Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wracające błędy 17700, 17544, 17536


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanko. W moim a4 b6 1.8t bez gazu (silnik AVJ) ciągle wracają błędy:

3 Faults Found:
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded

Jeśli je skasuję nie wracają natychmiast. Ale po około jedym dniu jazdy zapala się kontrolka CHECK ENGINE i powyższe 3 błędy znów są. Wymienione świece na nowe oraz nowy przepływomierz.

Autko mam od niedawna i nie mam jeszcze doświadczenia z tym silnikiem. Jakieś sugestie?

Opublikowano

Pierwszy błąd 1700 to błąd termostatu F265 przy termostacie powinieneś mieć czujnik zobacz czy wtyczka dobrze siedzi i czy nie ma zaśniedziałych w niej styków.

jeśli jest ok to albo czujnik albo termostat do wymiany

Drugi błąd 17544 to błąd mieszanki jeśli wymieniłeś przepływomierz to sprawdź jak się zachowuje sonda może już nie domaga.. z tym że jeśli wymieniłeś przepływke na zamiennik to równie dobrze może być problem przepływomierza zamienniki często dają dpy i nie trzymają parametrów zanim jeszcze wyjdziesz z nią ze sklepu

Trzeci błąd 17536 dotyczy tego samego co poprzedni czyli złej mieszanki (za uboga) szukaj na początek w przepływce i w sondzie problemu

Opublikowano

mysle ze to problem z sonda. wejdz w bloki i zobacz czy oscyluje wogole

Opublikowano

mysle ze to problem z sonda. wejdz w bloki i zobacz czy oscyluje wogole

z tego co kojaze tam sa chyba dwie sondy lambda. na ktorym kanale sa bloki od lambdy 1 i 2?

Opublikowano

Sonda bardzo rzadko pada w tym aucie, po pierwsze co zrób to logi dynamiczne, przepływomierz nowy boscha?

Opublikowano

Tak są dwie sondy ale druga sprawdza sobie wydajność kata i ma tak mały wpływ na dobieranie mieszanki paliwowo powietrznej że można pominąć ją przy tym problemie.

Skup się na pierwszej regulującej i na przepływomierzu

Opublikowano

Sonda bardzo rzadko pada w tym aucie, po pierwsze co zrób to logi dynamiczne, przepływomierz nowy boscha?

Nie robilem jeszcze logów tego auta. Które bloki mam zrzucic?

Opublikowano (edytowane)

002+033, 115+118, 003+020

Poniżej logi.

Wykonane na 4 biegu od ok 1500 obr/min do ok 5000 obr/min bo tu mi odcina.

Logi wykonane na drodze lekko wznoszącej się.

Na silniku były takie blędy podczas wykonywania logów

2 Faults Found:

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

003-020

115-118

002-033

Edytowane przez fgfg
Opublikowano

Przeplywka to jakis badziew zaloz dedykowana po numerach boscha.

Opublikowano

Przeplywka to jakis badziew zaloz dedykowana po numerach boscha.

Przepływkę wymieniłem ale teraz mam taki błąd

1 Fault Found:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded

W grupie 2 w meas. blocks tam gdzie jest Mass Flow mam 0,0 g/s.

Pierwotnie był założony oryginał bosha i też pokazyał 0,0 dlatego został wymieniony na nowy zamienik.

A teraz mam nowy oryginał bosha i jest dokładnie tak jak na starym bosha.

Oznaczenie mojego przepływomierza to 0 280 218 063

Opublikowano

sprawdz kable i konektory we wtyczce bo coś nie łączy,esp się świeci na blacie?

Opublikowano

sprawdz kable i konektory we wtyczce bo coś nie łączy,esp się świeci na blacie?

Tak, swieci się ESP.

Ale sprawa dziwna bo zamiennik pokazuje watrości tylko że zaniżone, a oryginał nic nie pokazuje.

Opublikowano

jak masz możliwość to podmień przepływkę z kimś co ma sprawną bo dziwna sprawa żeby orginał był uszkodzony.

Opublikowano (edytowane)

jak masz możliwość to podmień przepływkę z kimś co ma sprawną bo dziwna sprawa żeby orginał był uszkodzony.

Niestety nie mam możliwości. Mam dwie przepływki oryginalne i jeden zamiennik. Efekt taki że oba oryginały dają błąd i zapalają ESP a w meas. blocks pokazują 0.0

Natomiast zamiennik zaniża wrtości i mam błędy składu mieszanki

Sprawdziłem bezpieczniki - są ok. Wiązka też ok.

Czy miał ktoś podobną sytuację? Gdzie jeszcze szukać przyczyny?

jak masz możliwość to podmień przepływkę z kimś co ma sprawną bo dziwna sprawa żeby orginał był uszkodzony.

Niestety nie mam możliwości. Mam dwie przepływki oryginalne i jeden zamiennik. Efekt taki że oba oryginały dają błąd i zapalają ESP a w meas. blocks pokazują 0.0

Natomiast zamiennik zaniża wrtości i mam błędy składu mieszanki

Sprawdziłem bezpieczniki - są ok. Wiązka też ok.

Czy miał ktoś podobną sytuację? Gdzie jeszcze szukać przyczyny?

OK problemy rozwiazane.

Wymieniony termostat kompletny z czujnikiem.

A przyczyną niewłasciwych wskazań przepływomierza zamiennika i braku wskazań przepływomierza oryginalnego był brak napiecia 5V. Okazało się że przecięty był przewód w wiązce. Ciekawostką jest to że brak napiecia 5V nie powoduje braku wskazań zamiennika a w przypadku oryginału wkazanie wynosi 0.0

Na ten moment brak jakichkolwiek błędów na silniku.

Edytowane przez fgfg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...