Sauron94 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/28284-projekt-fmic-19-tdi-instalacja-wlasna-podrecznik-dla-kazdego/#entry357297Jestem posiadaczem Audi a4 b6 1.9 TDI Awx planuję podnieść moc w okolicach 200-210 koni. Słyszałem, że porzebuję nowego turbo Fmica itp. czy mógłby mi ktoś z tuejszych forumowiczów udzielić odpowiedzi co dokladnie muszę zmienić by osiągnąć tę moc? Wyczytałem gdzieś, że turbo od BRD 170koni pasowało by idealnie i tu moje pytanie czy P&P to pasuję po wyjęciu mojej aktualnej z Awx i jaki Fmic? dokładnie chodzi mi o wymiary i czy ten zamontuje P&p czy też muszę coś zmieniać ciąć itp zmieniać orurowanie? Proszę o odpowiedź z góry dzięki.
Inkognito Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 na dobrej brd możesz podejść pod 200ps nie wiem jak wtryski a co do Fmica to 550/180/65 trochę rzeźby pod zderzakiem małe podcięcie belki, orurowanie i będzie ok
Inkognito Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 wystarczy ale masz 50 zł różnicy i mały zapas:)
Sauron94 Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 W sumie masz rację czyli wszystko jasne dzięki.
rs4wagon Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 u mnie wyszlo 190nm i 290nm,od wakacji zrobilem 20tys km i jestem zadowolony,deczko pozniej wstaje jak seria,ale w sumie na serii duzo nie jezdzilem wiec do tej latwo sie przyzwyczailem,pasuje p&p na kolektor,u siebie jeszcze wywalilem kata i egr,IC nie wiem jaki mam rozmiar nie pamietam,ale trasa 1600km non stop idzie przez cala droge tak samo wiec chyba zdaje egzamin,zaopatrz sie w nowe nakretki miedziane do kolektora oraz turbiny,duzo latwiej jest wyjac stare turbo z kolektorem,od razu nowe uszczelki tez by nie zaszkodzilo,koszt w servisie zaden a zawsze to skrecisz wsio na nowych,ja w sumie jeszcze ja wyczyscilem przez zalozeniem,kierowniczki w srodku, co prawda nie a4 ale podobne ;)rozmiaru niestety nie pamietam,ale nie jakis mega duzy,pasuje idealnie i nic nie wysaje
Maniusiek28 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Miałem A4 (B5,B6,B7) i w nich fimic no i passata fl i w nim jest znacznie więcej miejsca na upchnięcie IC centralnego niz w A4, co nie zmienia faktu że w A4 da się. Edytowane 30 Maja 2015 przez Maniusiek28
rs4wagon Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 No wiadomo ze auto deczko mniejsze Od paska ale na forum co drugi ma icka,mysle ze sprawa jest dosc prosta do ogarniecia I najlepiej wziasc I przymierzyc
silnik Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Odgrzeje temat, czy fmic 14 cm wchodzi bez podcinania zderzaka w zwykłym zderzaku?? Jeżeli trzeba podcinac to założę już 18 cm. P.S. Mam teraz program 170KM ale coś bym jeszcze dodał, turbo niedługo będzie do wymiany to założę już z brd i fmic i troszkę moc podskoczy. Edytowane 15 Października 2016 przez silnik
marcin4x4 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 możesz mieć jedynie problem z kratkami / halogenami, zamiast sylikonów przy IC daj 4F0145709E. jak kupujesz gotowy zestaw uważaj na chińskie gówniane rury które nie są okrągłe, pod sylikon dostaje się olej i po zabawie.
DanielMod Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Dokladnie tak jak napisał kolega wyżej u mnie ciężko było upchac silikony i po halogenach zostały tylko atrapy tzn same szkła. Ale to nie problem bo z bi-xenonem nie było różnicy czy są zapalone czy nie :-)
silnik Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Nadal nie mam odpowiedzi czy dawać 14 czy 18 cm szerokości żeby nie podcinac belki. Oczywiście w B6 zwykły zderzak. Jakie rury polecacie, skąd kupować?
zadzik Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Jaki nie włożysz to belkę przyciąć musisz. Ja mam taki http://www.bajpolmotosport.pl/Intercooler-TurboWorks-14-420x160x65mm-p10384 belka delikatnie przycieta ( dół belki nie widać nic) silikony wchodzą bez problemu wszystko na swoim miejscu. Nie szalej z dużym fimic bo ten z linka wchodzi bez kłopotów i zderzak dobrze siada później. Co do podcięcia belki to jest kosmetyka nic się przez to nie osłabi. Szlifierka kątowa i jedziesz . Silikony i rury alu masz na alledrogo tylko musisz wiedzieć co chcesz kupić, niestety nie ma gotowych zestawów. Edytowane 18 Października 2016 przez zadzik
marcin4x4 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 przy 14 belki nie ruszasz.
zadzik Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Możliwe to kolega niech już sobie decyzję podejmie sam . W sumie przy mojej 16 delikatnie trzeba było podciąć belkę więc pewnie 14 wejdzie na styk .
silnik Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Mam jeszcze pytanko odnośnie mapsensora , czy w 1,9 AVF tdi trzeba podstawkę wymieniać i jaki tam jest otwór . Ma ktoś może jakieś zdjęcia z montażu fmic ??
zadzik Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Górę możesz zostawić ori po co to ruszać. Zrób dolot do rury, która łączy ori intercoler z plastikową rurą i też będzie. 1
silnik Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Górę możesz zostawić ori po co to ruszać. Zrób dolot do rury, która łączy ori intercoler z plastikową rurą i też będzie. Czyli map sensor zostaje ori i nie trzeba żadnych podstawek ?
zadzik Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 (edytowane) Jeśli będziesz składał to na silikonach to wychodzisz od turba lecisz di fmic w zderzaku potem wychodzisz z fimic (stary inntercooler wywalasz i w jego miejsce puszczasz silikony i rurki, kolanka alu ) do wyskości lewego światła i łączysz kolankiem alu 90 st w miejscu zaznaczonym na czerwono. https://zapodaj.net/d80fd92b978bb.jpg.html Góra czyli wąż, rura plastik w której jest ap sensor zostawiasz jak jest. Tu jest jakis gotowy zestaw http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/46088-bmw-e46-diesel.html jak to wyglada to nie wiem, Jesli bedziesz budowal na silikonach to bierz cienkie wzmocnione opaski an nie te szerokie bo do bani sa coś takiego http://imged.pl/opaska-obejma-slimakowa-zaciskowa-hi-grip-35-50-1521531.html Edytowane 21 Października 2016 przez zadzik
silnik Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 To mnie zaskoczyles z tymi opaskami. Myślałem że te grubsze są lepsze. A jak połączyć silikony z ori wężami i przy turbinie. Pytam o wszystko ponieważ nie chcę mieć niespodzianek jak będę składał. Chciałbym zrobić to w jeden dzień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się