fgfg Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Witam Mam pytanko. W moim a4 b6 1.8t bez gazu (silnik AVJ) ciągle wracają błędy: 3 Faults Found:17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Jeśli je skasuję nie wracają natychmiast. Ale po około jedym dniu jazdy zapala się kontrolka CHECK ENGINE i powyższe 3 błędy znów są. Wymienione świece na nowe oraz nowy przepływomierz. Autko mam od niedawna i nie mam jeszcze doświadczenia z tym silnikiem. Jakieś sugestie?
Robero321 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Pierwszy błąd 1700 to błąd termostatu F265 przy termostacie powinieneś mieć czujnik zobacz czy wtyczka dobrze siedzi i czy nie ma zaśniedziałych w niej styków. jeśli jest ok to albo czujnik albo termostat do wymiany Drugi błąd 17544 to błąd mieszanki jeśli wymieniłeś przepływomierz to sprawdź jak się zachowuje sonda może już nie domaga.. z tym że jeśli wymieniłeś przepływke na zamiennik to równie dobrze może być problem przepływomierza zamienniki często dają dpy i nie trzymają parametrów zanim jeszcze wyjdziesz z nią ze sklepu Trzeci błąd 17536 dotyczy tego samego co poprzedni czyli złej mieszanki (za uboga) szukaj na początek w przepływce i w sondzie problemu
Magicbattle Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 mysle ze to problem z sonda. wejdz w bloki i zobacz czy oscyluje wogole
fgfg Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 mysle ze to problem z sonda. wejdz w bloki i zobacz czy oscyluje wogole z tego co kojaze tam sa chyba dwie sondy lambda. na ktorym kanale sa bloki od lambdy 1 i 2?
Łukasz13 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Sonda bardzo rzadko pada w tym aucie, po pierwsze co zrób to logi dynamiczne, przepływomierz nowy boscha?
Robero321 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Tak są dwie sondy ale druga sprawdza sobie wydajność kata i ma tak mały wpływ na dobieranie mieszanki paliwowo powietrznej że można pominąć ją przy tym problemie. Skup się na pierwszej regulującej i na przepływomierzu
fgfg Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Sonda bardzo rzadko pada w tym aucie, po pierwsze co zrób to logi dynamiczne, przepływomierz nowy boscha? Nie robilem jeszcze logów tego auta. Które bloki mam zrzucic?
fgfg Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) 002+033, 115+118, 003+020 Poniżej logi. Wykonane na 4 biegu od ok 1500 obr/min do ok 5000 obr/min bo tu mi odcina. Logi wykonane na drodze lekko wznoszącej się. Na silniku były takie blędy podczas wykonywania logów 2 Faults Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 003-020 115-118 002-033 Edytowane 9 Maja 2015 przez fgfg
Łukasz13 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Przeplywka to jakis badziew zaloz dedykowana po numerach boscha.
fgfg Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 Przeplywka to jakis badziew zaloz dedykowana po numerach boscha. Przepływkę wymieniłem ale teraz mam taki błąd 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded W grupie 2 w meas. blocks tam gdzie jest Mass Flow mam 0,0 g/s. Pierwotnie był założony oryginał bosha i też pokazyał 0,0 dlatego został wymieniony na nowy zamienik. A teraz mam nowy oryginał bosha i jest dokładnie tak jak na starym bosha. Oznaczenie mojego przepływomierza to 0 280 218 063
krzysiekml Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 sprawdz kable i konektory we wtyczce bo coś nie łączy,esp się świeci na blacie?
fgfg Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 sprawdz kable i konektory we wtyczce bo coś nie łączy,esp się świeci na blacie? Tak, swieci się ESP. Ale sprawa dziwna bo zamiennik pokazuje watrości tylko że zaniżone, a oryginał nic nie pokazuje.
krzysiekml Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 jak masz możliwość to podmień przepływkę z kimś co ma sprawną bo dziwna sprawa żeby orginał był uszkodzony.
fgfg Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) jak masz możliwość to podmień przepływkę z kimś co ma sprawną bo dziwna sprawa żeby orginał był uszkodzony. Niestety nie mam możliwości. Mam dwie przepływki oryginalne i jeden zamiennik. Efekt taki że oba oryginały dają błąd i zapalają ESP a w meas. blocks pokazują 0.0 Natomiast zamiennik zaniża wrtości i mam błędy składu mieszanki Sprawdziłem bezpieczniki - są ok. Wiązka też ok. Czy miał ktoś podobną sytuację? Gdzie jeszcze szukać przyczyny? jak masz możliwość to podmień przepływkę z kimś co ma sprawną bo dziwna sprawa żeby orginał był uszkodzony. Niestety nie mam możliwości. Mam dwie przepływki oryginalne i jeden zamiennik. Efekt taki że oba oryginały dają błąd i zapalają ESP a w meas. blocks pokazują 0.0 Natomiast zamiennik zaniża wrtości i mam błędy składu mieszanki Sprawdziłem bezpieczniki - są ok. Wiązka też ok. Czy miał ktoś podobną sytuację? Gdzie jeszcze szukać przyczyny? OK problemy rozwiazane. Wymieniony termostat kompletny z czujnikiem. A przyczyną niewłasciwych wskazań przepływomierza zamiennika i braku wskazań przepływomierza oryginalnego był brak napiecia 5V. Okazało się że przecięty był przewód w wiązce. Ciekawostką jest to że brak napiecia 5V nie powoduje braku wskazań zamiennika a w przypadku oryginału wkazanie wynosi 0.0 Na ten moment brak jakichkolwiek błędów na silniku. Edytowane 25 Maja 2015 przez fgfg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się