Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Warunki gwarancji na nadwozie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Mam pytanie czy ktoś się orientuje, jakie są warunki utrzymania ciągłości gwarancji na perforację nadwozia - moje auto cały czas było serwisowane w ASO w DE więc powinno taką gwarancję mieć, czy nadal mam serwisować w ASO, czy może tylko podjechać na przegląd stanu powłoki do ASO a serwisować mogę w serwisie specjalizującym się w Audi?

Dzięki za podpowiedzi,

Opublikowano

Auto z 2006 roku a mamy teraz 2015.

Myślisz że gwarancja fabryczna jeszcze obowiązuje ???

Opublikowano

Auto z 2006 roku a mamy teraz 2015.

Myślisz że gwarancja fabryczna jeszcze obowiązuje ???

Skoro producent daje 12 lat gwarancji na perforację i spełnione są wszystkie warunki to czemu miałaby nie obowiązywać?

Dlatego pytam czy ktoś się orientuje jakie są te warunki?

Opublikowano

Ja czytając warunki gwaracji na w/w zapytanie , stoi w którymś punkcie o gwarancji na perforacje nadzwozia. Mówi ona tak o serwisowaniu samochodu tylko w ASO, lecz musi byc systematyczna kontrola rownież przez stacje ASO stanu nadwozia czyt. Lakieru. Nie jest to jednoznaczne ze zrobionym serwisem. Najlepiej podjechać i może zapytać w Audi. Na pewno gdybys był 1szym właścicielem i w tym salonie kupiłbyś ten samochod może byś miał łatwiejszą drogę.

Opublikowano

Ja czytając warunki gwaracji na w/w zapytanie , stoi w którymś punkcie o gwarancji na perforacje nadzwozia. Mówi ona tak o serwisowaniu samochodu tylko w ASO, lecz musi byc systematyczna kontrola rownież przez stacje ASO stanu nadwozia czyt. Lakieru. Nie jest to jednoznaczne ze zrobionym serwisem. Najlepiej podjechać i może zapytać w Audi. Na pewno gdybys był 1szym właścicielem i w tym salonie kupiłbyś ten samochod może byś miał łatwiejszą drogę.

Podjadę do ASO bo i tak muszę parę rzeczy kupić wezmę więc książkę serwisową (choć i tak po VINie mają całą historię) i pogadam w serwisie. Ciekaw jestem co mi powiedzą.

Kilka lat zawodowo byłem związany z Oplem i tam nie było problemu który właściciel, ważne było czy były robione przeglądy powłoki lakierniczej, a później GM połączył przeglądy okresowe z przeglądami nadwozia i trzeba było robić przeglądy okresowe wraz z przeglądem powłoki. To było wystarczające do utrzymania gwarancji. Zobaczymy jak w Audi.

Opublikowano

I jak dowiedziałeś sie czegoś ciekawego w ASO?

Opublikowano

I jak dowiedziałeś sie czegoś ciekawego w ASO?

Będę w sobotę, bo mam trochę części zamówionych to od razu pójdę do serwisu porozmawiać. Dam znać czego się dowiedziałem.

Opublikowano

No jasne, czekam! Dowiaduj się , bo może mi się jakies malowanko trafi jeżeli gwarancje Ci uznają. :)

Opublikowano

No jasne, czekam! Dowiaduj się , bo może mi się jakies malowanko trafi jeżeli gwarancje Ci uznają. :)

Byłem w sobotę i rozmawiałem z doradcą serwisowym. Sprawa wygląda tak, że mam gwarancję na auto bo samochód był regularnie serwisowany w ASO i jest książka serwisowa z wpisami - zgadza się z bazą serwisową. Warunkiem utrzymania gwarancji jest regularne serwisowanie w ASO samochodu, a więc przede wszystkim wykonywanie przeglądów co 30kkm lub okres czasowy (chyba 2 lata? ). W zakres czynności przeglądów wchodzi również sprawdzenie stanu powłoki blacharsko - lakierniczej. Koszt podstawowego przeglądu okresowego to ok 1200zł (z olejem Castrol Longlife :facepalm: - cena w Auto Special Kraków), doradca wspomniał też o wymianie rozrządu (orientacyjny koszt częsci + robocizna 2200zł :naughty: ) - choć nie wiem czy jego wymiana w ASO jest konieczna do utrzymania gwarancji na perforację nadwozia (na zdrowy rozum nie powinna ale kto ich tam wie).

Opublikowano

Odswieże temat. Czy ktokolwiek orientuje się jak to jest z tą gwarancja nadwozia? Gwarancja 12 lat jest na perforację. Byłem w Olsztynie i mi wyszedł kierownik działu serwisowego i powiedział ze musi być rdza od środka ;)) nie do końca rozumiem taka wypowiedz. Prawy błotnik miałem juz De wymieniany i znowu wokół kierunku ma rdzę. A lewy tez na rancie ma. Czy ktokolwiek kiedyś skorzystał z gwarancji na nadwozie? Lub może poleci serwis który uznaje gwarancje bo samochód ma książkę serwisowa do końca w De?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Odswieże temat. Czy ktokolwiek orientuje się jak to jest z tą gwarancja nadwozia? Gwarancja 12 lat jest na perforację. Byłem w Olsztynie i mi wyszedł kierownik działu serwisowego i powiedział ze musi być rdza od środka ;)) nie do końca rozumiem taka wypowiedz. Prawy błotnik miałem juz De wymieniany i znowu wokół kierunku ma rdzę. A lewy tez na rancie ma. Czy ktokolwiek kiedyś skorzystał z gwarancji na nadwozie? Lub może poleci serwis który uznaje gwarancje bo samochód ma książkę serwisowa do końca w De?

Wydaje mi się, że jeżeli gwarancja obowiązuje, to wystarczy zgłosić naprawę i jeżeli są purchle to mają naprawiać. Potem Ci ktoś powie, że czekałeś aż dziury wypadną, a powinno się zgłaszać od razu zauważone ślady korozji.

(taka procedura jak powyżej opisałem obowiązuje w Oplu)

IMO chcieli Cię spuścić po brzytwie, bo to sprawa uznaniowa serwisu. Podejrzewam, że jakbyś pojechał z tym do serwisu w DE to od razu by to naprawiali. Tu jest Polska.

Szkoda, że nie wypowie się nikt z ASO (nie ma ludzi na forum którzy pracują w ASO?).

EDIT: A może zrób zdjęcia, wyślij do Audi Polska z VINem samochodu i zapytaniem czy to podlega pod gwarancję bo Ci odmówili naprawy w ASO. Jeżeli gwarancja na auto obowiązuje to powinni Ci coś odpisać i skierować do jakiegoś ASO na naprawę.

Edytowane przez countryFan
Opublikowano

Odswieże temat. Czy ktokolwiek orientuje się jak to jest z tą gwarancja nadwozia? Gwarancja 12 lat jest na perforację. Byłem w Olsztynie i mi wyszedł kierownik działu serwisowego i powiedział ze musi być rdza od środka ;)) nie do końca rozumiem taka wypowiedz. Prawy błotnik miałem juz De wymieniany i znowu wokół kierunku ma rdzę. A lewy tez na rancie ma. Czy ktokolwiek kiedyś skorzystał z gwarancji na nadwozie? Lub może poleci serwis który uznaje gwarancje bo samochód ma książkę serwisowa do końca w De?

Wydaje mi się, że jeżeli gwarancja obowiązuje, to wystarczy zgłosić naprawę i jeżeli są purchle to mają naprawiać. Potem Ci ktoś powie, że czekałeś aż dziury wypadną, a powinno się zgłaszać od razu zauważone ślady korozji.

(taka procedura jak powyżej opisałem obowiązuje w Oplu)

IMO chcieli Cię spuścić po brzytwie, bo to sprawa uznaniowa serwisu. Podejrzewam, że jakbyś pojechał z tym do serwisu w DE to od razu by to naprawiali. Tu jest Polska.

Szkoda, że nie wypowie się nikt z ASO (nie ma ludzi na forum którzy pracują w ASO?).

EDIT: A może zrób zdjęcia, wyślij do Audi Polska z VINem samochodu i zapytaniem czy to podlega pod gwarancję bo Ci odmówili naprawy w ASO. Jeżeli gwarancja na auto obowiązuje to powinni Ci coś odpisać i skierować do jakiegoś ASO na naprawę.

No na forum nie znalazłem nic na temat gwarancji. Albo nikt nie korzysta bo nie wie ze ma gwarancje. Albo właśnie nie chce mu sie szarpać i woli zapłacić i sam zrobić. A ludzi na forum z zardzewiałym brzegiem przednich nadkoli jest mnóstwo. U mnie w mieście "fachowiec" z audi nawet nie wyszedł zobaczyć samochód. ;/

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Odswieże temat. Czy ktokolwiek orientuje się jak to jest z tą gwarancja nadwozia? Gwarancja 12 lat jest na perforację. Byłem w Olsztynie i mi wyszedł kierownik działu serwisowego i powiedział ze musi być rdza od środka ;)) nie do końca rozumiem taka wypowiedz. Prawy błotnik miałem juz De wymieniany i znowu wokół kierunku ma rdzę. A lewy tez na rancie ma. Czy ktokolwiek kiedyś skorzystał z gwarancji na nadwozie? Lub może poleci serwis który uznaje gwarancje bo samochód ma książkę serwisowa do końca w De?

Wydaje mi się, że jeżeli gwarancja obowiązuje, to wystarczy zgłosić naprawę i jeżeli są purchle to mają naprawiać. Potem Ci ktoś powie, że czekałeś aż dziury wypadną, a powinno się zgłaszać od razu zauważone ślady korozji.

(taka procedura jak powyżej opisałem obowiązuje w Oplu)

IMO chcieli Cię spuścić po brzytwie, bo to sprawa uznaniowa serwisu. Podejrzewam, że jakbyś pojechał z tym do serwisu w DE to od razu by to naprawiali. Tu jest Polska.

Szkoda, że nie wypowie się nikt z ASO (nie ma ludzi na forum którzy pracują w ASO?).

EDIT: A może zrób zdjęcia, wyślij do Audi Polska z VINem samochodu i zapytaniem czy to podlega pod gwarancję bo Ci odmówili naprawy w ASO. Jeżeli gwarancja na auto obowiązuje to powinni Ci coś odpisać i skierować do jakiegoś ASO na naprawę.

No na forum nie znalazłem nic na temat gwarancji. Albo nikt nie korzysta bo nie wie ze ma gwarancje. Albo właśnie nie chce mu sie szarpać i woli zapłacić i sam zrobić. A ludzi na forum z zardzewiałym brzegiem przednich nadkoli jest mnóstwo. U mnie w mieście "fachowiec" z audi nawet nie wyszedł zobaczyć samochód. ;/

To może spróbuj uderzyć od innego ASO albo zgłosić do Audi Polska.

ZCTP ludzie z Forum Laguny jeździli do Niemiec na naprawy ESP bo polskie ASO olewały klientów, a Niemcy robili to od ręki. Może analogicznie trzeba postąpić z blacharką w A4?

Opublikowano

Perforacja nadwozia to dziury na wylot zrobione przez rdzę.

Gwarancja taka nie obejmuje rdzy pojawiającej się w zakamarkach.

Opublikowano

Perforacja nadwozia to dziury na wylot zrobione przez rdzę.

Gwarancja taka nie obejmuje rdzy pojawiającej się w zakamarkach.

OK, tylko skoro w kilkuletnich autach w DE potrafili wymieniać błotniki, lakierować klapy i inne elementy (a przecież w tak krótkim czasie nie mogły być skorodowane na wskroś) to moim zdaniem jest to kwestia interpretacji serwisu i/lub centrali co podlega pod naprawę.

Poniżej link do zarchiwizowanej strony www z ogłoszeniem gdzie Niemiec wpisał co było robione na gwarancji (w 7 letnim aucie wymienione były oba przednie błotniki, lakierowane drzwi pod listwami, klapa tylna i coś naprawiane z podwoziem)

http://web.archive.org/web/20150223184503/http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=205836469&sentBySearchOrder=true&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=EmailLink

Opublikowano

Perforacja nadwozia to dziury na wylot zrobione przez rdzę.

Gwarancja taka nie obejmuje rdzy pojawiającej się w zakamarkach.

OK, tylko skoro w kilkuletnich autach w DE potrafili wymieniać błotniki, lakierować klapy i inne elementy (a przecież w tak krótkim czasie nie mogły być skorodowane na wskroś) to moim zdaniem jest to kwestia interpretacji serwisu i/lub centrali co podlega pod naprawę.

Poniżej link do zarchiwizowanej strony www z ogłoszeniem gdzie Niemiec wpisał co było robione na gwarancji (w 7 letnim aucie wymienione były oba przednie błotniki, lakierowane drzwi pod listwami, klapa tylna i coś naprawiane z podwoziem)

http://web.archive.org/web/20150223184503/http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=205836469&sentBySearchOrder=true&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=EmailLink

Dokładnie!! Moje auto z2006 roku w 2012 roku miało wymieniany błotnik prawy w audi (wpis w VIN). I nie wierze ze miał dziurę na wylot tak szybko. Poprostu w PL każdy kombinuje. W De wymieniłby bez gadania. No i tak myśle podróż do Niemiec albo do innego Aso to czas i pieniądze i chyba sam to zrobię ;(

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...