mebleusz Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 no kolego, koła+olej pierwsza klasa, jeszcze tylko pakiet s4 zakladaj i mamy blizniaki dwujajowe
hunter91 Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Tyłek będzie z esy i progi a przód wolę rsy ale zobaczę. Ogólnie hondę v tec 220 konną objechalem ostatnio bez problemu. Także moc jakaś tam tez jest. poprawa jest na tych felgach w trakcji ale na 2 biegu zrywa często , ale później łapie także jest ok no kolego, koła+olej pierwsza klasa, jeszcze tylko pakiet s4 zakladaj i mamy blizniaki dwujajowe A ty Kiedy zaczynasz modzenie? Ja będę owijal dp i ic zakladal niedlugo Edytowane 4 Maja 2016 przez hunter91
mebleusz Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Tyłek będzie z esy i progi a przód wolę rsy ale zobaczę. Ogólnie hondę v tec 220 konną objechalem ostatnio bez problemu. Także moc jakaś tam tez jest. poprawa jest na tych felgach w trakcji ale na 2 biegu zrywa często , ale później łapie także jest ok no kolego, koła+olej pierwsza klasa, jeszcze tylko pakiet s4 zakladaj i mamy blizniaki dwujajowe A ty Kiedy zaczynasz modzenie? Ja będę owijal dp i ic zakladal niedlugo Ostatnio sciezka mojej "kariery" zawodowej sie lekko pokomplikowała, ale widze juz swiatelko w tunelu i powoli cos zaczynam
hunter91 Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 No to dobrze. Powodzenia. swoją drogą,gdyby progi były tańsze ..tak to 1200 zł krzyczą
Kowi87 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 No to dobrze. Powodzenia. swoją drogą,gdyby progi były tańsze ..tak to 1200 zł krzyczą w aso nowe kupisz za 900zł...
hunter91 Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) nówka progi za 900 zł ? czy od sztuki ? No to dobrze. Powodzenia.swoją drogą,gdyby progi były tańsze ..tak to 1200 zł krzyczą w aso nowe kupisz za 900zł... tylko dlaczego za uzywki krzycza tyle kasy ? moze nie maja pojecia ze tyle kosztują nowe z serwisu chciałbym dodać że na tym setupie czyli H&R i 18 stki z oponami 225/40 auto trzyma sie drogi bardzo dobrze,do tego NIE odczuwam różnicy na 17 a 18,powiem wiecej na 18 sie jezdzi dużo lepiej niz na 17 nie wiem czym to jest spowodowane ale wszystkim zastanawiającym sie nad tymi dwoma wyborami polecam 18. Przedewszystkim ładniej to wygląda.Ja mam u siebie dobre drogi to nie moge narzekać. a propo progów przykłady http://allegro.pl/audi-s4-b5-progi-listwy-nakladki-wewnetrzne-kpl-i6136123025.html http://allegro.pl/s4-b5-progi-listwy-i6107145629.html Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu TapatalkaWysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Maja 2016 przez hunter91
Kowi87 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 (edytowane) Dokładnie 438,06zł/szt czas oczekiwania kilka dni. Na ECS tunning 199Euro/szt tak wiec getem.pl 8D0853859GRU + 8D0853860GRU nakładka progowa Edytowane 7 Maja 2016 przez Kowi87
hunter91 Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 (edytowane) nawet nie wiedziałem o takich stronach,a progi wpadną na pewno. Teraz ogarniam wydech,tipa,fmica. dzieki Piotrze Juz niedługo foty z relacji modzenia ku większej mocy ☺ Co myślicie o przelocie na 2 tlumnikach i 4 końcówkach po jednej i drugiej stronie? Dostałem info ze ciężko ale się będzie dało . Edytowane 8 Maja 2016 przez hunter91
hunter91 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 nie rób wiochy z 4 koncowkami Co prawda,sedan ale dla mnie to nie wiocha Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka
hunter91 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 W sumie narazie to ma jechać lepiej jak herbaciana
MrTea Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 grunt żeby tobie się podobało. Wpadnij do Częstochowy to sprawdzimy się z rolki
hunter91 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 grunt żeby tobie się podobało. Wpadnij do Częstochowy to sprawdzimy się z rolki Jak ic założę wiesz bo bez ic by było kino jak bym cię objechal ? czy koncowki wydechu 80 mm pasują ? czy beda za duze ? jest ktos mi wstanie pokazac roznice zderzaka poliftowego i przed w S4 B5 ? i czy byl ze spryskami?
Kowi87 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 róznią sie halogenami chyba tylko, nie ma s4 bez sprysków ale nie pamietam który jest który ten okrągły był taki sam jak w RS6, to tyle róznic miedzy liftami S4
hunter91 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 Czyli wszystkie s4 mają spryskiwacze ? Jutro dam fotę zderzaka to mi napiszecie co to za gufno.
Kowi87 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 tak, jak nie ma sprysków to mogły zostać zaspawane, takie też spotkałem, ale swego czasu był laminat S4 dostepny na alegro
hunter91 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) Ok znalazłem po lift jest owalny a przed okragly Jutro wrzucę foty zderzaka od s4 u nas na szrocie jest tak, jak nie ma sprysków to mogły zostać zaspawane, takie też spotkałem, ale swego czasu był laminat S4 dostepny na alegroKowi,mam pytanie odnośnie rozpórki górnej .czy wiesz może czy ma to znaczenie w montażu,czy trzeba podniesc auto czy normalnie na kołach jak to jest? Edytowane 9 Maja 2016 przez hunter91
Kowi87 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Ja miałem montowane na podnosniku, a dokręcone na kołach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się