dżejki Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 Wyciąłem kata i również nie mam problemów z checkiem, na dodatek zyskałem pewność że gdy dopadnie mnie wypadanie cewek i zaleje kata to mi nie rozsadzi bloku:)
BeyerBrown Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Wystarczy, że żadnego szarpnięcia w tym silniku nie będzie się ignorowało i by od razu wymieniało się w nim wadliwe cewki/świece/sondy/wtryski (a do czasu usunięcia usterki jeździło się spokojnie). Nierozsądne jest moim zdaniem wycinanie zdrowych "nerek" samochodu... w przekonaniu, że za jakiś czas pewnie i tak padną Owszem padną... ale w głównej mierze od zaniedbań właściciela! Edytowane 1 Grudnia 2015 przez BeyerBrown
dżejki Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2015 Wystarczy, że żadnego szarpnięcia w tym silniku nie będzie się ignorowało i by od razu wymieniało się w nim wadliwe cewki/świece/sondy/wtryski (a do czasu usunięcia usterki jeździło się spokojnie). Nierozsądne jest moim zdaniem wycinanie zdrowych "nerek" samochodu... w przekonaniu, że za jakiś czas pewnie i tak padną Owszem padną... ale w głównej mierze od zaniedbań właściciciela Racja, tnąc katy sugerowałem się opiniami osób które miały z tym problem, zastanawiam się nad wstawieniem sportowego kata na 2,5'' gdy będę robić preformence całego wydechu.
BeyerBrown Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 A jaki miały "factor" te katy? A raczej pre-katy. Jedna ze stron to na pewno poniżej 0,5 (wywala wtedy checka)... a druga?
Kruk_89 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 panowie mogę mieć tłumiki koncowe marki SUPERSPRINT czekam na odpowiedzi wszystko można zależy od kosztów a wracając do tematu tłumików to po przeróbce dżejki brzmi to o niebo lepiej niz przed ale dalej troche poloneza zostało dziś jade na wycene przeróbki wydechu bo zdecydowałem sie go doprowadzić do ładu
dżejki Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) tu masz ostatnie nagranie, tak jak wspominałem, aparat jest zbyt czuły na wysokie tony, albo ja jestem głuchy ;p w każdym razie dźwięk jest spoko:) https://drive.google.com/open?id=0BwoWX-MdDNWmZWE5NVVsZUpBYVU https://drive.google.com/open?id=0BwoWX-MdDNWmcTQ2cXlsZkduT0k poprawione Edytowane 4 Grudnia 2015 przez dżejki
Kruk_89 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) robocizna plus część 500 zł mowa tylko o usunięciu katalizatorów i wstawieniu zamiast dużych katów tłumików rozprężnych nie wiem na czym to ma polegać ale człowiek który sie tym zajmuje działa od 1995r i mowił że efektu poloneza nie będzie na pewno. Doda to trochę bulgotu a pierwsze dwa zastąpi kwasówka sondy zostano na miejscy. nie biorą starych katalizatorów więc pytanie komu je opchnąć? Odsłucham później bo teraz młody śpi PS. źle wstawiłeś link nie da sie nic sprawdzić. tak brzmi moje truchło narazie https://drive.google.com/file/d/0BxUPXm8s4K9CYTU2cmlMMWUzdjg/view?usp=sharing . Edytowane 4 Grudnia 2015 przez Kruk_89
dżejki Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 poprawione, u Ciebie seria, więc dźwięk znany Czekam na efekty jak zrobisz przelot
BeyerBrown Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ponawiam pytanie - Kruk, jaki współczynnik wydajności wylicza ECU dla Twoich katów?
Kruk_89 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ponawiam pytanie - Kruk, jaki współczynnik wydajności wylicza ECU dla Twoich katów? ty no nie wiem powiem szczerze, wiem aby że jedna strona była poniżej wydajność progowej druga jesszcze niby spoko ale już też siee zbliżała to granicy chek engine no brzmi całkiem przyjemnie mi sie podoba coś w stylu porsche panamera myślicie że dało by sie ten dźwięk uzyskać w naszych 3 litrach?
BeyerBrown Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Boże chroń przed takimi modyfikacjami Jak dla mnie katy się powinno wymienić, a nie wywalać na amen. Dobry warsztat tłumikarski dopasuje dobre zamienniki (jeśli ori zamienniki byłyby dla kogoś za drogie). Nie wierzę, że się nie da.
dżejki Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ponawiam pytanie - Kruk, jaki współczynnik wydajności wylicza ECU dla Twoich katów? ty no nie wiem powiem szczerze, wiem aby że jedna strona była poniżej wydajność progowej druga jesszcze niby spoko ale już też siee zbliżała to granicy chek engine no brzmi całkiem przyjemnie mi sie podoba coś w stylu porsche panamera myślicie że dało by sie ten dźwięk uzyskać w naszych 3 litrach? z v6 nie da się zrobić v8 Podobne doznania czuję gdy pod firmą przejeżdża maseratti quatroporte, aż włos na rękach się jeży
Kruk_89 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 nawet żadnymi tłumikami nie uzyska takiego efektu?
Kruk_89 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 w poniedziałek wrzuce przelot ale na seryjnym tłumiku srodkowym i koncowych chyba że będzie strasznie brzmieć to nie będe sie kompromitował i wrzuce dopiero po wymianie danych tłumików
dżejki Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2015 różne silniki różnie się zachowują, gdy mialem chryslera sebringa 2.7 benzyna wyciąłem jedynie środkowy tłumik, dźwięk był doskonały, bulgotał bardzo miło dla ucha (nie chodził jak wyścigówka tj. w przypadku audi), ale to był amerykaniec, one są tworzone z pasją.
Kruk_89 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 coś sie da zrobić jednak z wydechem ale pewno trzeba by było naprawde kogos ogarnietego
dżejki Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2015 dzisiaj słyszałem 3.0 z tłumikami od mustanga, zwracam honor, robi straszną robotę!!!
BeyerBrown Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Taka przeróbka kojarzy mi się z wioskowymi Golfami, które już z daleka groźnie warczały i buczały a pod maską miały zagazowane 1.6 Edytowane 5 Grudnia 2015 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się