tazman Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Witam wszystkich na forum. Vagami jeżdżę od samego początku, były 3 polo (6n, 6n2, 9n3), altea, jest i b6. Egzemplarz poszukiwany dość długo. Nie oglądałem nawet ulepów sprowadzonych do PL i wystawianych na allegro/olx z uwagi na nienajlepsze doświadczenia z przeszłości. Auto upolowane w DE, wczoraj w nocy przyjechałem nim do domu. A4 Avant 1.8T Silnik BFB 163ps Rocznik 2003 Przebieg 203 tyś. km potwierdzony książką i stosem faktur z serwisów. Wyposażenie : szału nie ma, jeszcze nie zdążyłem rozkodować vinu, ale jest m.in klima dwustrefowa, tempomat, mała navi, kolorowy fis itp. Zestaw na lato : MAM 11 8x18, guma 225/40/18 Sava IntensA UHP DOT 2014 Zestaw na zimę : ori alufelgi Audi 16 z gumą 205/55/16 Najbardziej mnie cieszy ori lakier i jego stan, właściwie zero wgniot i otarć, moim hobby jest detailing więc tu spokojnie po jednym przejeździe będzie lustro Trzy foty strzelone na szybko po przyjeździe i pierwszym myciu Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez tazman
X18XET Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Ładne to to . Tylko ten hak trochę straszy .
tazman Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) hak to będzie pierwsza rzecz której się pozbędę Edytowane 9 Maja 2015 przez tazman
X18XET Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Ja myślę . Fajne felgi, tylko ten "kozi" zawias psuje efekt . Domniemam, że masz tam 1BA?
jacek70 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Na feldze 18" i tak wysoko ??? Dlaczego?? Koniecznie w dół.
tazman Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 Panowie, auto mam trochę ponad 24h wszystko w swoim czasie choć przyznam, że w realu dużej kozy nie ma, pamiętam jak miałem gofra mk4 to na 17 i gumie 205/50 była zdecydowanie większa na ori zawiasie X18XET jak sprawdzę dam znać
azure Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Audi bez quattro jest jak żołnierz bez karabinu ale nic nie bój, można dołożyć i zacznij od tego, a nie jak większość kółka, pierdzidełka i świecidełka, a niewielu q dodaje
muunv Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Audi bez quattro jest jak żołnierz bez karabinu ale nic nie bój, można dołożyć i zacznij od tego, a nie jak większość kółka, pierdzidełka i świecidełka, a niewielu q dodaje Jaki jest koszt +/- dołożenia Q?
tazman Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 Jaki jest koszt +/- dołożenia Q? prosiłbym nie śmiecić w temacie wracając do kwestii Q i sporej gleby to niestety muszę rozczarować większość z was, ale tego tu nie bedzie.. miałem juz auto dośc nisko posadzone i jeden raz wystarczy, to będzie słuzyć do codziennej jazdy, poza tym mam tak stromy zjazd do parkingu podziemnego, że nawet przy -50mm byłby problem z wjazdem ( sąsiad w e90 na mpakietowym zawiasie męczy się niesamowicie) Q odpada z prostej przyczyny, jest to finansowo nieopłacalne ja własnie się skupię jak napisał azure na kółkach, pierdzidełkach i świecidełkach priorytetem jest utrzymanie idealnego stanu zarówno w kwestii technicznej jak i lakierniczej i doposażenie auta maksymalnie w fabryczne gadżety, z czasem tez wpadną jakieś springi -30mm
X18XET Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Jaki jest koszt +/- dołożenia Q? prosiłbym nie śmiecić w temacie wracając do kwestii Q i sporej gleby to niestety muszę rozczarować większość z was, ale tego tu nie bedzie.. miałem juz auto dośc nisko posadzone i jeden raz wystarczy, to będzie słuzyć do codziennej jazdy, poza tym mam tak stromy zjazd do parkingu podziemnego, że nawet przy -50mm byłby problem z wjazdem ( sąsiad w e90 na mpakietowym zawiasie męczy się niesamowicie) Q odpada z prostej przyczyny, jest to finansowo nieopłacalne ja własnie się skupię jak napisał azure na kółkach, pierdzidełkach i świecidełkach priorytetem jest utrzymanie idealnego stanu zarówno w kwestii technicznej jak i lakierniczej i doposażenie auta maksymalnie w fabryczne gadżety, z czasem tez wpadną jakieś springi -30mm Jak słusznie zauważyłeś, spora gleba, to utrapienie. -30mm wystarczy . Co do Q, to kwestia priorytetów. Na suchym asfalcie nie ma wielkiej różnicy, ale jak tylko spadnie trochę deszczu (albo śniegu), różnica robi się zdecydowanie odczuwalna. No ale wiadomo - spalanie trochę większe . Ja tam jestem zadowolony z mojego Q A jakiś "podtlenek" eLPiGi będziesz tam wkładał? Edytowane 10 Maja 2015 przez X18XET
tazman Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) wiadomo, Q to kwintesencja Audi, ale w budżecie którym dysponowałem znalezienie sensownego egzeplarza było raczej niewykonalnym zadaniem podtlenku LPG narazie nie biorę pod uwagę, jak wracałem to na trasie 550 km z tempomatem głównie ustawiony na 120 km/h fis pokazał średnie 7,1 w mieście po dwóch dniach jazdy to wynik pomiędzy 10,6-10,9 zobaczymy ile w tym prawdy jak go dotankuję do pełna, przejadę 100 km i znowu zatankuję Edytowane 10 Maja 2015 przez tazman
Rabbi Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) w mieście po dwóch dniach jazdy to wynik pomiędzy 10,6-10,9 jak wracałem to na trasie 550 km z tempomatem głównie ustawiony na 120 km/h fis pokazał średnie 7,1 zobaczymy ile w tym prawdy jak go dotankuję do pełna, przejadę 100 km i znowu zatankuję spalanie jest ok.mam bardzo podobne na początek micha w dół i wyczyść smok pompy oleju ładny kolor czy to LY7Q Atlasgrau? Edytowane 10 Maja 2015 przez Rabbi
X18XET Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 wiadomo, Q to kwintesencja Audi, ale w budżecie którym dysponowałem znalezienie sensownego egzeplarza było raczej niewykonalnym zadaniem podtlenku LPG narazie nie biorę pod uwagę, jak wracałem to na trasie 550 km z tempomatem głównie ustawiony na 120 km/h fis pokazał średnie 7,1 w mieście po dwóch dniach jazdy to wynik pomiędzy 10,6-10,9 zobaczymy ile w tym prawdy jak go dotankuję do pełna, przejadę 100 km i znowu zatankuję W sumie zawsze można dołożyć Q. Lepiej kupić dobre FWD, niż zajeżdżone Q . Co do wskazań FIS-a, to zwykle jest trochę zbyt optymistyczny, aczkolwiek moje Q żłopie >12L Pb98, ale ja jeżdżę po najbardziej zakorkowanym mieście w PL . Także <11L u Ciebie to chyba w miarę normalne spalanie.
tazman Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) Panowie, jeszcze prośba do was, szprecha ktoś po niemiecku na forum ? Poczytałem trochę o wadach w 1.8 T i większość każe prewencyjnie wyczyścić smok i miskę U mnie na jednej z ostatnich faktur coś z olejem w tej kwestii był robione, nie wiem czy tylko moje domysły są prawidłowe. Wrzucam jej skan, będe wdzięczny za pomoc ps. Rabbi z kolorem trafiłeś ---------------- edit 18.05. no i pierwsze niechciane mody za mną - wymienione łożysko z piastą w lewym przednim kole, oczywiście nie odbyło się bez rozpinania zawieszenia, na szczęście śruba łącząca górne wahacze poddała się bez większej walki i cała operacja przebiegła dość sprawnie- auto na wolnych obrotach potrafiło czasami z książkowych 760 tyś. podnieść je szczególnie po rozgrzaniu do nawet 1,2 tyś. Lektura forum i padło na zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.trochę zabawy z demontażem fabrycznej opaski i zaworek wymieniony, diagnoza trafna na koniec autko dostało małe spa Edytowane 18 Maja 2015 przez tazman
Adrian-A4 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 fajna furka i fajny kolorek Dokładki w kolor rób ;D
tazman Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 mod roku dokonany pozbyłem się haka do tego halo dostało żółtą folię a znaczek plastidipa no i ogarnięta komora
X18XET Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 mod roku dokonany pozbyłem się haka Powiedziałbym nawet, że mod stulecia . Widzę, że ładnie wypucowana ta Twoja "szara eminencja" .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się