nastradamus Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Witam Mam problem z moją A, praktycznie z dnia na dzień turbo zaczęło być ospałe budzi się z opóźnieniem i straciło na płynności, potrafi też wywalić notlaufa, zauważyłem dodatkowo że pedał hamulca potrafi robić się za którymś razem twardy tak jak by nie miał wspomagania, i przy gaszeniu silnika mocniej szarpie. Gdzie szukać przyczyny? Czy to coś z podciśnieniem w silniku? Prosił bym od czego zacząć poszukiwania zanim zdecyduję się na serwis. Mogę też wykonać logi, jeśli trzeba podajcie drodzy forumowicze jakie grupy pozdrawiam i proszę o pomoc motor to 1.9 awx
piotrsob1 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Wygląda na to że gdzieś zanika podciśnienie, do sprawdzenia pompa Vacum i wszystkie przewody podciśnienia a także przelotka przez ścianę grodziową
nastradamus Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 Witam Sprawdziłem vacu pompę standardowo króciec wylotowy był luźny zaklepałem go trochę i obleciałem klejem na wężyk dodatkowo założyłem trytkę, wygląda na to że pomogło Mam tylko pytanie czy po wyłączeniu motorowni vacu pompa powinna trzymać ciśnienie czy normalnym jest że znika?
piotrsob1 Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Za zaworkiem jednokierunkowym podciśnienie się powinno jakiś czas utrzymywać, jak długo to zależy od szczelności układu , czym dłużej tym lepiej
lukaszooo Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Nie ma różnicy czy za zaworkiem czy przed, po zgaszeniu auta nie powinieneś zobaczyć ubytków na manometrze, jesli są to masz nieszczelność. Przy szczelnym układzie po paru godzinach powinno być jeszcze małe podcisnienie. Jesli masz wakuometr bardzo łatwo jest namierzyć gdzie jest nieszczelność.
nastradamus Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 Panowie dzięki za info, tylko mi chodziło że jak zatykam króciec wylotowy vacupompy to po wyłączeniu motorowni czuję pod palcem że podciśnienie znika tak że nie zasysa już palca, czy to normalne zjawisko czy pompa jest nieszczelna?
piotrsob1 Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Łukasz przecież kolega zatyka palcem króciec pompy vacum i nie ma tam żadnych przewodów Nie pracujące vacum nie musi być na tyle szczelne by utrzymywać podciśnienie od tego jest zawór jednokierunkowy . Ważne jest by podczas jego pracy podciśnienie miało jak najniższą wartość ( jak najbliżej minus 1 bara).
nastradamus Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 Oki A wiecie ile metrów tego przewodu podciśnieniowego trzeba kupić by starczyło na tą plątaninę pod maską? to bym profilaktycznie wszystko wymienił bo ogólnie przewody te lata świetności mają za sobą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się