co oznacza ten błąd

3) co sprawdzić: kabel, bezpiecznik etc

Oczywiście lampy świecą ale przy skręcaniu nie widzę żeby też skręcały

Edytowane przez mroziu22
Opublikowano

wklej tu kodowanie z 55 xenon :)


Ten kabel jest za słaby :hi: na FORUM masz opisy jaki uzywac

Opublikowano (edytowane)

wklej tu kodowanie z 55 xenon :)

Ten kabel jest za słaby :hi: na FORUM masz opisy jaki uzywac

"prezes" juz mam opisy uzupełnione :decayed:

poza tym to jak pisałem nie jestem w stanie się do niego dostać bo nie mam kabla i chciałbym wiedzieć jaki. Wiem że KKL tak jak pisałem jest za słaby. Chyba trzeba Hex can UBS ale nie jestem pewien dlatego proszę o poradę żeby wybrać coś sprawdzonego. NIe chcę bawić sie w Kolumba i odkrywać Ameryki. Ja osobiście jak mogę to radzę konkretną informacją

Edytowane przez mroziu22
Opublikowano

Wiecej szacunku kolego do Grzeska. Przeciez pisze Ci ze masz za slaby kabel (a tu nie bedzie Ci doradzal w kablach ) i prosi o kodowanie. Jak prosi to po cos mu to potrzebne chyba co? Nie zna szczegolow to konkretnej odpowiedzi Ci nie da...

Opublikowano (edytowane)

Wiecej szacunku kolego do Grzeska. Przeciez pisze Ci ze masz za slaby kabel (a tu nie bedzie Ci doradzal w kablach ) i prosi o kodowanie. Jak prosi to po cos mu to potrzebne chyba co? Nie zna szczegolow to konkretnej odpowiedzi Ci nie da...

Szacun jest bo znam moc forum ale w HEX CAN jestem świeżak i przyznaję się bez bicia :). Właśnie zakupiłem kabelek i VCDS 12.12 rządzi. Powiem że to inna bajka niż oldschoolowy KKL. Już widzę gdzie jest problem i chyba dotyczy to dokładnie tego samego co założyciela tematu. Niestety lampę trzeba wycharatać i ogarnąc temat a to się wiąże ze zderzakiem out. Jeszcze jedno. Na postoju po zapaleniu prawa lampa się kręci góra dól, lewo prawo, niestety lewa nie reaguje. Kodowanie mam w pełniej opcji. Poniżej skan z konkretną informacją.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 55: Xenon Range Labels: 4F0-910-357.lbl

Part No SW: 4F0 910 357 E HW: 4F0 907 357 E

Component: AFS 1 H01 0010

Revision: 00000001 Serial number:

Coding: 0000019

Shop #: WSC 06335 000 00000

VCID: 285F1E2B9B06C05EFC3-807D

Subsystem 1 - Part No: NOSUBSYSTEM

Component: AFS-Modul links

Subsystem 2 - Component: AFS-Modul rechtsH03 0020

1 Fault Found:

02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667)

004 - No Signal/Communication - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 254

Reset counter: 40

Time Indication: 0

End ---------------------------------------------------------------------

Może jakaś przepowiednia podpowie mi co mam robić. Mam nadzieję że moduł cały jest

Edytowane przez mroziu22
Opublikowano (edytowane)

mroziu22 - czy udało Ci się rozwiązać problem ? Co było przyczyną usterki ?

 

Mam ten sam problem.


                Address 55: Xenon Range       Labels: 4F0-910-357.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 357 E    HW: 4F0 907 357 E
  Component and/or Version: AFS 1           H01 0010
           Software Coding: 0000019
            Work Shop Code: WSC 52389 526 45725
           Additional Info: 8E0941329   AFS-Modul links H03 0020   8E0941329   AFS-Modul rechtsH03 0020   
                      VCID: 2854FAFEA4A90D5C
1 Fault Found

02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667)
            014 - Defective - MIL ON
             Freeze Frame
                    Fault Status: 11101110
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Time Indication: 0

 

Xenon rusza się góra / dół przy włączeniu zapłonu, silnika. Nie działa prawo/lewo. Czy komuś udało się rozwiązać problem bez wyjmowania lampy i zdejmowania zderzaka ? Czy do wymiana silnika konieczne jest rozklejanie lampy czy jest to możliwe przez dekiel z tyłu ?Błąd wyskoczył mi nagle, lewa lampa nie świeciła. Wyłączyłem samochód, włączyłem zaczęła świecić, ale niestety błąd już nie zniknął.

Edytowane przez Amano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...